Krožek – PREPROSTE ANALIZE KAMNINE, ZNAČILNOSTI PRSTI,
POVEZANOST PREBIVALCEV GOZDA
Učenci so s pomočjo lupe in binokularne lupe
opazovali apnenec in lapor ter izvedli preproste analize kamnine.
Kamnine so preskušali tudi z žebljem / ali lahko pišem po kamnini / in
kladivom / kaj se zgodi če udarim po kamnini/.
Ob eksperimentih so spoznali značilnosti prsti, na
koncu pa so se »povezali« v prehranjevalni splet gozda in naredili
prehranjevalno piramido v gozdu s pomočjo jogurtovih lončkov.
Krožek – ZNAČILNOSTI GOZDA IN ŽIVLJENJE V GOZDU
Raziskovali smo gozdne plasti in življenjske
razmere v posamezni plasti, gozdni rob, iskali živali v listnem opadu,
trhlih štorih in pod kamenjem. Zanimalo nas je tudi, kdo živi v grmovju.
Krožek – ZNAČILNOSTI KRAŠKE POKRAJINE
Podali smo se v kamnolom in merili debelino prsti
na poševnem in ravnem terenu. Opazovali smo kraško vrtačo, merili
temperaturo vode v kraškem izviru / ŠTRLEK in si ogledali rastline ob
izviru.
Krožek – ANALIZA PRSTI V KRAŠKI POKRAJINI IN GOZDU
S pomočjo kovčka EcoLabBox smo ugotavljali količino
nitratov, fosfatov in amonija v prsti. Zanimala nas je tudi vrednost pH
prsti. Naredili smo analize za prst iz kamnoloma in prst iz gozda.
Krožek – ANALIZA VODE V REKI KRKI IN NJENEM PRITOKU BRNIK
S pomočjo kovčka EcoLabBox smo ugotavljali količino
nitratov, fosfatov in amonija v obeh vzorcih vode. Zanimala nas je tudi
pH vrednost. Ugotovili smo, da je voda iz potoka onesnažena s fosfati in
amonijem.
Krožek – ONESNAŽENOST REKE KRKE, PRITOKA BRNIK IN REČNIH BREGOV
Na terenu smo ocenjevali
vonj, barvo in bistrost reke Krke in pritoka Brnik. Naša naloga je bila
tudi filtriranje vode, merjenje temperature vode in dobro opazovanje ter
odgovarjanje na vprašanja v zvezi z onesnaževanjem.
Krožek - ANALIZA TERMALNE VODE V KLUNOVIH TOPLICAH
Ocenili smo barvo,
bistrost in vonj vode, filtrirali in ugotavljali smo prisotnost trdnih
delcev v vodi. Pri delu smo uporabljali lupo, filtrirni papir in ostale
pripomočke.
Dobljene rezultate smo
sproti vpisovali v tabelo in zapisali komentarje.
Opravili smo tudi
analize s pomočjo kovčka ecoLabBox in ugotovili pH vode, vsebnost
fosfatov, nitratov in amonija.
Krožek - VPLIVI ONESNAŽENOSTI REKE KRKE NA ŽIVALSTVO, RASTLINSTVO IN
OKOLICO KRKE; MOŽNOSTI ZA ODPRAVO VIROV ONESNAŽEVANJA
Učenci so s pomočjo
različnih virov informacij in terenskih opažanj raziskovali vpliv
detergentov, živalskih iztrebkov, plastičnih vrečk, pesticidov in
umetnih gnojil na življenje ob in v reki Krki. Poseben poudarek je bil
na iskanju možnosti za odpravo virov onesnaževanja.
Krožek - VPLIVI ONESNAŽENOSTI REKE KRKE NA ŽIVALSTVO, RASTLINSTVO IN
OKOLICO KRKE; MOŽNOSTI ZA ODPRAVO VIROV ONESNAŽEVANJA
Učenci so s pomočjo
različnih virov informacij in terenskih opažanj raziskovali vpliv
detergentov, živalskih iztrebkov, plastičnih vrečk, pesticidov in
umetnih gnojil na življenje ob in v reki Krki. Poseben poudarek je bil
na iskanju možnosti za odpravo virov onesnaževanja. Učenci so svoje delo
predstavili s pomočjo Power Point programa.
Krožek - PRIPRAVA UČENCEV VODIČEV ZA DELO V POŠTENI VASI
Učenci dobijo nekaj
osnovnih navodil, ki jih morajo upoštevati pri vodenju skupin.
Učenci rešujejo delovni
list /sledijo podrobna navodila učitelja/, s pomočjo katerega zberejo in
oblikujejo informacije iz terenskega dela / Poštena vas.
Krožek - SPOZNAVANJE ZNAČILNOSTI REKE KRKE TER RASTLINSTVO IN
ŽIVALSTVO OB IN V KRKI
Učenci so s pomočjo
literature in interneta izdelali plakate o zgoraj zapisani temi in jih
predstavili svojim sošolcem.
|