THALYS PBKA
    Domov

    Viri in povezave

    TGV

    Omrežje TGV

    TGV Paris Sud-Est

    TGV Atlantique

    TGV Reseau

    TGV Duplex

    TGV POS

    Eurostar

    Thalys

    Thalys PBA

    Thalys PBKA

 

 

    Thalys PBKA je povsem nov vlak, izdelan v tovarni ALSTHOM posebej za družbo Thalys. Po sestavi je sicer enak kot PBA (2 lokomotivi, 8 vagonov), vendar pa je tehnično precej drugačen. Ima namreč nove, 4-sistemske lokomotive, ki lahko delujejo pod napetostmi 1.5 kV in 3 kV enosmernega ter 15 kV 16 2/3 Hz in 25 kV 50 Hz izmeničnega toka. Vlak je prilagojen tudi vožnji po nemških železnicah (DB). Vseh garnitur PBKA je 17, oštevilčene pa so takole:

 

·         4301 do 4307 v lasti belgijskih železnic (SNCB)

·         4321 in 4322 v lasti nemških železnic (DB)

·         4331 in 4332 v lasti nizozemskih železnic (NS)

·         4341 do 4346 v lasti francoskih železnic (SNCF)

TEHNIČNI PODATKI

 

Število garnitur:

17

Leto izdelave:

1996-1998

Število sedežev (1. razred/2.razred):

120/257

Sistemi napajanja:

1.5 kV DC; 25 kV 50 Hz; 3 kV DC;

15 kV 16 2/3 Hz  

Signalni sistem:

TVM 430; LZB

Sistem kontrole hitrosti:

KVB, Crocodile, ATB, TBL, Indusi

Največja dovoljena hitrost:

-320 km/h (na hitrih progah)

-250 km/h (napetost 15 kV)

-220 km/h (na klasičnih progah)

-160 km/h (napetost 3000 V)

Največja vlečna sila:

212 kN

Največja moč:

-8750 kW (25 kV)

-3680 kW (15 kV)

-5160 kW (3 kV)

-3680 kW (1.5 kV)

Masa garniture:

383 t

Dolžina garniture:

200.19 m