Opis interesne dejavnosti si ogledate s klikom na njeno ime.
Prijavnica za interesno dejavnost
| Interesna dejavnost | Razred | Mentor | Dan in ura |
|---|---|---|---|
| Angleška bralna značka | 3.–5. r. | Teja Škarja Jeraj | ponedeljek, predura |
|
Učenci in učenke skupaj z učiteljico preberejo knjigo in se o le-tej pogovorijo. Nato skupaj z učiteljico rešijo učne liste, ki se navezujejo na prebrano knjigo. Z interesno dejavnostjo začnejo učenci 5. razreda (prva dva tedna), sledijo učenci 4. razreda (naslednja dva tedna) in ob koncu še učenci 3. razreda. Marca ali aprila bo potekal pisni del tekmovanja iz angleške bralne značke, ki se ga bodo udeležili vse učenke in učenci, ki so se prijavili k interesni dejavnosti. Prejmejo lahko:
Učenci, ki se interesne dejavnosti zaradi drugih šolskih obveznosti ne morejo udeležiti, lahko sami preberejo knjige in se udeležijo tekmovanja, ampak vseeno je potrebna prijava na interesno dejavnost (na prijavnici se učiteljico obvesti o le-tem). |
|||
|
Spoznavanje družabnih iger, upoštevanje pravil in medsebojno sodelovanje pri igrah. |
|||
|
V EKO ustvarjalnici bomo ustvarjali z recikliranimi materiali in naravnimi materiali, ki jih bomo sami našli v naravi. Izdelali bomo barve iz naravnih sestavin, iz odpadnih materialov naredili praktične izdelke in se tudi naučili šivati. Občasno bomo ustvarjalnico preselili tudi v naravo, ki nam bo služila kot ustvarjalni prostor. |
|||
| Gledališki krožek | 1.–5. r. | Marija Demšar | sreda, predura |
|
Dramatizacija izbrane pravljice in nastop na prireditvah. |
|||
| Igriva košarka | 1.–5. r. | mentor KK Helios | torek, 14.15 - 15.00 |
|
S projektom Igriva košarka skušamo pri Košarkarski zvezi Slovenije košarko popularizirati in ji omogočiti boljšo prepoznavnost med najmlajšimi. Projekt omogoča dostop do košarkarske igre vsem otrokom z željo po spoznavanju košarkarske žoge in koša. Namen interesne dejavnosti je, da otroci različnih stopenj znanja in sposobnosti uživajo in se zabavajo. Tako bodo lahko pozitivne izkušnje nadgradili tudi v “veliki” košarki. |
|||
| KO-DI-RAM | 4. in 5. r. | Peter Jerina | četrtek, predura |
|
Projekt KO-DI-RAM III krepi in razvija digitalne kompetence učencev. Skozi serijo delavnic programiranja, varnosti na spletu, fizičnega programiranja in uporabe različnih digitalnih orodij otroci pridobivajo temeljna znanja iz računalništva in informatike ter krepijo svoje digitalne kompetence. |
|||
| Lego krožek | 2. in 3. r. | Tina Pergar | sreda, predura |
|
Kreativno delo z lego kockami v manjših skupinah na določeno temo. |
|||
| Otroški pevski zbor Zvezdice |
1.–5. r. | Andreja Pirc | četrtek, 6. in 7. ura |
|
Otroški pevski zbor je namenjen vsem, ki radi pojejo in želijo razvijati svoj glas ter posluh. Otroci bodo spoznavali nove pesmi, osnovne pevske tehnike, čut za ritem in skupinsko petje. Ob tem bodo krepili samozavest, sodelovanje in veselje do glasbe ter nastopali na šolskih prireditvah. |
|||
| Planinski krožek | 2.–5. r. | Kristina Gruden | četrtek, predura + izleti |
|
Spoznavali bomo osnove planinstva, se igrali družabne in socialne igre, skrbeli za kondicijo in gibalno spretnost ter izvedli štiri sobotne izlete. |
|||
|
