Stroka
V začetku aprila 2008 smo se odzvali na razpis Pedagoškega inštituta za sodelovanje v projektu »Vzgojiteljeve/učiteljeve kompetence v okviru državljanskih in družboslovnih vsebin«. Celotno poročilo je tu. Nastali so naslednji primeri dobre prakse:
Vilma Vrtačnik Merčun: Različnosti v razredu in socialna pravičnost
Tatjana Holy Kovačič: Robinzon in Robinzonka
Damjana Trobec: Veveriček posebne sorte
Simona Gomboc in Ema Cerar: Mehika
Štefka Ramovš: Spoštujem sebe in tebe
VSEBINSKO IN METODOLOŠKO NADGRAJEVANJE GEOGRAFSKIH VSEBIN V OSNOVNI ŠOLI (1 MB) | Člani projektne skupine inovacijskega projekta Vsebinsko in metodološko nadgrajevanje geografskih vsebin v osnovni šoli so se ukvarjali z nadgrajevanjem geografskih učnih ciljev in geografskih pojmov, učnih oblik in metod ter dejavnosti pri obravnavi geografskih vsebin v okviru razrednega pouka in pri geografiji od 7. do 9. razreda. Izdelali so preglednice, iz katerih je dobro razvidna nadgradnja taksonomskih ravni učnih ciljev, pojavljanje novih geografskih pojmov in uporaba različnih učnih metod in pristopov. Preglednice so lahko koristen pripomoček vsem učiteljem, ki v osnovni šoli poučujejo geografske vsebine. |
UČNI CILJI – MINIMALNI IN TEMELJNI DOSEŽKI (150 kB) 1. triletje, Taksonomske ravni so določene glede na Bloomovo taksonomijo znanj |
|
MLADI IN PROSTI ČAS | pomen kvalitetnega preživljanja prostega časa |
Kviz o Trubarju | |
Učni list Učna pot ob Mlinščici |
Učni list Učna pot ob Mlinščici je namenjen učencem od 5. do 7. razreda osnovne šole, ki obiščejo našo učno pot. Opis učne poti je tu. |
ČLOVEKOVE PRAVICE IN POUK DRŽAVLJANSKE IN DOMOVINSKE VZGOJE IN ETIKE OSNOVNI ŠOLI |