Kliknite na to povezavo. V novem oknu se bo odprl test, s katerim preverite, kakšen učni tip ste. Če želite, ga lahko natisnete. Obkrožite črko pred trditvijo, ki za vas najbolj velja.
Zdaj pa seštejte število odgovorov pod a, pod b in pod c.
Če ste obkrožili največ trditev pod točko a, ste najbrž pretežno vizualni tip. Kliknite na istoimenski gumb in poglejte, kaj vam priporočamo za učinkovito učenje. Več trditev pod točko b pripada pretežno avditivnim tipom. Če je to vaš primer, kliknite na gumb Avditivni tip. Preberite si nasvete za učenje. Če ste zbrali največ odgovorov pod točko c, je pri vas verjetno najbolj razvit čustveno-gibalni kanal. Kliknite na gumb Kinestetični tip. Preberite, kakšen način učenja vam priporočamo glede na vaš učni tip.
www.kratos.si
Če ste vizualni učni tip, vam priporočamo, da:
• si delate zapiske med predavanji, • si ogledate številne primere, • si ob težjih pojmih ali besedah narišete simboleali slike, ki vam ob prebiranju ali poslušanju pridejo na misel, • če je mogoče, si študijske vsebine oglejte na video posnetkih, • uporabljajte tabele, grafe in ilustracije, ki vam bodo pomagale pri razumevanju snovi, • si zapisujete navodila za naloge.
Če ste pretežno avditivni tip, se najbolj učinkovito učite, če:
• si posnamete učno vsebino, pa tudi svoje ponavljanje te učne vsebine, • sedite na predavanjih v prvi vrsti, • pozorno poslušate in si ob tem oblikujte kar najbolj uporabne zapiske, • se dogovorite, da za vas še nekdo drug zapisuje predavanja, • ponovite navodila za naloge pred kolegi ali pred učiteljem še preden zapustite predavalnico, • glasno berete, • delite svoje misli in ideje v razgovoru z drugimi, • med učenjem poslušate glasbo, • za lažje pomnjenje nove pojme postavite v rime, • nove stvari glasno ponovite sami zase, • sodelujete v manjših skupinah.
• si delate sezname, • žvečite žvečilni gumi za sproščanje, • si pri naštevanju stvari pomagate s prsti, • se igrate besedne igre, • si pretipkate ali prepišete zapiske s predavanj, • se premikate po prostoru, ko se učite, • dihate počasi in se sproščate, • igrate igre vlog, • vsebine predavanj povežite s svojimi občutki in izkušnjami.