Kreativno razvijanje samostojnosti in zapolnjevanje
prostega časa otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami
Raziskovalno vprašanje:
- Kako
kolesarjenje, kot kakovostna gibalna
aktivnost v naravi učinkovito
odpravlja,
oziroma zmanjšuje posledice
motenj v razvoju otrok in mladostnikov?
- Na kakšen način, izvirna doživetja v okviru doživljajske pedagogike
razvijajo samostojnost, prispevajo k pozitivnem premiku v navezavi stika,
izboljšanju odnosa
me vzgojiteljem in mladostnikom z motnjami v razvoju?
- Kako otroci in mladostniki s posebnimi potrebami izkoristijo svoj prosti
čas?
Cilj projekta:
- Konkreten prispevek k doživljajem, novim izkušnjam in doživetjem.
- Doživetja, doživljaje dobijo iz pristnega naravnega
okolja, iz prve roke.
- Krepijo svoje samozaupanje in samozavest s premagovanjem
ovir, uvidijosvoje sposobnosti.
-
Krepijo telesno vzdržljivost in trdnost.
- Razvijajo
samoiniciativnost, s tem krepijo
lastno vrednost,
odgovornost in
prepoznajo
solidarnost.
- Osvojijo nove sposobnosti v komunikaciji, konflikte sprejmejo kot
normalne medčloveške situacije.
- Vedno dobijo ustrezno povratno informacijo.
- Pridobijo številne vzorce, ki so jim bili v preteklosti tuji, prisiljeni so razmišljati, se medsebojno poslušati in ustvarjati pristen dialog.
- Naučijo se boljšega ravnanja z lastnimi čustvi.
- Opišejo naravne in družbene značilnost pokrajine.
- Na terenu samem ugotovijo vzroke za spremembo naravnega in družbenega okolja.
- Spoznajo in občutijo kolo kot zdravo
in hvaležno prometno sredstvo.
več informacij o projektu
poročilo o projektu
Na vrh | Domov