Marko Kern
Marijana & Marko

Vrh nad Kamnom (2365 m)

Pristop

Pristop je opisan s škrbine Čez Kamen (med Pihavcem in Vrhom nad Kamnom), 2331 m, kamor se vzpne markirana pot s Kriških podov proti Pihavcu. Do Vrha nad Kamnom nas loči 30 metrov navpične stene.

V previsu za nas ni kruha, zato se spustimo ob steni proti JV/Luknji po grušču navzdol (okoli 100 metrov) do konca vršnega grebena. Tu zavijemo levo pod steno in navzgor v ostenju poiščemo izrazit žleb. (Do tu lahko pridemo tudi iz konte pod Bovškim Gamsovcem.) Žlebova sta pravzaprav dva, midva sva izbrala levi žleb in naravnost navzgor splezala na greben.

Vrh nad Kamnom ima dva vrha. Vrh tik na naši levi je nižji, 2360 m, zato prečimo precej v desno (krušljivo). Prehode iščemo malo pod grebenom, ki je na začetku našpičen, na koncu pa se povsem omili. Od tu z naše desne poiščemo prehod in splezamo na glavni vrh, kjer nas pričaka možic.

Čakajo nas težave do II. stopnje. Težko ni, je pa zato toliko bolj krušljivo. Vseskozi moramo biti pozorni na krušljive stope in oprimke.