Z velikim veseljem sporočamo, da sta se naša učenca Maxim in Marvin Chowdhury, v soboto, 25. marca, v Zagrebu udeležila 2. mednarodnega tekmovanja Brainobrain, Brainobrainfest 2017, kjer sta osvojila srebrno medaljo.
Tekmovalo je 500 otrok iz Slovenije, Hrvaške, Maroka, Indije, Irske, Avstrije, Kosova, Bosne in Hercegovine . Otroci so tekmovali v računanju in so bili postavljeni pred velik izziv, saj so morali v 3 minutah rešiti čim več računov, tisti iz nižjih stopenj s pomočjo abaka, otroci iz višjih stopenj, pa s pomočjo vizualizacije (abak si predstavljajo v mislih).
Bistvo tekmovanja je druženje in motiviranje otrok, hkrati pa nam tekmovanje in rezultati dajo vpogled v razvoj kognitivnih sposobnosti pri posamezniku.
Brainobrain je metoda, ki s pomočjo metodologije računanja z abakom in metodologije VAK, celostno razvija otroške možgane, hkrati pa razvija osebnost s tehnikami NLP, ki so integrirane v program.
Na Marvina in Maxima smo zelo ponosni.
V četrtek, 23. 3. 2017, smo se nadarjeni učenci odpravili v Planico. Ob 6.30 smo se odpeljali izpred šole. Pred nami so bile tri ure naporne, a zabavne vožnje z avtobusom. V Planico smo prispeli okoli desete ure. Zaradi gneče smo imeli nekaj težav pri parkiranju. Že kmalu pa smo se po navodilih učiteljic (Urške Skarlovnik in Tare Abraham) razkropili po stojiščih. Za navijanje smo si priskrbeli zastavice, klobuke in raglje. Ob 11. uri so se začele kvalifikacije v smučarskih poletih. Naši orli so se odlično odrezali; še posebej Jurij Tepeš. Nismo pa pozabili spodbujati tudi letalcev iz drugih držav. Po končanih poletih smo si vsi navdušeno delili svoje vtise. Okoli četrte ure smo prispeli v Kamnico. Navdušeni nad Planico – našo snežno kraljico, skakalci in njeno okolico smo sklenili, da je Planica kraj, kamor mora vsak vsaj enkrat.
Anika Gorjup in Klara Gartner 7. b
Četrtek, 2. 3. 2017
Kot po navadi smo se zbudili ob 7.00. Sledil je zajtrk, nato pa smučanje. Smučanje je bilo zabavno, čeprav se je na progi Košuta pojavil led, kar mi ni bilo najbolj všeč. Vmes smo imeli malico. Sledil je odhod v CŠOD Gorenje. Sledilo je kosilo in potem orientacijski pohod. Na orientacijskem pohodu smo izvedeli kako se lahko orientiramo v naravi. Potem smo odšli do hiše, postavljene v letu 1835. Postavil jo je premožnejši kmet. Imeli so 6 prostorov. Hiša je bila last Anžetovih. Poleg hiše je bil hlev. Hiša je tudi razglašena kot spomenik, vendar ni pod državno oblastjo. Po orientacijskem pohodu smo imeli v domu nekaj prostega časa. Sledila je večerja. Sedaj pa komaj čakamo na večerno zabavo. Zala T.
Letošnji parlament je imel nekoliko novo podobo, kar je v samo srečanje prineslo novo svežino. V skupnem delu smo si mentorji in parlamentarci ogledali film »Ne meč'mo hrane vstran«, ki nam je dal kar nekaj idej, kako se v šoli lotiti tega, že preobsežnega, problema.
Sledilo je delo po skupinah, posebej mentorji in posebej parlamentarci. Delegati različnih šol so razpravljali v skupinah na naslednje izhodišča:
Svoja razmišljanja so strnili in jih predstavili na zaključnem delu. Izvolili smo tudi predstavnike za nacionalni parlament, ki bo potekal predvidoma maja v Ljubljani.
Ponosni smo na našega predstavnika, Miho Krambergerja, ki je prepričal s svojim razmišljanjem in nastopom in bo del štajerske ekipe, ki bo svoj glas ponesla v čisto pravi parlament.
še nekaj utrinkov…
Oddaja Male sive celice ima v letošnjem šolskem letu prenovljeno shemo. Še vedno je pred uvrstitvijo v televizijsko oddajo potrebno pokazati veliko znanja, spretnosti in poguma. Ena izmed novosti prenovljene oddaje je med drugimi tudi ta, da je v vsaki ekipi sedmošolec, osmošolec ter devetošolec. Svoje vtise o predtekmovanju je strnila osmošolka Ana.
V sredo, 21.9.16, smo se dve skupini učencev s taksijem iz OŠ Kamnica odpeljali na OŠ Toneta Čufarja, na predtekmovanje televizijske oddaje Male sive celice. Prihodu na OŠ je sledil uvod v pisni del predtekmovanja, za katerega smo imeli čas 30 min. Vse naše sive celice so bile v akciji, a se je na žalost le eni skupini uspelo uvrstiti v najboljših osem. Uspelo je moji ekipi, uvrstili smo se na 7. mesto. Sledil je ustni del predtekmovanja, na katerem smo prav tako bili uspešni, saj smo na vseh pet vprašanj odgovorili pravilno. Kljub temu se v naslednji krog nismo uvrstili, saj v pisnem delu nismo dosegli dovolj točk. Čeprav nismo bili zmagovalci, smo hvaležni za to enkratno izkušnjo.
Ana Svenšek, 8. b