Pripovedovanje pravljic in pogovor na temo pravljice. |
|||
| Priprave na tekmovanje za Cankarjevo priznanje | 4. in 5. r. | Marija Demšar | po dogovoru |
|
Priprava na tekmovanje za Cankarjevo priznanje. Obravnavali bomo knjigo M. Gomboc z naslovom Vse živali družine Cmok. |
|||
| Računalniški krožek | 2. r. | Peter Jerina | sreda, 5. ura |
|
Na računalniškem krožku učenci na zabaven in igriv način spoznavajo svet računalnikov. Učimo se osnov varne rabe interneta, uporabljamo enostavne risarske programe ter spoznavamo logično razmišljanje skozi igre in programiranje z delčki. Krožek spodbuja ustvarjalnost, radovednost in samozavestno uporabo tehnologije. |
|||
| Računalniški krožek | 3. r. | Peter Jerina | sreda, 6. ura (A-teden) |
|
Na računalniškem krožku učenci na zabaven in igriv način spoznavajo svet računalnikov. Učimo se osnov varne rabe interneta, uporabljamo enostavne risarske programe ter spoznavamo logično razmišljanje skozi igre in programiranje z delčki. Krožek spodbuja ustvarjalnost, radovednost in samozavestno uporabo tehnologije. |
|||
| Športne igre | 1.–5. r. | Mojca Sušec | torek, predura |
|
Dejavnost vključuje različne športne igre. Učenci skozi igro razvijajo motorične spretnosti, ekipni duh, pošteno igro ter spoštovanje pravil in soigralcev. |
|||
| Ustvarjalne urice | 1.–3. r. | Klara Čop | četrtek, predura |
|
Ustvarjanje, barvanje, lepljenje in oblikovanje iz različnih materialov. Spoznavanje novih likovnih tehnik, razvijanje domišljije in ročnih spretnosti. |
|||
| Vesela nemščina 1 | 4. in 5. r. | Anja Gomzi | ponedeljek, predura |
|
Spoznavali bomo osnove nemškega jezika (pozdravi, številke, barve, živali, hrana, dnevi, meseci, letni časi, osnovne fraze, pesmice) na igriv in sproščen način. |
|||
| Vesela šola | 4. in 5. r. | Nina Gale | sreda, predura |
|
Obravnava različnih tematik z gradivom iz revije Pil in priprava na tekmovanje iz Vesele šole. |
|||
|
Prosti čas bomo preživljali na zabaven način: preko zabavnih iger, pravljic, lego kock, izdelovanja izdelkov … |
|||
| Interesna dejavnost | Razred | Mentor | Dan in ura |
|---|---|---|---|
| MIKI plesna šola | 1. in 2. r. | Martina Mrak Tekavc | sreda, 14.00–15.00 |
|
Predstavitev interesne dejavnosti se nahaja tukaj. |
|||
| MIKI plesna šola | 3.–5. r. | Martina Mrak Tekavc | sreda, 15.00–16.00 |
|
Predstavitev interesne dejavnosti se nahaja tukaj. |
|||
| Ritmična gimnastika Bleščica | 1.–5. r. | Petra Kamenšek | torek, 16.00–17.30 petek, 15.00–16.30 |
|
Ritmični programi v Športnem klubu Bleščica so prava izbira za vsa dekleta, ki se želijo razgibati, naučiti novih spretnosti in ob tem uživati. Vadba vključuje čudovite pripomočke ritmične gimnastike – kolebnico, žogo, obroč, kije in trak, ki vadbo naredijo še bolj zabavno in dinamično. Čez leto dekleta spoznavajo tudi osnovne elemente akrobatike, vadijo gibljivost ter sestavljajo točke, s katerimi nastopajo na različnih dogodkih. Za tista dekleta, ki želijo narediti korak naprej, ponujamo kakovosten tekmovalni program, kjer se pripravljajo na tekmovanja v rekreativni ritmični in estetski gimnastiki ter dobijo priložnost, da svoje znanje pokažejo tudi na kakovostnih športnih tekmovanjih. |
|||