Pet partnerskih osnovnih šol na osnovni predhodno skupno uspešno izvedenih
projektov, dobro sodeluje tudi v vsakdanjih aktivnostih, posledično je
projekt Z glavo za naravo nadgradnja obstoječih dobrih vezi in sodelovanja.
Vseh pet partnerskih osnovnih šol bo sodelovalo pri razvoju ključnega
produkta projekta Modela Eko-programa za osnovne šole (razvoj didaktičneda
materiala, izvedbe krožkov, delavnic in taborov), ki se bo oblikoval in
nadgrajeval skozi celotno obdobje projekta v skladu z izkušnjami, ki jih
bodo z izvajanjem imele posamezne partnerske šole.
Šole bodo v začetku izvajanja projekta skupaj zasnovale Model v smislu
priprave vsebin za izvajanje izobraževalnih krožkov, delavnic in taborov.
Na podlagi nekajmesečnega izvajanja krožkov, se bo naredila analiza
izvedenih aktivnosti in predlagala prva konferenca za strokovne delavce.
Ob koncu šolskega leta bodo vsebinski koordinatorji posameznih šol skupaj z
vodjo projekta izdelali skupno analizo izvedenih aktivnosti, ter naredili
načrt izvedbe zaključnega tabora.
Izvedla se bosta dva tabora za katera bo odgovorna OŠ Velika Dolina.
Strokovni posveti in konference bodo izvedeni ciklično na pol leta,
izhodišča le teh bodo vsebinski koordinatorji projekta skupno upoštevali pri
dokončnem razvoju Modela.
OŠ Podbočje in OŠ Milana Langa bosta v sklopu projekta bistveno prispevali
predvsem s podrobnejšo opredelitvijo vsebin kako približati tematiko
ohranjanja biodiverzitete osnovnošolcem in preko sejmov in dogodkov širši
javnosti ter kako to obravnavati v izobraževalnem sistemu.
OŠ Jožeta Gorjupa bo oblikovala model didaktične pojasnitve vremenskih
pojavov in procesov.
OŠ Velika Dolina in Cerklje ob Krki bosta z izvedbo krožkov s tematiko
ohranjanja kulturne dediščine prispevala k oblikovanju pristopa povezovanja
novih in starih znanj, ter posledično integraciji starejših v družbo.
Osnovne šole želijo s projektom predvsem dvigniti strokovno raven
izobraževalnih vsebin, ki jih trenutno izvajajo zgolj v sklopu obveznih
predmetov v izjemno okrnjeni obliki, zaradi pomanjkanja opreme, prostorov in
vsebin.
Skupno izvajanje
Vodja projekta OŠ Cerklje ob Krki bo zadolžena za stalen pregled nad celotno
izvedbo projekta, posamezne aktivnosti projekta pa bodo v pristojnosti
posameznih partnerskih šol.
Vse partnerske osnovne šole bodo posamezne projektne aktivnosti izvajale
simultano. To pomeni, da bodo na vseh šolah pričeli z izvajanjem posameznih
krožkov istočasno.
Vsaka šola bo imela drugo tematiko krožka in bo za izvedbo le tega
odgovorna. (Teme: varstvo biodiverzitete, varstvo naravne in kulturne
dediščine, varstvo okolja – prepoznavanje okoljskih pojavov in ohranjanje
naravnih virov).
Delavnice ki bodo izvedene enkrat na dva meseca pa bodo stvar skupne
izvedbe.
Prav tako bo stvar skupne izvedbe letni zaključni tabor. Posamezne osnovne
šole bodo odgovorne, za prevoz otrok na skupno lokacijo izvedbe posamezne
delavnice. Matična šola pa bo odgovorna za izvedbo delavnice.
Na konference in mednarodne strokovne posvete povabljeni tako slušatelji in
udeleženci in Slovenije kakor tudi Hrvaške, sama izvedba dogodka pa bo v
pristojnosti določene šole – odvisno od tematike, vse partnerske šole pa
bodo na dogodkih sodelovale s prispevki. Rezultati le teh pa bodo skupno
uporabljeni v pripravi osnutka modela Eko programa.
