Marko Kern
Marijana & Marko

Viševnik (2050 m)

Smučanje

Mimo Srenjskega prevala (700 m)

Normalni turni smuk z Viševnika je opisan v Turnosmučarskem vodniku. Tukaj opisana smer je primerna za izurjene turne smučarje, saj je do Srenjskega prevala treba prečiti kar strmo pobočje.

Z vrha Viševnika prečimo proti SZ, vseskozi tik pod grebenom po levi strani. Po 200 (dolžinskih) metrih se vzpnemo na greben in po desni strani nekaj metrov pod grebenom prečimo do Srenjskega prevala (v trdem to varianto odsvetujeva, saj je zadnja prečnica precej strma). Tu zavijemo desno in obsmučamo Viševnik na njegovi severni strani.

S prevala najprej zasmučamo na ravnico in potem nekaj časa po ravnem (v desno, tik ob Viševniku), kjer pa je potrebno paziti na večje luknje, ki sta vsaj dve (držati se je treba desne).

Naprej nas čaka čudovita smuka po brezmadežni belini, saj le redkokdo zaide tu. Od tu imamo več variant. (Možno je zaviti v desno in malo navzgor čez zahodni greben Viševnika, Kačji rob, kjer se pri Zlatih vodah priključimo normalni smeri.) Če pa smučamo kar naprej po lepem terenu navzdol, nas spodaj pričaka gozd, kjer kmalu naletimo na cesto/pot, ki nas v desno privede do žičnice.

Imamo v sebi malo alpinistične smučarske žilice? Tedaj se lahko s Srenjskega prevala po plitvi grapici vzpnemo na Mali Draški vrh. Smučanje z vrha nazaj na Srenjski preval je sicer strmo (do 45°), vendar ni tako zelo izpostavljeno.