Marko Kern
Marijana Cuderman
Marijana & Marko

Velika Mojstrovka (2372 m)

Smučanje

Z Velike proti Mali Mojstrovki (III+, 100 m)

Za vzpon do sedla med Malo in Veliko Mojstrovko glej Turnosmučarski vodnik.

Malo pod sedlom med Mojstrovkama prečimo v levo. Čez prvo kratko strmino (prag) in spet prečka v levo. Tu se kmalu navzgor (desno) odpre strmo pobočje. Po njem navzgor do grebena (pazi na opast) in levo čez kratek in strm prag na vrh Velike Mojstrovke. (Varianta je, da malo pred grebenom odcepimo v levo po strmem, izpostavljenem in težjem prehodu, ki vodi direktno na vrh.)

Spust opravimo po poti vzpona. Imamo pa še nekaj alternativ.

Lažja varianta je, da (pri vzponu) po prvi kratki strmini (prag) prečimo kar naprej (ne zavijemo navzgor na strmo pobočje) do naslednjega pragu (stranski greben). Nad njim dosežemo položno vršno pobočje. Desno navzgor se vzpnemo na vrh. Ta varianta je tudi normalen pristop z Male na Veliko Mojstrovko.

Težja in daljša varianta. Z vrha smučamo po osnovni varianti (strmo pobočje). Ko dosežemo prečno pot, ne zavijemo levo proti sedlu ampak kar nadaljujemo navzdol. Čaka nas ožji in težji prehod (ki ga je seveda treba zadeti) skozi katerega prismučamo v dolinico med Mojstrovkama.