Kritike ocene
Fotografije
Zgodovinski objekti
Slikarske tehnikeEx Tempore Mestni Rotovž
Dolski dvorec Društva
Grad Snežnik
Akvarel
Vanda ŽUŽEK
Rojena 15. 6.1950 v Celju
Cesta španskih borcev 4
1260 LJUBLJANA-POLJEIz knjige NAŠIH TRIDESET LET
Društvo likovnikov Ljubljana
Leto izdaje 2000Administrativni tehnik
Članica DLS od leta 1988
Ukvarjanje s slikanjem: 30 letRazstave:
Šest samostojnih
Petnajst skupinskih
Njen vzor je bila najprej njena mati, ki je risala, in njen stari oče Avgust Gustav Witschar, ki je bil akademski slikar, deloval je v Berlinu in bil najboljši prijatelj uspešnega slikarja Oskarja Kokoschke. Začela je s prerisovanjem in risanjem predmetov, ki si jih je postavila predse. V drugem delu osnovne šole sta ji bila mentorja profesorica risanja slikarka, Darinka Pavletič Lorenčak in njen mož Milan Lorenčak, ki je slikar in profesor slikanja na Pedagoški akademiji v Celju. Njene risbe so mehke in barve v njih odsev njene osebnosti in mišljenja sveta. Prestavlja se v drugo dimenzijo in prehaja od tod do tam in narobe. Ustvarja ves čas, tudi med spanjem.
Vseskozi je želela študirati na srednji šoli za oblikovanje. vendar kjub uspešnemu sprejemnemu izpitu ni uspela. Kasneje je odšla na slikarske šole, ki so bile organizirane na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani in je delala pod mentorstvom slikarja Sava Sovreta; učil jo je risanja. Kasneje je pod mentorstvom slikarja Zdenka Huzjana začela s slikanjem in študijem slikarskih tehnik.
Sama pravi, da je polna slik, da ji zmanjkuje časa za ustvarjanje. V današnjem času, ko se ne moreš preživljati samo s slikanjem, ampak moraš početi še kaj drugega. je zares škoda, da slikar v njej ne more samo risati in ustvarjati novih slik. Tiste slike, ki prihajajo iz druge dimenzije. Zavedela se je, da je slikar. P o ustvarjanju se je počutila sproščeno in srečno, lahkotnejša in polna energije.
Stil njenega slikarstva je v njej sami. Njene slike so svetle. mehke. Tudi tiste, ki so močnejših barv, imajo nekakšno mehkobo.
Slika v različnih tehnikah - zelo rada pa se preizkuša v oljnih pastelih, tej zelo zahtevni tehniki, ki jo slikarji odklanjajo. Njej pa je predvsem všeč ta tehnika, ker sliko najprej rahlo nariše, potem pa barvo vtira s prsti, mehko, kot bi božala in izdelovala v glini. Toliko energije daje vanjo, da se ta energija mora čutiti navzven. Njeno~ delo se nadaljuje, njena želja je, da bi nekoč imela čas samo za ustvarjanje. Je ena izmed ustanoviteljev KaMOL (Kulturno aktivnejših Mestne občine Ljubljana), ki so imeli že tri razstave v letu 1999 in 2000. Prav tako je članica prve skupine slikarjev kulturnega tedna Podgrajski teden, ki se je v letu 2000 začel in bo tudi vnaprej.
Užitek slikanja rada razdaja z drugimi in jim pomaga s svetovanjem in pri uveljavljanju.