|
Gimnazija Moste, Ljubljana, Slovenija petek, 21 marec 2014 100 priložnosti za spoznanje novih poti poučevanja STO Science Teaching Opportunities
|
|
Mednarodna konferenca STO je namenjena učiteljem in drugim strokovnim delavcem v vzgojno-izobraževalnih ustanovah, izobraževalcem učiteljev, pedagoškim svetovalcem in raziskovalcem s področja vzgoje in izobraževanja. Vabljeni domači predavatelji prihajajo z različnih fakultet, ministrstev in drugih inštitucij nacionalnega pomena. Njihovi prispevki bodo osvetlili aktualna področja sodobne znanosti: nevroznanost, trajnostni razvoj, sodobne metode poučevanja. Tuji predavatelji prihajajo iz Češke, Španije, Portugalske, Poljske in Latvije. Sto minut bo namenjenih učiteljem za predstavitev primerov dobrih praks in izmenjavanju idej pri poučevanju z naslovom 100 minut učitelji učiteljem. Predavanja bodo v slovenščini in angleščini. Za udeležbo na konferenci ni kotizacije. Udeleženci dobite potrdilo. Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest na elektronski naslov lovro.dretnik@gmoste.si Verjamemo, da vas bo izbor zanimivih in kvalitetnih predavanj z različnih področij znanosti ter prispevki učiteljev praktikov prepričal, da ne boste zamudili priložnosti za obogatitev svojega znanja in pridobitev idej, ki jih boste prenesli v svoje strokovno delo.
|
|
PROGRAM KONFERENCE
|
|
|
13:00 - 13:30 |
Prihod in registracija udeležencev
|
|
13:30 - 15:00 |
OTVORITEV KONFERENCE STO Science Teaching Opportunities
Kulturni program Pozdravni govori Špela Škof Urh, ravnateljica Gimnazije Moste Andreja Lenc (CMEPIUS, Vodja sektorja) Àgueda Gras-Velázquez (Science Programme Manager, Scientix Project Manager), Belgija
PLENARNI DEL I Nevroznanost v poučevanju: blagoslov ali prekletstvo? Zvezdan Pirtošek (Katedra za nevrologijo, Medicinska fakulteta, Univerza v Ljubljani; Klinični oddelek za bolezni živčevja, UKC Ljubljana) Zgradba in osnove delovanja možganov Grega Brecl (Klinični oddelek za bolezni živčevja, UKC Ljubljana) 100 let nevroznanosti 1914 – 2014 Jurij Dreo (Katedra za nevrologijo, Medicinska fakulteta, Univerza v Ljubljani) Obogateni kontekstualni okvir za poučevanje kemije Margareta Vrtačnik (Univerza v Ljubljani, Naravoslovnotehniška fakulteta) 5 ritmov kot dinamična telesno-orientirana gibalna praksa v podporo osebne integritete učitelja Bojana Boh (Univerza v Ljubljani, Naravoslovnotehniška fakulteta) Samoevalvacija informatizirane šole Borut Čampelj (Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport)
Vodi: Mojca Orel
|
|
15:00 - 15:10 |
Odmor (kava, čaj, pecivo) |
|
15:10 - 16:15 |
PLENARNI DEL II Comenius Daniel Aguirre-Molina (Colegio Pedro Poveda de Jaén), Španija Štirje elementi v luči medpredmetnih povezav Irena Šterman (Gimnazija Moste), Slovenija Monika Bartova (Zakladni skola, Klasterec nad Ohri), Češka Scientix2: kako z lahkoto najti kvalitetne znanstvene in matematične učne vire Carlos Cunha (Escola Secundária Dom Manuel Martins), Portugalska Malgorzata Zajaczkowska (Zespol Szkol Integracyjnych No 1), Bialystok, Poljska Alternativne poti poučevanja okoljske vzgoje Baiba Karlsberga (Priekuļi Secondary School ), Latvija Poučevanje znanosti z uporabo metode učenja z odkrivanjem (IBL) Daniel Aguirre-Molina (Colegio Pedro Poveda de Jaén), Španija
Vodi: Mojca Orel
|
|
16:15 - 16:30 |
Odmor (kava, čaj, pecivo) |
|
16:30 - 17:10 |
PLENARNI DEL III Zeleno gospodarstvo za našo bodočnost in za bodoče generacije. Najboljše prakse projekta Alpstar Darja Piciga (Ministrstvo za kmetijstvo in okolje) Sonja Jeram (Nacionalni inštitut za javno zdravje)
Volkovi iz slovenskih gozdov Smernice poučevanja prihodnjih generacij Mojca Orel (Gimanzija Moste)
Vodi: Alenka Perko Bašelj
|
|
17:10 - 17:20 |
Odmor (kava, čaj, pecivo) |
|
17:20 - 19:10 |
100 MINUT UČITELJI UČITELJEM
Tandemska kontrolna naloga: priložnost ali potuha? Đulijana Juričič (Osnovna šola Trnovo) Raziskovalno eksperimentalno delo pri pouku kemije Ana Logar (Osnovna šola Metlika) Raziskovalna dejavnost na GESŠ Trbovlje Darja Užmah (GESŠ Trbovlje) Projekt?! Zakaj? – Zakaj pa ne? Tjaša Milijaš (Osnovna šola Dravlje) Tabor preživetja v naravi za srednješolce Matej Mlakar, Alenka Špan (Gimnazija Krško) Evolucija učenja in poučevanja Mirela Kapetanović Mujkić (Osnovna šola Polje) Martina Golob (Osnovna šola Sostro) Uporaba osnov statistike v 3. in 9. razredu osnovne šole s pomočjo IKT-ja Anita Smole, Sonja Strgar (Osnovna šola Vide Pregarc) Razvijanje socialne in državljanske kompetence skozi medkulturno sodelovanje Iris Kravanja Šorli (Osnovna šola Martina Krpana Ljubljana) Uporaba bralne učne strategije »VŽN« pri geografskem raziskovanju pokrajine Tatjana Pecin Završan (Osnovna šola Polje) Komunikacijske veščine in druga znanja iz transakcijske analize za boljše poučevanje Irena Lukić (Osnovna šola Spodnja Šiška)
Hot potatoes – retro, ampak uporabno E-knjiga kot interdisciplinarno projektno delo Miha Vrčko (Osnovna šola narodnega heroja Maksa Pečarja) Katja Rotar (Gimanzija Moste) Tanja Vičič (Osnovna šola Brinje Grosuplje)
Vodi: Lovro Dretnik
|
|
19:10 - 21.00 |
H kakovostnemu poučevanju sodi tudi učinkovito govorno nastopanje Tomaž Petek (Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani)
ZAKLJUČEK KONFERENCE
|
Iz naslovov predavanj sledijo povezave na izvlečke.
| PROGRAMSKI IN RECENZENTSKI ODBOR | ORGANIZACIJSKI ODBOR |
|
Alenka Perko Bašelj, vodja
organizacijskega odbora Lovro Dretnik mag. Mojca Orel,
Katja Rotar |