












|

Thalys PBKA je povsem nov vlak,
izdelan v tovarni ALSTHOM posebej za družbo Thalys. Po sestavi je sicer enak kot
PBA (2 lokomotivi, 8 vagonov), vendar pa je tehnično precej drugačen. Ima
namreč nove, 4-sistemske lokomotive, ki lahko delujejo pod napetostmi 1.5 kV in
3 kV enosmernega ter 15 kV 16 2/3 Hz in 25 kV 50 Hz izmeničnega toka. Vlak je
prilagojen tudi vožnji po nemških železnicah (DB). Vseh garnitur PBKA je 17,
oštevilčene pa so takole:
·
4301 do 4307 v lasti belgijskih železnic (SNCB)
·
4321 in 4322 v lasti nemških železnic (DB)
·
4331 in 4332 v lasti nizozemskih železnic (NS)
·
4341 do 4346 v lasti francoskih železnic (SNCF)

TEHNIČNI PODATKI
Število garnitur:
|
17
|
Leto izdelave:
|
1996-1998
|
Število sedežev (1. razred/2.razred):
|
120/257
|
Sistemi napajanja:
|
1.5 kV DC; 25 kV 50 Hz; 3 kV DC;
15 kV 16 2/3 Hz
|
Signalni sistem:
|
TVM 430; LZB
|
Sistem kontrole hitrosti:
|
KVB, Crocodile, ATB, TBL, Indusi
|
Največja dovoljena hitrost:
|
-320 km/h (na hitrih progah)
-250 km/h (napetost 15 kV)
-220 km/h (na klasičnih progah)
-160 km/h (napetost 3000 V)
|
Največja vlečna sila:
|
212 kN
|
Največja moč:
|
-8750 kW (25 kV)
-3680 kW (15 kV)
-5160 kW (3 kV)
-3680 kW (1.5 kV)
|
Masa garniture:
|
383 t
|
Dolžina garniture:
|
200.19 m
|
|