Začetek Podaljšano bivanje

Število obiskov

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDanes123
mod_vvisit_counterVčeraj196
mod_vvisit_counterTa teden523
mod_vvisit_counterPrejšnji teden2977
mod_vvisit_counterTa mesec8645
mod_vvisit_counterPrejšnji mesec32319
mod_vvisit_counterSkupaj1284822

Na strani (zadnjih 20 min.): 3
Vaš IP: 86.61.101.171
MOZILLA 4.5, WINDOWS
Danes: 16 Jun, 2015
Podaljšano bivanje PDF natisni E-pošta

 

Na podružnični šoli Vrtovin poteka podaljšano bivanje ob 11. 30 do 15. 40, v učilnici nad večnamensko dvorano.

Potek podaljšanega bivanja:

11. 30 - 12. 20

sprostitvena dejavnost; kosilo

12. 20 - 13. 10

sprostitvena dejavnost

13. 10 - 14. 00

samostojno učenje

14. 00 - 14. 50

usmerjen prosti čas

14. 50 - 15. 40

sprostitvena dejavnost

Sprostitvena dejavnost: je namenjena počitku, sprostitvi, obnavljanju psihofizičnih moči učencev. Poteka v času pred kosilom, neposredno po kosilu ter po zaključenih dejavnostih usmerjenega prostega časa. V tem času se učenci igrajo (športne, socialne, rajalne, opazovalne igre), poslušajo glasbo, berejo, igrajo družabne igre, ob lepem vremenu pa bo to tudi čas za sprehode ... 


Kosilo: Za učence, ki obiskujejo podaljšano bivanje je organizirano kosilo. V okviru te dejavnosti poteka priprava na kosilo ter samo kosilo. Poudarek je na kulturi prehranjevanja in pomenu zdrave in uravnotežene prehrane. 


Samostojno učenje: je usmerjanje in navajanje učencev na samostojno opravljanje različnih učnih aktivnosti. V okviru te dejavnosti se skrbi za redno, kakovostno in samostojno opravljanje učnih obveznosti - domačih nalog. Ta dejavnost naj bi po priporočilih ne trajala več kot 50 minut, vendar se po potrebi ta čas tudi podaljša. Učenci utrdijo, poglobijo in razširijo znanje, ki so ga pridobili pri pouku. Učitelj nudi pomoč ter po potrebi snov še enkrat razloži. 


Usmerjen prosti čas: Je ustvarjalno preživljanje prostega časa, ki učencem omogoča ukvarjanje z različnimi vsebinami, ki jih pripravi in usmerja učitelj. Namenjen je razvijanju ustvarjalnosti na kulturnem, umetniškem, socialnem, čustvenem in drugih področjih razvoja osebnosti. Učenci izdelujejo različne likovne izdelke iz najrazlčičnejših materialov, literarne izdelke, se igrajo različne igre, sodelujejo pri glasbenih, matematičnih, naravoslovnih in drugih delavnicah.