Mentorica: Barbara
Tacar
LIKOVNO SNOVANJE
LIKOVNO
SNOVANJE 1
Izbirni
predmet Likovno snovanje I. z reševanjem likovnih problemov, ki
jih lahko povezuje s vsakdanjim življenjem dopolnjuje vsebine
rednega predmeta LIKOVNA VZGOJA.
Vsebine predmeta so po posameznih likovnih področjih (kiparstvo,
slikanje, risanje, grafika, arhitektura) zasnovane na osnovnih
likovnih pojmih, ki jih učenec osvaja, povezuje z
vsakdanjim življenjem in nadgrajuje glede na svoj potencial. Učenci
ob komunikaciji in interakciji z učiteljem razvijajo občutljivost
zaznavanja, domišljijo, vizualni spomin in motorično občutljivost
in motorično spretnost. Učenci tako likovno izrazijo misli in občutja
na svojstven način in osvojeno znanje lahko uporabijo tudi v
praktičnih nalogah.
Primer: Znanja o barvnih kontrastih, pridobljena pri pouku likovne
vzgoje, pri likovnem snovanju nadgradimo in povežemo z modnim
oblikovanjem in uporabo le teh v modi.
LIKOVNO SNOVANJE 2
Izbirni
predmet Likovno snovanje II. z reševanjem likovnih problemov, ki
jih lahko povezuje z vsakdanjim življenjem dopolnjuje vsebine
rednega predmeta LIKOVNA VZGOJA.
Vsebine
predmeta so po posameznih likovnih področjih (kiparstvo,
slikanje, risanje, grafika, arhitektura) zasnovane na osnovnih
likovnih pojmih, ki jih učenec osvaja pri pouku likovne
vzgoje, povezuje z vsakdanjim življenjem in nadgrajuje pri
likovnem snovanju glede na svoj potencial. Učenci ob komunikaciji
in interakciji z učiteljem razvijajo občutljivost zaznavanja,
domišljijo, vizualni spomin in motorično občutljivost in motorično
spretnost. Učenci tako likovno izrazijo misli in občutja na
svojstven način in osvojeno znanje lahko uporabijo tudi v praktičnih
nalogah.
Primer:
Pri risanju osvajajo načine risarske modulacije (senčenja) ter
jih iščejo in
analizirajo skozi opazovanje umetniških del znanih umetnikov. Pri
slikanju se učijo iskati povezave, ki združujejo glasbeni
in likovni jezik, naučijo se izražati občutja ob glasbi
z barvo. Pri grafiki se srečajo z vizualnim oblikovanjem, ki
vsebuje oblikovanje plakatov, knjižnih oprem, celostnih podob...
LIKOVNO SNOVANJE 3
Izbirni
predmet Likovno snovanje III. z reševanjem likovnih problemov, ki
jih lahko povezuje z vsakdanjim življenjem dopolnjuje vsebine
rednega predmeta LIKOVNA VZGOJA.
Vsebine izbirnega predmeta so po posameznih likovnih področjih
(kiparstvo, slikanje, risanje, grafika, arhitektura) zasnovane na
osnovnih likovnih
pojmih, ki jih učenci osvajajo pri pouku likovne vzgoje,
povezujejo z vsakdanjim življenjem in nadgrajujejo pri likovnem
snovanju glede na svoj potencial. Učenci ob komunikaciji in
interakciji z učiteljem razvijajo občutljivost zaznavanja, domišljijo,
vizualni spomin ter motorično občutljivost in motorično
spretnost. Učenci tako likovno izrazijo misli in občutja na
svojstven način in osvojeno znanje lahko uporabijo tudi v praktičnih
nalogah. Prvič se tudi srečajo z vsebinami, ki govorijo o
vizualnih medijih, ki so danes že del njihovega vsakdana.
Primer:
Pri risanju se srečajo s pravilom zlatega reza, kar je
medpredmetna povezava z matematiko.
Pri
kiparstvu se srečajo z inštalacijo kot kiparskim delom. Pri
vidni komunikaciji pa spoznavajo vizualne medije kot so:
fotografija, video in računalniška animacija, film.
|