|
ÉLODIE ANTOINE
ROSALÍA BANET
WIEBKE BARTSCH
BARBARA BERNSTEINER
TANIA CANDIANI
BARBARA CAVENG
LADA CERAR
ANDREJKA ČUFER
JOCHEN FLINZER
CLAUS FÖTTINGER
ZUZANNA JANIN
METKA KAVČIČ
JUSTYNA KOEKE
MICHAEL KOS
EDUARD LESJAK
MARTIN LÖFFKE
POLONA MAHER
ISA MELSHEIMER
JANET MORTON
ALEN OBOLT
SANDRINE PELLETIER
MARIJA MOJCA PUNGERČAR
IRIS SCHIEFERSTEIN
SAŠO SEDLAČEK
CHIHARU SHIOTA
KEI TAKEMURA
ANDRÉ TEMPEL
ANU TUOMINEN
JULIA VAN KOOLWIJK
MARJOLIJN VAN DER MEIJ
PETRA VARL
PATRICIA WALLER
SILKE WAWRO
|
Jochen Flinzer
Pripadati (Šal navijača, Srebrna kravata,
2005 (vezenina na blago)
+ (Fred Perry 1, Varnostni
jopič 1), 2005 (vezenina na blago)
Last: DÖRRIE*PRIESS, Hamburg
Jochen Flinzer že vrsto let ustvarja
z nitjo, ki jo uporablja kot suvereno slikarsko in risarsko potezo,
pri čemer se njegove slike kot dvodimenzionalni umetniški objekti
odlikujejo tudi s kiparsko komponento. Njegova dela skoraj praviloma
funkcionirajo na dveh ploskvah, in sicer na sprednji in zadnji
strani slike, s čimer idealno ponazorijo pluralni karakter sodobne
vizualne produkcije, ki korenini v zgodovini samega zahodnega
umetniškega sistema in reflektira tiste kriterije, ki so skozi
zgodovino določevali, kateri izdelek je in kateri ni umetniško
delo. Če je bil zahodni umetniški sistem v svoji progresiji, vodeni
narativno, od renesanse do začetka avantgard zavezan tendenci
čim bolj zveste upodobitve realnega, torej je bil zavezan mimetičnemu,
je v nekem momentu prišlo, spomnimo se filozofa A. C. Danta, do
progresivnega preskoka, pri čemer je bil mimesis
zamenjan z abstraktnim izražanjem. Šele pluralistični karakter
umetnosti zadnjega dobrega stoletja dopušča vse, tudi kombiniranje
obojega v enem delu. Preneseno na dela Jochena Flinzerja, njegova
slike se odlikujejo z abstraktnim in mimetičnim jezikom hkrati,
pri čemer pa slednji narekuje forme in barvna prekrivanja abstraktne
strani dela. Ikonografija razstavljenih del iz cikla Belonging
to reflektira fenomenu grupiranja in skupinske identifikacije
na temelju oblačil (dress code). Vsako upodobljeno oblačilo je
nosilec naracije, ki je v sebi zaključena in pripoveduje o skupinah,
ki se na temelju oblačil ali modnih dodatkov identificirajo. Denimo,
majice Fred Perry, ki so postali sinonim za nemške homoseksualno
usmerjene moške, ali pa fluroscentni delovni jopič, kjer gre za
osebno izkušnjo, ki jo je avtor doživel na rezidenci na Irskem,
ko je bil na podlagi oblačila integriran v skupino delavcev. Sicer
pa dojema Flinzer šivanje med absurdnim in komičnim, s čimer želi
poudariti trivialnost vsakdana. (M. Š.)
Rojen leta 1959. Med leti 1977
in 1982 je študiral na Visoki šoli za likovne umetnosti v
Hamburgu (profesor Mavignier, profesor Rühm). Med leti 1984 in
1986 je bival na Japonskem. Leta 1984 je prejel delovno štipendijo
mesta Hamburga. Živi in dela v Hamburgu.
Samostojne razstave (izbor):
2007 Ich
sehe was, was Du nicht siehst, Dörrie * Priess Hamburg,
Hamburg
2006 Ich
sehe was, was Du nicht siehst, Dörrie * Priess Berlin,
Berlin
2004 Kleine
didaktische Schau, Galerie Karin Sachs, München
Als der HSV noch Meister war,
Galerie Anita Beckers, Frankfurt am Main
2002 Die
Zeit der lustigen Titel ist vorbei, Dörrie * Priess, Hamburg
2001 Sonntag
ist der beste Tag im Tom's, Galerie Karin Sachs, München
Junge komm bald wieder, Galerie
Thomas Rehbein, Köln
Skupinske razstave (izbor) / Group exhibitions
(selection):
2006 Das
achte Feld, Museum Ludwig, Köln
Das Souvenir,
Museum für Angewandte Kunst, Frankfurt am Main
Geld schießt keine Tore,
Opelvillen, Rüsselsheim
Die Schönheit der Chance,
Kunsthalle und Kunstverein, Nürnberg
Artists at Glenfiddich 05,
Dufftown
2005
Artists at Glenfiddich 05,
Dufftown
Multiples für die Griffelkunst,
Kunsthaus, Hamburg
2004
Gegen den Strich,
Kunsthalle Baden Baden – katalog
An der Nadel,
Nassauischer Kunstverein, Wiesbaden
Die Rücken der Bilder,
Hamburger Kunsthalle, Hamburg – katalog
1998
Loose Threads,
Serpentine Gallery, London – katalog
www.doerrie-priess.de/flinzer/flinzer.htm
|