This site will look much better in a browser that supports web standards, but it is accessible to any browser or Internet device.






Kreativno razvijanje samostojnosti in zapolnjevanje prostega časa otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami

Raziskovalno vprašanje:

  • Kako kolesarjenje, kot kakovostna gibalna aktivnost v naravi učinkovito odpravlja, oziroma zmanjšuje posledice motenj v razvoju otrok in mladostnikov?
  • Na kakšen način, izvirna doživetja v okviru doživljajske pedagogike razvijajo samostojnost, prispevajo k pozitivnem premiku v navezavi stika, izboljšanju odnosa me vzgojiteljem in mladostnikom z motnjami v razvoju?
  • Kako otroci in mladostniki s posebnimi potrebami izkoristijo svoj prosti čas?

Cilj projekta:

  • Konkreten prispevek k doživljajem, novim izkušnjam in doživetjem.
  • Doživetja, doživljaje dobijo iz pristnega naravnega okolja, iz prve roke.
  • Krepijo svoje samozaupanje in samozavest s premagovanjem ovir, uvidijosvoje sposobnosti.
  • Krepijo telesno vzdržljivost in trdnost.
  • Razvijajo samoiniciativnost, s tem krepijo lastno vrednost, odgovornost in prepoznajo solidarnost.
  • Osvojijo nove sposobnosti v komunikaciji, konflikte sprejmejo kot normalne medčloveške situacije.
  • Vedno dobijo ustrezno povratno informacijo.
  • Pridobijo številne vzorce, ki so jim bili v preteklosti tuji, prisiljeni so razmišljati, se medsebojno poslušati in ustvarjati pristen dialog.
  • Naučijo se boljšega ravnanja z lastnimi čustvi.
  • Opišejo naravne in družbene značilnost pokrajine.
  • Na terenu samem ugotovijo vzroke za spremembo naravnega in družbenega okolja.
  • Spoznajo in občutijo kolo kot zdravo in hvaležno prometno sredstvo.

več informacij o projektu

poročilo o projektu


N
a vrh | Domov