Opis interesne dejavnosti si ogledate s klikom na njeno ime.
Prijavnica za interesno dejavnost
| Interesna dejavnost | Razred | Mentor | Dan in ura |
|---|---|---|---|
| Angleška bralna značka | 3.–5. r. | Anja Gomzi | torek, 6. ura, A-teden |
|
Učenci in učenke skupaj z učiteljico preberejo knjigo in se o le-tej pogovorijo. Nato skupaj z učiteljico rešijo učne liste, ki se navezujejo na prebrano knjigo. Z interesno dejavnostjo začnejo učenci 5. razreda (prva dva tedna), sledijo učenci 4. razreda (naslednja dva tedna) in ob koncu še učenci 3.razreda. Marca ali aprila bo potekal pisni del tekmovanja iz angleške bralne značke, ki se ga bodo udeležili vse učenke in učenci, ki so se prijavili k interesni dejavnosti. Prejmejo lahko:
|
|||
| Bobrček | 2.–5. r. | Klavdija Šuligoj | petek, predura (od septembra do novembra) |
|
Priprave na tekmovanje; reševanje nalog, razlaga, pojasnila. |
|||
| Dramski krožek | 1.–5. r. | mentor KUD Fran Maselj Podlimbarski | ponedeljek ob 17.00 |
|
Otroci bodo uprizorili dramsko besedilo. Z dramatizacijo se bodo predstavili vrtčevskim otrokom, šolarjem in krajanom. Naučili se bodo nastopanja, premagovali strah pred nastopanjem in se podrobneje seznanili z gledališko dejavnostjo. |
|||
|
Interesna dejavnost grafomotorične urice je namenjena razvijanju grobe in fine motorike na zabaven, sproščen in ustvarjalen način. S pomočjo raznolikih vaj, iger in ustvarjalnih nalog bomo krepili gibljivost rok, prstov in zapestij ter pripravljali roko na pisanje. Risali bomo, barvali, rezali, lepili, oblikovali iz plastelina, se igrali z različnimi materiali in vadili natančne gibe. Obenem bomo razvijali tudi orientacijo v prostoru, koordinacijo oko-roka ter zbranost in potrpežljivost. |
|||
| Igre za prosti čas | 1.–5. r. | Katarina Bergant | torek, predura |
|
Prosti čas lahko preživimo na različne načine, zato bomo naša druženja popestrili z igrami, ustvarjanjem, glasbo, literaturo … |
|||
| Igriva košarka | 1.–5. r. | mentor KK Helios | torek, 6. ura |
|
S projektom Igriva košarka skušamo pri Košarkarski zvezi Slovenije košarko popularizirati in ji omogočiti boljšo prepoznavnost med najmlajšimi. Projekt omogoča dostop do košarkarske igre vsem otrokom z željo po spoznavanju košarkarske žoge in koša. Namen interesne dejavnosti je, da otroci različnih stopenj znanja in sposobnosti uživajo in se zabavajo. Tako bodo lahko pozitivne izkušnje nadgradili tudi v “veliki” košarki. |
|||
|
V interesni dejavnosti knjigoljubci bomo skupaj odkrivali čarobni svet knjig. Skozi branje zanimivih zgodb, pravljic, stripov in pesmi bomo razvijali ljubezen do knjig ter spoznavali pomembne in aktualne teme, ki spodbujajo razmišljanje, pogovor in sočutje. Brali bomo sami, v parih ali skupaj kot skupina, poslušali zvočne zgodbe, se pogovarjali o prebranem in ustvarjali lastne zaključke ali nadaljevanja. Učili se bomo tudi poslušanja drug drugega, razumevanja sporočil v zgodbah in izražanja svojega mnenja na spoštljiv način. |
|||
| Migarije | 1.–5. r. | Jasna Klančišar | sreda, predura, A-teden |
|
Interesna dejavnost migarije je namenjena otrokom, ki radi migajo, se zabavajo in obenem sproščeno preživljajo čas s prijatelji. Skozi raznolike športne igre, gibalne izzive, ustvarjalno gibanje in sprostitvene vaje spodbujamo veselje do gibanja ter razvijamo telesne sposobnosti, sodelovanje in pozitivno samopodobo. Vsak teden se bomo preizkusili v novih igrah – od štafet in poligonov do skupinskih športnih iger in zabavnih izzivov. Posebno pozornost bomo namenili tudi vajam za sprostitev, poslušanju telesa in učenju umirjanja po aktivnosti. Vse to bomo počeli na igriv, varen in vključujoč način. |
|||
| Otroški zbor | 1.–5. r. | Andreja Pirc | sreda, 6. ura |
|
Otroški pevski zbor je namenjen vsem, ki radi pojejo in želijo razvijati svoj glas ter posluh. Otroci bodo spoznavali nove pesmi, osnovne pevske tehnike, čut za ritem in skupinsko petje. Ob tem bodo krepili samozavest, sodelovanje in veselje do glasbe ter nastopali na šolskih prireditvah. |
|||
| Planinski krožek | 2.–5. r. | Helena Urbanija | po dogovoru |
|
Z učenci se bomo podali na pohode, kjer bomo spoznavali osnove planinstva: varno hojo v hriboviti svet, osnove orientacije, opremo planinca, vsebino nahrbtnika, prvo pomoč ter raznoliko naravo. Razvijali bomo spretnost gibanja in vzdržljivost napora pri hoji. Širili bomo pripadnost skupini ter pozitiven odnos do drugih in sebe. |
|||
|
Brali bomo različne pravljice, pripovedke, zgodbe, pesmi, uganke. Kreativno bomo ustvarjali in se prepustili domišljiji. |
|||
| Računalniški krožek | 1.–5. r. | Borut Horvat | sreda, 7. ura |
|
Z mlajšimi spoznavamo osnove dela z računalnikom, s starejšimi pa se pripravljamo na tekmovanje programiranja z delčki – Pišek. |
|||
| Športne igre | 4.–5. r. | Helena Urbanija | četrtek, predura |
|
Učenci se bodo preizkusili v različnih športih – igre z žogo in različne moštvene igre, kjer se krepijo tudi pomembne vrednote, kot so sodelovanje, enotnost, vztrajnost in prijateljstvo. |
|||
| Tekmovanje za Cankarjevo priznanje | 4.–5. r. | Klavdija Šuligoj | petek, predura (od decembra do aprila) |
|
Priprave na tekmovanje; branje knjige, reševanje nalog, razlaga, pojasnila. |
|||
| Vesela nemščina 1 | 4.–5. r. | Anja Gomzi | sreda, predura |
|
Spoznavali bomo osnove nemškega jezika (pozdravi, številke, barve, živali, hrana, dnevi, meseci, letni časi, osnovne fraze, pesmice) na igriv in sproščen način. |
|||
| Interesna dejavnost | Razred | Mentor | Dan in ura |
|---|---|---|---|
| Plesne vaje | 1.–5. r. | plesni pedagog | sreda, 15.30–16.30 |
|
Predstavitev interesne dejavnosti se nahaja tukaj. |
|||