Kurator: Maja Škerbot
Kustosinja asistentka: Aleksandra Rošer

18. 5. - 7. 10. 2007

Koroška galerija likovnih umetnosti Slovenj Gradec
Koroška Gallery of Fine Arts Slovenj Gradec
50 let / years

 

 



ÉLODIE ANTOINE
ROSALÍA BANET
WIEBKE BARTSCH
BARBARA BERNSTEINER
TANIA CANDIANI
BARBARA CAVENG
LADA CERAR
ANDREJKA ČUFER
JOCHEN FLINZER
CLAUS FÖTTINGER
ZUZANNA JANIN
METKA KAVČIČ
JUSTYNA KOEKE
MICHAEL KOS
EDUARD LESJAK
MARTIN LÖFFKE
POLONA MAHER
ISA MELSHEIMER
JANET MORTON
ALEN OŽBOLT
SANDRINE PELLETIER
MARIJA MOJCA PUNGERČAR
IRIS SCHIEFERSTEIN
SAŠO SEDLAČEK
CHIHARU SHIOTA
KEI TAKEMURA
ANDRÉ TEMPEL
ANU TUOMINEN
JULIA VAN KOOLWIJK
MARJOLIJN VAN DER MEIJ
PETRA VARL
PATRICIA WALLER
SILKE WAWRO



Sandrine Pelletier


Zlati kanape, 2005 (tkanina, vezena pena, les, starinski telefon)
Last: Galerie Frank Elbaz, Pariz
+
Ufo atak 1 & 2, 2005
Hellgates, 2007
Lucky Hole, 2007

V instalaciji Sandrine Pelletier, ki je pravzaprav kombinacija štirih del (Canapé d'Or, Ufo atak 1 & 2, Hudičeva vrata/Hellgates, Luknja sreče/Lucky hole), je uporabljena nit v obrtniški tehniki vezenja, ki s svojimi namerno nemarnimi in strastno burnimi formami, ki spominjajo na dropping slikarske tehnike, reprezentira univerzum groze, seksa, fetišizma, surovosti, pošastnosti in mračnosti. Interier, ki je hibrid med grozljivo hotelsko sobo in folklorno tradicionalnim prostorom, je poklon grozljivkam Alberta Hitchocka in trilerjem Daria Argenta ter njegovim novodobnim ambientom z elementi surovosti, srhljive romantike in pravljic o čarovnicah. Osrednje delo, diptih Hellgates, ki je materializirano kot zavesa, manifestira tudi strahove otrok, ki jih v bujni domišljiji nemalokrat preganjajo zlobne figure, skrite prav za njimi. Premišljena uporabljena osvetlitve instalacije le še stopnjuje grozljivo atmosfero ambienta. Personificirani strahovi, oči na stenah, kot majhni s čipko kombinirani objekti, spominjajo na okrasne prtičke. V umetničini ikonografiji simbolizirajo anonimnost bordelskih radosti. Prav tu se vzpostavi vezni člen grozljive atmosfere z delom Canapé d'Or, ki ustvari atmosfero french boudoirja (oblika bordela). Na sedežu kanapeja izvezen portret avtorice humorno spregovori o indirektnem prostituiranju umetnikov; o vezeh med umetnikom in galeristom, umetnikom in kuratorjem, ko prvi v sledi obljubljenega uspeha, nemalokrat izgubijo svoj obraz. In prava igra anonimnega (bordela) in izgubljenega obraza se pričenja za gledalca v momentu, ko se usede na kanape ... in pokliče umetničinega agenta. Pravzaprav je delo grozljivo humorna in humorno grozljiva metafora odnosov med pod- in nadrejenim. (M. Š.)


Rojena leta 1976 v Lausanni, Švica. Med letoma 1994 in 1999 je študirala na ECOLE D’ARTS APPLIQUES, Vevey v Švici. Med letoma 1999 in 2002 pa še na ECAL, University of Art and Design v Lausanni, Švica, kjer je pridobila diplomo na oddelku za vizualne komunikacije in opravila specializacijo grafičnega dizajna. Živi in dela v Lausanni in Parizu.

Samostojne razstave (izbor):

2006 Défi Fantastique, Centre culturel français de Milan, Milano
Allô Allô, Madame Paris (with A.Ruiz) - Les nuits sonores, Lyon
Angoraphobia, Galerie Taché Lévy, Bruselj
2005 Damoisie, Galerie Frank, Pariz
Catwalk, Tsumori Chisato Store, Pariz
Aoyama

Skupinske razstave (izbor):

2007 A.K.A, Fette's gallery, Los Angeles
Eau Sauvage part II, Fieldgate gallery, London
2004 Unpainted, Villa Grisebach, Berlin
2003 Signes des écoles d’arts, Centre national d’art moderne Georges Pompidou, Pariz
Lee 3 Tau Ceti Central Armory Show, Villa Arson, Nice

www.maskara.ch
www.tache-levy.com