izberite jezik  SL - HR      

DomovPartnerjiAktivnostiVsebinaCiljiStrukturaInvesticijeKonference

 

 

KROŽKI NA OŠ CERKLJE OB KRKI

        Krožek – PREPROSTE ANALIZE KAMNINE, ZNAČILNOSTI PRSTI, POVEZANOST PREBIVALCEV GOZDA

Učenci so s pomočjo lupe in binokularne lupe opazovali apnenec in lapor ter izvedli preproste analize kamnine. Kamnine so preskušali tudi z žebljem / ali lahko pišem po kamnini / in kladivom / kaj se zgodi če udarim po kamnini/.

Ob eksperimentih so spoznali značilnosti prsti, na koncu pa so se »povezali« v prehranjevalni splet gozda in naredili prehranjevalno piramido v gozdu s pomočjo jogurtovih lončkov.

        Krožek – ZNAČILNOSTI GOZDA IN ŽIVLJENJE V GOZDU

Raziskovali smo gozdne plasti in življenjske razmere v posamezni plasti, gozdni rob, iskali živali v listnem opadu, trhlih štorih in pod kamenjem. Zanimalo nas je tudi, kdo živi v grmovju.

Krožek – ZNAČILNOSTI KRAŠKE POKRAJINE

Podali smo se v kamnolom in merili debelino prsti na poševnem in ravnem terenu. Opazovali smo kraško vrtačo, merili temperaturo vode v kraškem izviru / ŠTRLEK in si ogledali rastline ob izviru.

Krožek – ANALIZA PRSTI V KRAŠKI POKRAJINI IN GOZDU

S pomočjo kovčka EcoLabBox smo ugotavljali količino nitratov, fosfatov in amonija v prsti. Zanimala nas je tudi vrednost pH prsti. Naredili smo analize za prst iz kamnoloma in prst iz gozda.

Krožek – ANALIZA VODE V REKI KRKI IN NJENEM PRITOKU BRNIK

S pomočjo kovčka EcoLabBox smo ugotavljali količino nitratov, fosfatov in amonija v obeh vzorcih vode. Zanimala nas je tudi pH vrednost. Ugotovili smo, da je voda iz potoka onesnažena s fosfati in amonijem.

Krožek – ONESNAŽENOST REKE KRKE, PRITOKA BRNIK IN REČNIH BREGOV

Na terenu smo ocenjevali vonj, barvo in bistrost reke Krke in pritoka Brnik. Naša naloga je bila tudi filtriranje vode, merjenje temperature vode in dobro opazovanje ter odgovarjanje na vprašanja v zvezi z onesnaževanjem.

Krožek - ANALIZA TERMALNE VODE V KLUNOVIH TOPLICAH

Ocenili smo barvo, bistrost in vonj vode, filtrirali in ugotavljali smo prisotnost trdnih delcev v vodi. Pri delu smo uporabljali lupo, filtrirni papir in ostale pripomočke.

Dobljene rezultate smo sproti vpisovali v tabelo in zapisali komentarje.

Opravili smo tudi analize s pomočjo kovčka ecoLabBox in ugotovili pH vode, vsebnost fosfatov, nitratov in amonija.

Krožek - VPLIVI ONESNAŽENOSTI REKE KRKE NA ŽIVALSTVO, RASTLINSTVO IN OKOLICO KRKE; MOŽNOSTI ZA ODPRAVO VIROV ONESNAŽEVANJA

Učenci so s pomočjo različnih virov informacij in terenskih opažanj raziskovali vpliv detergentov, živalskih iztrebkov, plastičnih vrečk, pesticidov in umetnih gnojil na življenje ob in v reki Krki. Poseben poudarek je bil na iskanju možnosti za odpravo virov onesnaževanja.

Krožek - VPLIVI ONESNAŽENOSTI REKE KRKE NA ŽIVALSTVO, RASTLINSTVO IN OKOLICO KRKE; MOŽNOSTI ZA ODPRAVO VIROV ONESNAŽEVANJA

Učenci so s pomočjo različnih virov informacij in terenskih opažanj raziskovali vpliv detergentov, živalskih iztrebkov, plastičnih vrečk, pesticidov in umetnih gnojil na življenje ob in v reki Krki. Poseben poudarek je bil na iskanju možnosti za odpravo virov onesnaževanja. Učenci so svoje delo predstavili s pomočjo Power Point programa.

Krožek - PRIPRAVA UČENCEV VODIČEV ZA DELO V POŠTENI VASI

Učenci dobijo nekaj osnovnih navodil, ki jih morajo upoštevati pri vodenju skupin.

Učenci rešujejo delovni list /sledijo podrobna navodila učitelja/, s pomočjo katerega zberejo in oblikujejo informacije iz terenskega dela / Poštena vas.

Krožek - SPOZNAVANJE ZNAČILNOSTI REKE KRKE TER RASTLINSTVO IN ŽIVALSTVO OB IN V KRKI

 Učenci so s pomočjo literature in interneta izdelali plakate o zgoraj zapisani temi in jih predstavili svojim sošolcem.

 

 

 Kontakt: OŠ Cerklje ob Krki, Cerklje ob Krki 3, 8268 Cerklje ob Krki, tel: (07) 4969600, e-mail: zglavo.zanaravo@guest.arnes.si