Kurator: Maja Škerbot
Kustosinja asistentka: Aleksandra Rošer

18. 5. - 7. 10. 2007

Koroška galerija likovnih umetnosti Slovenj Gradec
Koroška Gallery of Fine Arts Slovenj Gradec
50 let / years

 

 



ÉLODIE ANTOINE
ROSALÍA BANET
WIEBKE BARTSCH
BARBARA BERNSTEINER
TANIA CANDIANI
BARBARA CAVENG
LADA CERAR
ANDREJKA ČUFER
JOCHEN FLINZER
CLAUS FÖTTINGER
ZUZANNA JANIN
METKA KAVČIČ
JUSTYNA KOEKE
MICHAEL KOS
EDUARD LESJAK
MARTIN LÖFFKE
POLONA MAHER
ISA MELSHEIMER
JANET MORTON
ALEN OŽBOLT
SANDRINE PELLETIER
MARIJA MOJCA PUNGERČAR
IRIS SCHIEFERSTEIN
SAŠO SEDLAČEK
CHIHARU SHIOTA
KEI TAKEMURA
ANDRÉ TEMPEL
ANU TUOMINEN
JULIA VAN KOOLWIJK
MARJOLIJN VAN DER MEIJ
PETRA VARL
PATRICIA WALLER
SILKE WAWRO



Patricia Waller


Banket, 2000
(volna)

Nit je v delu Patricije Waller uporabljena kot primarni umetniški material, pri čemer se umetnica poslužuje tehnike tradicionalnega kvačkanja. Z volneno nitko zakvačkani narezek in kanapeji,
pa jastog, estetsko obogaten z listi solate, in plošča s raznovrstnimi siri, dekorirana z grozdjem, jajčni krožnik in kakopak košarica s kruhom zbuja obiskovalčev apetit. Inventivno zakvačkan pogrinjek je estetska sublimacija pojedin, ki spremljajo tudi večino kulturnih dogodkov. Kot trojanski konj priča delo o filistroznosti in tabujih različnih sistemov sodobne družbe. S postavitvijo okusnega pogrinjka v galerijski prostor komentira delo brez dlake na jeziku atmosfero otvoritev razstav in drugih kulturnih dogodkov. Tema je znana vsaj toliko, kot je
staro človeštvo. Pri koritu ostajajo še posebej tisti, ki so prisotni, navezujejo kontakte in so
sploh oh in ah diplomatsko zgovorni in simpatični. Mimetična upodobitev hrane umetnice, ki ustvarja z zakvačkano nitjo že od začetka devetdesetih in je pravzaprav ena od ikon v branži tovrstne t. i. tekstilne umetnosti, je metafora preračunljivosti in je humorna, celo ironična izjava o tem, kako otvoritveni dogodek nemalokrat potisne v ozadje substanco razstavljenih del in pozicij ter prepogosto in premočno poudari komponento druženja in napredovanja. Inventivnost dela Patricie Waller pa je – v primerjavi z drugimi podobnimi tovrstnimi izjavami in komentarji
o filistroznosti v umetniškem sistemu, ki jih je bilo zadnji čas opaziti kar nekaj –, prav v uporabi materiala. (M. Š.)


Rojena leta 1962 v Santiagu, Čile. Leta 1968 se je preselila v Nemčijo. Med letoma 1985 in 1990 je študirala na Akademiji likovnih umetnosti v Karlsruheju, in sicer pri profesorjih O.H. Hajek, K. Fritsch, W. Pokorny, E. Wagner, and H. Klingelhöller. Leta 1993 je bila štipendistka DAAD v Gentu v Belgiji, leta 1995 se je v okviru dobljene štipendije izpopolnjevala na Columbia College v Chicagu, ZDA ter leta 1999 na Cité Internationale des Arts v Parizu.

Born in 1962 in Santiago (Chile). In 1968 she moved to Germany. Between 1985 in 1990 she studied at the Academy of Fine Arts in Karlsruhe under Professors O. H. Hajek, K. Fritsch, W. Pokorny, E. Wagner, and H. Klingelhöller. In 1993 she held a DAAD scholarship in Ghent (Belgium). In 1995 she won a scholarship and studied at the Columbia College in Chicago (USA). In 1999 she studied at the Cité Internationale des Arts in Paris.

Samostojne razstave (izbor):

2007 Crossing Wonderland, Galerie Deschler, Berlin
2005 Art Delights, Ego Gallery, Barcelona
2004 Atelier 340 / Muzeum, Bruselj
2003 Skin, Kabinett im Stadtmuseum, Jena
2001 Wolllust, Kunsthalle Dominikanerkirche, Osnabrück

Skupinske razstave (izbor):

2006 Skulpture in Dialogue, Städtische Museen, Heilbronn
2005 D-Haus, German Year 2005/6 in Japan, Tokio
2004 Natur in Art, Museum for Arts and Crafts, Hamburg
2003 Left Hand, Right Hand, 798 Space, Peking
2001 Housework – Everyday Life, Municipal Gallery, Nordhorn

www.patriciawaller.com
www.deschler-berlin.de