Strokovna izhodišča in metode pri izvedbi programa
Program je bil zastavljen tako, da so bili pri delu upoštevani vsi osnovni
socialno pedagoško psihološki principi dela v mali skupini, v ospredju pa so
bili : princip prostovoljne udeležbe, princip aktivnega sodelovanja, princip
krepitve pozitivnega v posamezniku, princip pridobivanja znanj in veščin skozi
lastno izkušnjo.
Strokovna izhodišča izhajajo iz spoznanj, znanj in veščin s področja: družine,
partnerskih in starševskih odnosov, vzgoje, razvojnih obdobij in faz tako pri
otroku kot v družini ter z njimi pogojenih sprememb, skupinskega dela,
komunikacije, konfliktov in njihovega reševanja ter mentalne higiene.
Metode dela so bile: delo z malo skupino, kjer je bila v ospredju delavnica, kot
splet socialnih iger, nedokončanih zgodb, vodenih fantazij, dramskih situacij,
verbalnih in neverbalnih komunikacij, simulacijskih iger, delno in popolnoma
vodenih razgovorov, katerih namen je bil doživljanje in obravnavanje v naprej
določene teme dopolnjene s predavanji in tematsko vodenimi razgovori po želji
staršev, individualno svetovanje, mentorstvo in supervizija.
|