Šolska svetovalna služba |
Svetovalna služba |
Prispeval Darja Vezjak |
petek, 25. februar 2011, ob 18:59 |
Šolska svetovalna služba je tisto posebno mesto pomoči in sodelovanja v šoli, kjer se vsakokrat mobilizirajo strokovne in človeške moči za pomoč in podporo učencem s ciljem, da se vsakokrat znova zagotovi optimalne pogoje za njihovo napredovanje v razvoju in učenju.
V svetovalni službi so zaposlene Darja Vezjak, svetovalna delavka; Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. , tel: 02/624-08-64 Veronika Gomboc, specialna pedagoginja;
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.
, tel: 02/624-08-62 Katja Sagadin, specialna pedagoginja, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. Irena Grum, pedagoginja; Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. in skrbijo za naslednja področja dela svetovalne službe v OŠ Kamnica:
Pri vsakem navedenem področju delo šolske svetovalne službe obsega: · delo z učenci, ki je lahko individualno ali skupinsko. Pri delu z učenci se v prvi vrsti izhaja iz načela dobrobiti, prostovoljnosti in zaupanja, načela celostnega pristopa in načela sodelovanja v svetovalnem odnosu, poudarjeni pa sta zlasti preventivna dejavnost in intervencija (nudenje pomoči); · delo z učitelji, ki je prav tako lahko individualno ali skupinsko. V proces reševanja in preprečevanja težav vstopajo vsak s svojim posebnim znanjem in védenjem, zato je poudarek na posvetovalnem delu z namenom preventive ali intervencije, skupnega načrtovanja, izvajanja in evalvacije dela v šoli. Vodilo svetovalnemu delavcu pri skupnem delu z učitelji so predvsem načelo interdisciplinarnosti, načelo celostnega pristopa in načelo sodelovanja v svetovalnem odnosu; · delo s starši je individualno in skupinsko. Poudarek pri delu s starši je na posvetovalnem delu s ciljem preventive ali intervencije in načrtovanja, pomembnega za šolsko delo. Pri delu s starši se svetovalni delavec ravna v prvi vrsti po načelu zaupnosti in prostovoljnosti, po načelu celostnega pristopa in po načelu sodelovanja v svetovalnem odnosu; · delo z vodstvom svetovalni delavec sodeluje z vodstvom največkrat z namenom preučevanja učnih in vzgojnih procesov v sistemu konkretne šole z namenom načrtnega poseganja v te procese. Poudarek je na posvetovalnem delu z vodstvom ob upoštevanju načela strokovne avtonomnosti, aktualnosti, razvojne usmerjenosti, načela interdisciplinarnosti,strokovnega sodelovanja in povezovanja ter načela sodelovanja v svetovalnem odnosu; · sodelovanje z zunanjimi ustanovami vključuje delo z vrtci, drugimi osnovnimi in srednjimi šolami, s svetovalnimi centri, z zdravstvenimi domovi ter drugimi ustreznimi zdravstvenimi ustanovami in organizacijami, z Zavodom RS za zaposlovanje, s centri za socialno delo ter drugimi ustreznimi socialno-varstvenimi ustanovami in organizacijami, z Zavodom RS za šolstvo idr., upoštevaje predvsem načelo celostnega pristopa, načelo strokovne avtonomnosti, načelo interdisciplinarnosti, strokovnega sodelovanja in povezovanja. Spletne strani, ki so vam lahko v pomoč: - učenci: e-TOM, telefon za otroke in mladostnike
Svetovalni center za mladostnike in starše Maribor Center za sluh in govor Maribor Center za socialno delo Maribor Zakon o usmerjanju oseb s posebnimi potrebami (ZOUPP) Pravilnik o obravnavi nasilja za vzgojno-izobraževalne zavode Zakon o preprečevanju nasilja v družini |