Dan voda 2009

Natisni
Objavljeno Nedelja, 22 Marec 2009
DEJAVNOSTI ob DNEVU VODA, dne 23. 3. 2009

OŠ III MURSKA SOBOTA kot ARMALOVA ŠOLA

V ponedeljek, 23.3. se bodo zbrali vsi učenci v športni dvorani, kjer si bodo ogledali ppt predstavitev O POMENU VODE, ONESNAŽEVANJU ter KAJ LAHKO STORIMO MI?

CILJ: Učence ozaveščati preko različnih dejavnosti o pomenu vode za življenje ter jim približati dejstvo, da sladke vode na planetu ni v izobilju.

RS - učenci od 1.do 5. razreda – predstavitev ob 9. uri

Po predstavitvi gredo v razrede in nadalje izvajajo dejavnosti na to temo v sklopu NARAVOSLOVNIH DNI.

- v razredih bomo ta dan izmerili porabo vode; ki so jo porabili za umivanje rok, morda za zalivanje, pitje, likovni pouk,…
- izvedba različnih poskusov z vodo
- izvedba medrazrednega kviza – znanje o vodi
- branje knjig o vodi
- asociacije na temo voda - izdelava plakatov, miselnih vzorcev
- likovno ustvarjanje
- gubanje ladjic, izdelava plovil iz odpadne embalaže

- štafetne igre z vodo - prenašanje vode

PS - učenci od 6. do 9. razreda – predstavitev ob 8. uri

Po predstavitvi se razredni predstavniki razdelijo v skupine:
- 6. razred:- ogled čistilne naprave v mestu (delo z učnimi listi in izdelava plakatov)
- 7. razred:- zajetje vode, vodni stolp - Komunala Murska Sobota (delo z učnimi listi in izdelava plakatov)
- 8. razred:- montiranje Armalovih pip na šoli skupaj s hišnikom; sestavljanje ankete v zvezi z vodo in anketiranje učiteljev in učencev na šoli
- 9. razred: - mikrobiološki laboratorij; prikaz analize vode (delo z učnimi listi in izdelava plakatov)

Ustvarjalni učenci bodo imeli možnost:
- likovnega ustvarjanja v likovni učilnici ter
- iterarnega ustvarjanja s slavistkami
- učenci, ki so spretni na računalniškem področju pa bodo oblikovali nalepke
ob pipah - VARČUJ Z VODO! ipd.

Svoje dejavnosti in ugotovitve bodo učenci priložnostno predstavili.

a) OPIS AKTIVNOSTI

1. OZAVEŠČANJE - SPLOŠNO O VODI

Izvedba delavnic na šoli ; izdelava plakatov, iskanje informacij, oblikovanje ppt predstavitev.

2. ČLOVEŠKO TELO IN VODA

TUDI RASTLINE POTREBUJEJO ČISTO VODO – NE ONESNAŽENO
Prikaz, da tudi rastline srkajo onesnaženo vodo ali čisto-pitno, prav tako kot človek.

3. KATERA VODA JE PITNA VODA? VODA IN ONESNAŽENJA ter nevarnosti za zdravje. Raziskovanje učencev 7.-9.razred. in predstavitev ostalim učencem.
- parametri, ki jih določamo v pitni vodi

4. NAŠA PITNA VODA – V ŠOLI IN DOMA
Učenci bodo poiskali informacije pri ravnateljici, hišniku, Zavodu za zdravstveno varstvo, Vodnem gospodarstvu, čistilnih napravah

a) Kakšna je kakovost vode na šoli?
- Kdo nadzira šolsko vodo?
- Kemijski in biološki test voda iz šolskih pip ; čebulni test
- Kako ravnamo z vodo v šoli? Kolikšna je poraba?
- Kdo je odgovoren za šolsko vodo?
- Kakšne stroške imamo ? Zakonodaja glede vode
- Ali je potrebno kaj izboljšati?

b) NAČRTI ZA IZBOLJŠANJE

Zmanjšati porabo vode, tako da:
- se bodo sproti in redno zapirale vodovodne pipe,
- se bo redno poročalo hišniku o kapljanju, odtekanju vode, zardi pokvarjenih pip
- se bodo zamenjale stare, dotrajane pipe
- se bodo zamenjali pokvarjeni straniščni kotlički
- se bo redno pregledoval števec za porabo vode

b) Kako ravnamo z vodo doma? anketa
- Kako zmanjšati porabo pitne vode v gospodinjstvih ?
(učenci bodo za svojo družino izračunali, kolikšna je dnevna poraba pitne vode na družinskega člana, dobljene rezultate primerjajo med seboj, najti rešitve, kako in na kakšne načine bi lahko zmanjšali porabo pitne vode v gospodinjstvu in s tem prispevali k ohranjanju pitne vode, ozaveščanje staršev in okolice)

Copyright 2013, Osnovna šola III Murska Sobota
Piškotki - Izjava o varovanju osebnih podatkov - preberi več...
Templates Joomla 1.7 by Wordpress themes free