KRPANOV ROM POM POM


ZAHVALA


POVZETEK


UVOD

- PREDSTAVITEV IZBRANE TEME IN STRUKTURE NALOGE

- UPORABLJENE METODOLOGIJE PRI IZDELAVI NALOGE

- OPREDELITEV VIROV UPORABLJENIH V RAZISKAVI

- OPREDELITEV MOTIVOV SKUPINE ZA IZBIRO PREDLAGANE TEME

RAZISKOVALNI DEL

- VSEBINSKA IZHODIŠČA TURISTIČNE RAZISKAVE

- RAZISKAVA – PREDVIDENE OMEJITVE IN POTEK RAZISKAVE

- REZULTATI RAZISKAVE

OBLIKOVANJE TURISTIČNEGA PROIZVODA

- PREDSTAVITEV IDEJE

- UMESTITEV PREDSTAVLJENE IDEJE V SEDANJI PROSTOR IN ČAS

- RAZČLENITEV PREDSTAVLJENE IDEJE IN OBLIKOVANJE TURISTIČNEGA PROIZVODA

- PREDSTAVITEV PLANA IZVEDBE PREDSTAVLJENE IDEJE

SKLEPNI DEL

LITERATURA IN VIRI

POVZETEK V ANGLEŠČINI

POVZETEK

ŠOLA: OSNOVNA ŠOLA PIVKA, Prečna ulica 3, 6257 PIVKA

Tel: 05 757 04 80
fax: 05 757 04 81
e-mail: os.pivka@guest.arnes.si

NASLOV TURISTIČNE NALOGE: KRPANOV ROM POM POM

Avtorji:
1. Benjamin Smrdelj 7.b
2. Tamara Valenčič 6.a
3. Kristina Vatovec 6.a
4. Sabina Karajković 7.b
5. Aljaž Česnik 7.b
6. Sara Milić 7.b

Mentorica: Sonja Vodopivec, prof. zgodovin

Povzetek: Občina Pivka kljub bogatim naravnim in kulturnim znamenitostim še ni dovolj turistično usmerjena občina. Turizem se tu razvija šele v zadnjih letih, predvsem z odprtjem Muzeja vojaške zgodovine.
Cilj naše naloge je turistična kulinarična ponudba - ponuditi salame in klobase ter sire čim večjemu občinstvu na prireditvi in po njej. Tako smo si zamislili prireditev KRPANOV ROM POM POM, na kateri bi na stojnicah ponudili domače salame, klobase in sire ter izvedli tekmovanje med posameznimi kmetijami za najboljši proizvod. V okviru celotne prireditve bi nastopal lik Martina Krpana.
Vodenje prireditve bi prevzelo Turistično društvo Pivka v sodelovanju s kmetijami, ki bi prodajale svoje izdelke na stojnicah. Izdelali smo vabilo, plakat, oglas za radio in prospekt s turističnimi zanimivostmi v naši okolici, ki bi si jih obiskovalci lahko ogledali.
Skušali bi doseči, da bi se kmetije med seboj povezale in svoje izdelke prodajale na stojnicah, kasneje pa bi jih prodajale v posebni trgovini, ki bi jo odprli v središču Pivke. Tam bi se prodajali le eko izdelki iz naše okolice, in sicer domače klobase, salame, siri, krhlji, med, jabolčni sok … Moč in razpoznavnost izdelkov bo bolj vidna le v skupnem nastopu vseh kmetij v povezavi s Turističnim društvom Pivka. Tako se bodo porazdelili stroški reklame, oglasov … Da bi turiste zadržali v naši regiji, predlagamo, da se v Pivki ali njeni okolici zgradi objekt, ki bi turistom nudil tudi prenočišča, in bi jih na tak način zadržali več dni v naših krajih.
Na prireditvi bi prodajali tudi Krpanove spominke, zato bi povabili k aktivnosti – izdelavi spominka tudi zasebnike, ki se ukvarjajo z domačo obrtjo.
Poudarek v nalogi je na prijaznosti vseh turističnih delavcev v naši regiji oziroma na osveščanju vseh prebivalcev, da nam turistične dejavnosti prinašajo zaslužek.
Turistično nalogo imamo predstavljeno na naši šolski internetni strani, en izvod se nahaja pri mentorici, en izvod pa na Občini Pivka.

Ključne besede: turistična ponudba, turistični spominki, turistična prireditev

 

Copyright © OŠ Pivka, 2004
Strani ureja Meta Kirn