Mentorica: Darja Kokalj
KEMIJA
V OKOLJU
Kemija v
okolju se v programu osnovne šole pojavlja kot predmet, kjer se
poglablja in utrjuje znanja, veščine in spretnosti, ki so jih učenci
pridobili pri pouku kemije.
Poudarek je na aktivnem proučevanju vode ter vplivov onesnaževanja
na zdravje ljudi.
Osnovna učna
metoda izbirnega predmeta je eksperimentalno delo, ki so izvaja v
okviru terenskega, sodelovalno – raziskovalnega ali projektnega
učnega dela.
Učenci se urijo v natančnem opazovanju, beleženju, razvrščanju
in analiziranju podatkov in informacij. Naučijo se pravilno
odvzemati vzorce vode, pravilno delati s kovčki za analizo vode.
Znajo prikazati vodo kot naravni vir, opišejo njeno stanje s
preprostimi fizikalno – kemijskimi meritvami. Učijo se razmišljati
o posledicah današnjega načina življenja v okolju, kjer so doma
in ustvarjati alternativne zamisli prihodnjega trajnostnega
razvoja.
Izbirni
predmet je namenjen učencem 8. in 9. razreda.
|