Skupno izvajanje projekta bo jasno vidno tudi iz nastale Mreže strokovnih
delavcev, katere predstavniki bodo strokovni delavci vseh petih partnerskih
šol in ostalih vključenih šol obeh strani meje.
Skupno osebje
V sklopu projekta bo skupna oseba - odgovorna oseba za finance, ki bo
zaposlena pri vodilnem partnerju. Vodja projekta bo skladno z Navodili
glavni kontakt s pogodbenim organom in odgovoren za izvedbo celotnega
projekta tako vsebinsko kakor tudi finančno. Pomočnik vodje projekta bo
odgovoren za stalno spremljanje poteka projekta – vsebinsko, terminsko ,
kakovostno in finančno. Hkrati bo odgovoren za stalno komunikacijo s
partnerji na projektu ter za vsebinsko in finančno ustreznost poročil za
pogodbeni organ.
Vsebinski koordinatorji projekta so vodje aktivnosti partnerskih osnovnih
šol in bodo odgovorni za izvedbo aktivnosti posamezne partnerske šole.
Vsebinski koordinatorji posamezne partnerske šole bodo člani projektne
skupine, vodja projekta bo vodja projektne skupine, pomočnik projekta pa
vsebinski vodja skupine. V sklopu projektne skupine si bodo ažurno in redno
izmenjevali informacije. Na projektu v nobenem primeru ne bo prišlo do
podvajanja funkcij posameznih zaposlenih na projektu.
Administrativno in finančno vodenje
projekta
Vodja projekta Z glavo za naravo OŠ Cerklje ob Krki bo zaposloval finančnico
za namene urejanja skupnih finančnih poročil za poročanje o izvajanju
projekta. Administrativno vodenje projekta bo prevzel pomočnik vodje
projekta, ki bo vsebinsko vodil celoten projekt in bo stalno kontroliral
terminsko in vsebinsko ustreznost projekta. Pri tem mu bo pomagala projektna
skupina, ki so sestavljena iz vsebinskih vodij posameznih partnerjev.
Dodatno pomoč pa bo celotni skupini nudila zunanja tehnična pomoč. Zunanji
tehnični sodelavec bo nudil pomoč vsem partnerjem na projektu v smislu
izvajanja projekta, priprave pravilne arhivske mape in revizijske sledi,
pravilnega izvajanja javnega naročanja ter pravilnega poročanja pogodbenemu
organu o izvedenih dejavnostih.
Projektni partnerji bodo zadolženi za pripravo lastnih samostojnih finančnih
in vsebinskih poročil ki jih bodo usklajevali na sestankih projektne
skupine. Le te bodo samostojno pošiljali pogodbenemu organu. Po prejemu
potrditve posameznega poročila bo vodilni partner pripravil skupni zahtevek
na pogodbeni organ (terminsko glede na stroškovnik oziroma pogodbo s
pogodbenim organom). Na podlagi potrjenega skupnega zahtevka, bo vodilni
partner prejemnik sredstev vseh partnerjev projekta za določen obdobni
zahtevek.
Vodilni partner bo v roku treh dni od prejema sredstev, le ta nakazal
posameznim partnerjem na projektu v skladu z njihovimi individualnimi
poročili. V sklopu priprave zahtevkov se bodo partnerji na projektu držali
terminskega in finančnega plana projekta s čimer se bodo izognili zamiku
prejema sredstev med pročevalskimi obdobji in s tem morebitnim nevšečnostim
v smislu odobritve sredstev. Prav tako bodo partnerji na projektu v enakem
razmerju sodelovali na področju vsebinskega poročanja izvedbe projekta.
Vseskozi pa bo aktivno sodelovanje in poročanje o izvedenih aktivnostih na
sestankih projektne skupine pripomoglo k dosledni izvedbi predvidenih
dejavnosti projekta.
|