This site will look much better in a browser that supports web standards, but it is accessible to any browser or Internet device.
Ob novih projektih in sodobni organizaciji učne pomoči bomo v domu usmerili energijo v naslednje cilje:
- Spodbujali bomo individualno rast in s tem dokazali, da prav vsak otrok in mladostnik v domu lahko prispeva k življenju in dobremu vzdušju.
- Vzpodbujali bomo strokovno izpopolnjevanje delavcev v skladu z ugotovljenimi potrebami po posodobitvi prevzgoje, da bi tako povečali raznolikost metod in oblik dela.
- Stremeli bomo k timskem pristopu, k projektnemu delu in k problemskem učenju.
- Skrbeli bomo za vsestranski razvoj otrok in mladostnikov in vzpodbujali dobre medsebojne odnose.
- Skrbeli bomo za razvoj povezav med šolo, domom in institucijami, ki so potrebne za kvalitetno delovanje doma ter dobro počutje otrok in mladostnikov.
- Skrbeli bomo za čist in urejen dom in njegovo okolico.
- Oblikovali, uvajali in vzpodbujali zdrav stil življenja v vsakodnevnih dejavnostih, delu in življenju doma za vse: otroke in mladostnike, zaposlene in starše.
- Odprt in fleksibilen Kurikulum v vseh programih v DAS.
- Večje omogočanje individualnosti, drugačnosti in izbire v nasprotju s skupinsko rutino.
- Večje upoštevanje in spoštovanje zasebnosti in intimnosti otrok in mladostnikov.
- Temeljno izhodišče našega dela je optimalen razvoj otrok in mladostnikov, poznavanje in upoštevanje njihovih potreb in interesov s posebnim poudarkom na individualizaciji.
- Prizadevali si bomo za kakovostnejšo komunikacijo na vseh področjih, odprti bomo za pobude iz okolja, upoštevali bomo želje in potrebe staršev.
Pri uresničevanju vizije dela in sprememb v posebnem šolstvu, bo potrebna
zavzetost slehernega posameznika, ki bo izpostavljena še zlasti pri vsebinski
prenovi programov, vzgojnih in delovnih načrtov. Dejavnosti, ki smo jih
že izvajali, se bodo izvajale tudi letos, saj so določene že v sistemu,
določene pa se bodo izvajale skozi modele delovanja, poučevanja, projekte
ter prevzgojno delo.
Temeljne delovne naloge bodo usmerjene v:
1. kakovost vzgojno-izobraževalnega dela,
2. informiranju staršev in okolja o novostih.
Z sodobnimi metodami in vsebinami dela bomo dajali
poudarek večji aktivni vlogi otrok in mladostnikov v vzgojno-izobraževalnem
procesu za doseganje kakovostnejšega, funkcionalnejšega in trajnejšega
znanja ter večjo samostojnost. To bomo dosegali skozi:
- projektno delo,
- sodobne metode učne pomoči,
- doživljajsko pedagogiko,
- interesne dejavnosti,
- dodatno delo.
Zavedamo se kompleksnosti naloge izvajanja vzgojno-izobraževalnega dela,
zato bomo vanj vključili starše in zunanje strokovne delavce, kot tudi
društva in ustanove našega okolja. O vzgojnih problemih in njihovih reševanjih
bomo govorili na roditeljskih sestankih in drugih oblikah sodelovanja.
S primernim gospodarjenjem in namenskimi sredstvi moramo
omogočati optimalne pogoje dela otrokom in mladostnikom ter vzgojiteljem,
tako da bodo visoko zastavljeni cilji in etape na poti do njih tudi dosegljivi.
Ob novi zakonodaji se bodo pripravili ustrezni programi in pogoji za
delo, da bodo projekti, ki smo jih načrtovali zaživeli v popolnosti.