Prvo srečanje šolske skupnosti OŠ Kamnica
V ponedeljek, 29. septembra 2014, je ravnatelj OŠ Kamnica, Tomaž Čeplak, sklical prvi sestanek predstavnikov oddelčnih skupnosti, ki so v tem šolskem letu naslednji:
Razred |
1. član |
2. član |
1.a |
Naja Dobovšek |
Maxim Haque Chowdhury |
1.b |
Blažka Gorenšak |
Peter Golob |
2.a |
Lana Petan |
Jaka Gal Bezjak |
2.b |
Ana Kramberger |
Luka Heric |
3.a |
Nives Furlan |
Žiga Dolinšek |
3.b |
Lana Ivanušič |
Tjaš Belšak |
4.a |
Neli Lazar |
Rok Ribič |
4.b |
Eva Zorenč |
Leo Hedl |
5.a |
Maja Gradišnik |
Žan Leon Ambrožič |
5.b |
Anika Gorjup |
Rene Robič |
6.a |
Taja Natek |
Aleksej Jurak |
6.b |
Ana Svenšek |
Žiga Verdonik |
7.a |
Nina Krajnc Kolarič |
Timotej Tepeh |
7.b |
Brina Završnik |
Jurij Plej |
8.a |
Lana Cigan |
Matija Žic |
9.a |
Anja Ambrožič Simončič |
Urban Kop |
9.b |
Paša Vilčnik |
Katarina Klarič |
Imenoval je mentorja šolske skupnosti in otroškega parlamenta. V tem šolskem letu bosta mentorici Majda Kreševič za učence I. VIO ter Darja Vezjak za učence II. In III. VIO.
Izvedli smo tudi volitve predsednika in podpredsednika šolske skupnosti za šolsko leto 2014/15. Predsednica je Paša Vilčnik, podpredsednik Urban Kop.
Pregledali ter dopolnili smo LDN ŠSU OŠ Kamnica in ga soglasno potrdili. Letni delovni načrt:
SEPTEMBER |
|
OKTOBER |
Tema: Izobraževanje in poklicna orientacija.
|
NOVEMBER |
|
DECEMBER |
|
JANUAR |
|
FEBRUAR |
|
MAREC |
|
APRIL |
|
MAJ |
|
JUNIJ |
|
Ob teh aktivnostih bomo izvajali še sprotne akcije humanitarne narave. Ena takih poteka pravkar – zbiramo stari papir – sredstva pa bodo namenjena za kritje startnine humanitarne prireditve Koraki za korakce.
Vsem predstavnikom oddelčnih skupnosti želiva uspešno in ustvarjalno šolsko leto!
Šolska skupnost učencev
Je sestavljena iz predstavnikov vseh oddelčnih skupnosti. Vodi jo mentor, ki ga predlaga in imenuje ravnatelj skupno s predstavniki učencev. Mentorja lahko predlagajo oddelčne skupnosti.
Po Pravilniku o pravicah in dolžnostih učencev v osnovni šoli bomo skrbeli za uveljavljanje pravic in izpolnjevanje dolžnosti učencev. Plan šolskega parlamenta izdela mentorica šolske skupnosti, ki tudi skrbi za njegovo realizacijo.
Ta oblika dela učencem omogoča, da ustvarjalno sodelujejo pri poteku vzgojnega dela v šoli.
Šolska skupnost je nepogrešljiva skupnost, ki skrbi za to, da je klima na šoli čim bolj sproščena in da bi bilo otrokom in učiteljem med časom, ki ga preživljajo v šoli, čim lepše! Sodelovanje v šolski skupnosti pa nam je v dosedanjem delovanju pomagalo do spoznanja, da je za dosego skupnega cilja potrebno sprejemati, upoštevati različna mnenja. Vključevanje vseh učencev v izvajanje sprejetih odločitev pa krepi naš čut za odgovornost in nam pomaga pri odraščanju v zrele in odgovorne ljudi.
Naloge skupnosti učencev na šoli:
NAČIN OBVEŠČANJA:
1. Obvestilo na info tabli in tabli svetovalne delavke.
2. Objava dan prej preko šolskega radija.
Kjer ni posvetovanja, se načrti izjalovijo, kjer je veliko svetovalcev, se uresničijo.
Mentorici SU: Darja Vezjak in Majda Kreševič