Krvavec  ( 1853 m ) Kočna  ( 2540 m ) Grintovec  (2558 m ) Kompatela  ( 1982 m ) Brana  ( 2253 m ) Kamniško sedlo  ( 1884 m ) Turska gora  (2251 m ) Kranjska Rinka  ( 2453 m ) Skuta  ( 2532 m ) Kamniški vrh  (1259 m ) Košutna  (1974 m ) Planjava  ( 2394 m ) Škarje  (2141 m ) Ojstrica  ( 2350 m) Velika Planina  - Gradišee  1666 m )

Osnovna šola Rodica

Osnovni podatki | Kje smo ? | Poslanstvo in vizija | Hišni red | Prehrana |
Šolska skupnost | Raziskovalne | Mlinščica | Unesco ASPnet | Eko šola | Zdrava šola | MEPI | Pokrajinska podoba kraja
Interesne dejavnosti | Indiv. govorilne ure uc. RS | Indiv. govorilne ure uc. PS | A-B turnus| URNIK ŠŠD 2012-2013 |
O knjižnici | Urnik knjižnice | Dogodki v knjižnici| Priporočamo v branje | Bralna značka 2012/2013 | Eko bralna znaeka
Ministrstvo SZŠ | Zavod RSŠ | SIO | Google | Yahoo | Najdi.si | Matkurja | Arnes | Novice za učitelje | Vreme
2003 / 2004 | 2004 / 2005 | 2005 / 2006 | 2006 / 2007 | 2007 / 2008 | 2008 / 2009 | 2009 / 2010 | 2010 / 2011 | 2011 / 2012 |
Stroka | V računalnici |

Pedagoška stroka

small logo

Stroka

V začetku aprila 2008 smo se odzvali na razpis Pedagoškega inštituta za sodelovanje v projektu »Vzgojiteljeve/učiteljeve kompetence v okviru državljanskih in družboslovnih vsebin«. Celotno poročilo je tu. Nastali so naslednji primeri dobre prakse:

•  Vilma Vrtačnik Merčun: Različnosti v razredu in socialna pravičnost

•  Tatjana Holy Kovačič: Robinzon in Robinzonka

•  Damjana Trobec: Veveriček posebne sorte

•  Simona Gomboc in Ema Cerar: Mehika

•  Štefka Ramovš: Spoštujem sebe in tebe

 

 
VSEBINSKO IN METODOLOŠKO NADGRAJEVANJE GEOGRAFSKIH VSEBIN V OSNOVNI ŠOLI (1 MB)

Člani projektne skupine inovacijskega projekta Vsebinsko in metodološko nadgrajevanje geografskih vsebin v osnovni šoli so se ukvarjali z nadgrajevanjem geografskih učnih ciljev in geografskih pojmov, učnih oblik in metod ter dejavnosti pri obravnavi geografskih vsebin v okviru razrednega pouka in pri geografiji od 7. do 9. razreda. Izdelali so preglednice, iz katerih je dobro razvidna nadgradnja taksonomskih ravni učnih ciljev, pojavljanje novih geografskih pojmov in uporaba različnih učnih metod in pristopov. Preglednice so lahko koristen pripomoček vsem učiteljem, ki v osnovni šoli poučujejo geografske vsebine.

UČNI CILJI – MINIMALNI IN TEMELJNI DOSEŽKI (150 kB)
1. triletje, Taksonomske ravni so določene glede na Bloomovo taksonomijo znanj
   
MLADI IN PROSTI ČAS pomen kvalitetnega preživljanja prostega časa
Kviz o Trubarju  

Učni list Učna pot ob Mlinščici
v word obliki [12 MB]
v pdf [4 MB]

Učni list Učna pot ob Mlinščici je namenjen učencem od 5. do 7. razreda osnovne šole, ki obiščejo našo učno pot.
Opis učne poti je tu.

ČLOVEKOVE PRAVICE IN POUK DRŽAVLJANSKE IN DOMOVINSKE VZGOJE IN ETIKE OSNOVNI ŠOLI

 

 
| ©2003 OŠ Rodica