TGV Reseau

 

 
Domov

Viri in povezave

TGV

Omrežje TGV

TGV Paris Sud-Est

TGV Atlantique

TGV Reseau

TGV Duplex

TGV POS

Eurostar

Thalys

ZGODOVINA


Poleg TGV Atlantique je kot drugi predstavnik druge generacije vlakov TGV nastal TGV Reseau. Namenjen je vožnji po celotnem omrežju francoskih hitrih prog, v začetku pa so ga izdelali za vožnje po novi, tretji hitri progi LGV Nord med Parizom in mestom Lille v severni Franciji. Vlak je bil dan v promet leta 1992. Izdelan je bil v dveh različicah, in sicer dvosistemski za vožnje po Franciji in trosistemski za vožnje v Belgijo in Italijo. Dne 26. maja 2001 je dvosistemska garnitura TGV Reseau 531 postavila svetovni rekord v času vožnje. 1067-kilometrsko razdaljo med Calaisom (sever) in Marseiilom (jug) je brez postanka prevozil v 3 urah in 29 minutah s povprečno hitrostjo 306 km/h, pri čemer je dosegal tudi hitrosti preko 360 km/h. V letu 2005 se je začela prenova notranjosti vlakov v »Lacroix Design«, podobno kot pri TGV POS in TGV Atlantique. Največja sprememba se je zgodila v letu 2007, saj je bilo 23 garnitur TGV Reseau (20 dvosistemskih in 3 trosistemske) predelanih v vlake TGV POS in TGV RD (Reseau-Duplex).


OPIS


TGV Reseau je, podobno kot TGV PSE, sestavljen iz 2 lokomotiv (M1 in M2) in 8 vmesnih vagonov (R1 do R8). Lokomotive spadajo v drugo generacijo vlakov TGV in so na zunaj enake lokomotivam vlakov TGV Atlantique, z nekaj tehničnimi izboljšavami (povečan glavni transformator). Vlak lahko vozi pod 1500 V enosmernega ali 25 kV 50 Hz izmeničnega toka, trosistemske garniture tudi pod 3000 V enosmernega toka. Vse garniture so opremljene z novejšim signalnim sistemom TVM 430, tako da lahko vozijo po celotnem omrežju SNCF, skladno z njihovim imenom (»Reseau« pomeni omrežje). Notranjost vlaka je podobna kot pri TGV Atlantique, le da TGV Reseau v 1. razredu nima polovičnih oddelkov. Garniture so pobarvane v svetlo modro barvo (bleu-atlantique). S številkami od 501 do 554 so bile označene dvosistemske garniture, vendar je bilo precej teh garnitur predelanih v vlake TGV POS, tako da sedaj obstajajo garniture s številkami 501-514 in 534-553. Trosistemske garniture, opremljene s sistemom kontrole hitrosti RS4 za vožnjo po italijanskih železnicah, so označene s številkami od 4501 do 4506, ostale trosistemske garniture, opremljene s sistemoma kontrole hitrosti TBL za belgijske in ATB za nizozemske železnice, so označene s številkami od 4510 do 4530. Tudi tu manjkajo garniture 4507-4509 zaradi predelave v TGV POS.  


 

SESTAVA


TGV Reseau se pojavlja v originalni različici ali v različici s prenovljeno notranjostjo »Lacroix«. V originalni različici so vse trosistemske garniture in dvosistemske garniture 544, 545 in 549, ostale dvosistemske garniture spadajo v »Lacroix« različico.

 

·         TGV RESEAU ORIGINAL

 

Oznaka vagona:

Razred:

Število sedežev:

Opombe:

M1

-

-

lokomotiva                                      

R1

1.

42

6-sedežni konferenčni oddelek »Le Salon«, prtljažni oddelek, pogonski motorji

R2

1.

39

minibar (avtomat za pijačo)

R3

1.

39

 

R4

Bar/2.

16

 

R5

2.

56

 

R6

2.

56

16-sedežni družinski oddelek »Le Carrie«

R7

2.

56

 

R8

2.

73

17-sedežni končni oddelek »Le Kiosque«, pogonski motorji

M2

-

-

lokomotiva

 

 

·        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
   

 

 

·        TGV RESEAU LACROIX

 

Oznaka vagona:

Razred:

Število sedežev:

Opombe:

M1

-

-

lokomotiva

R1

1./2.

33/16

16-sedežni končni oddelek »Le Kiosque«,prostor za kolesa, pogonski motorji

R2

1.

39

 

R3

1.

39

minibar (avtomat za pijačo)

R4

Bar/2.

10

3-sedežni oddelek vlakovodje (informacije)

R5

2.

52

minibar (avtomat za pijačo)

R6

2.

52

8-sedežni družinski oddelek,  mini oddelek »biro«

R7

2.

52

8-sedežni družinski oddelek,  mini oddelek »biro«

R8

2.

68

pogonski motorji

M2

-

-

lokomotiva

 

 


 

   
   

 

TEHNIČNI PODATKI

 

Število garnitur:

59

Leto izdelave:

1992 - 1996

Število sedežev (1. razred/2.razred):

120/257 (originalni)

111/250 (Lacroix)

Sistemi napajanja:

1.5 kV DC; 25 kV 50 Hz; (3 kV DC trosistemski)

Signalni sistem:

TVM 430

Sistem kontrole hitrosti:

KVB, Crocodile, (ATB, TBL, RS4 trosistemski)

Največja dosežena hitrost:

366.6 km/h

Največja dovoljena hitrost:

-320 km/h (na hitrih progah)

-220 km/h (na klasičnih progah)

-160 km/h (napetost 3000 V – trosistemski)

Največja vlečna sila:

212 kN

Največja moč:

-8750 kW (25 kV)

-3680 kW (1.5 kV, 3 kV)

Masa garniture:

383 t

Dolžina garniture:

200.19 m

 

OMREŽJE

 

TGV Reseau, prvotno namenjen vožnji po vseh francoskih hitrih in klasičnih progah, trenutno vozi na naslednjih povezavah:

  • Trosistemske garniture TGV Reseau št. 4501 – 4506 vozijo na liniji med Parizom in italijanskim Milanom, poimenovani TGV Artesia.
  • Ostale trosistemske garniture vozijo na relacijah med belgijskim Brusljem in francoskimi mesti Lille, Lyon, Marseille, Nice in Bordeaux. Občasno opravljajo tudi povezave po severni hitri progi (LGV Nord) med Parizom in severnofrancoskimi mesti Lille, Arras, Douai in Valenciennes.
  • Tri originalne dvosistemske garniture (544, 545, 549) vozijo na zgoraj omenjenih povezavah po LGV Nord.
  • TGV Reseau Lacroix garniture tvorijo hrbtenico prometa na vzhodni hitri progi (LGV Est), odprti junija 2007. Nekaj tovrstnih garnitur, stacioniranih v TGV bazi Le Landy severno od Pariza, opravlja tudi promet po LGV Nord.