Home Novosti in obvestila Modeli letal Modeli avtomobilov Napotki pri gradnji Elektronika Letenje Delavnica F3A Tekmovanja F3A Download Povezave Naprodaj
Iz naslova izbrišite
"-BRISI-"
| |
Vse o slovenskih F3A tekmovanjih
V seznamu so navedene napovedane tekme in izvedene tekme. Poročila so povzeta po razpoložljivih virih
(npr. modelarska konferenca). Do opisa tekme pridete s klikom na datum tekme.
10.06.2007,
Lučko (HR), MAK Trešnjevka
REZULTATI F3A
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
Model |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Orehovac Danko |
|
|
|
|
|
|
2 |
Makovec
Igor |
MD Bela
krajina |
RUBIN, mere: 185 x 195 cm, motor Webra Racing 12 ccm, reso, prop APC
13,5 x 9", nitro 8%, servoti HS625, teža 4,2 kg |
|
|
|
|
3 |
Pongrac Igor |
|
|
|
|
|
|
4 |
Malkoč Tvrtko |
|
|
|
|
|
|
5 |
Lazić Nenad |
|
|
|
|
|
|
REZULTATI F3A JUNIOR
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
Model |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Veličkov Marko |
|
|
|
|
|
|
2 |
Karnija Miroslav |
|
|
|
|
|
|
3 |
Čičin Dinko |
|
|
|
|
|
|
4 |
Matešić Nikola |
|
|
|
|
|
|
5 |
Prorokovič Elvir |
|
|
|
|
|
|
6 |
Veličkov Marin |
|
|
|
|
|
|
KOMENTAR
Tekma je bila izvedena na modelarskem delu letališča
Lučko pri Zagrebu v res idealnih vremenskih pogojih.
MAK Trešnjevka ima idealno pisto z nujno infrastrukturo. Vse je pri
roki. Stik s pravimi letali je zagotovljen saj v daljavi poteka non-stop
promet.
V težjem programu nas je bilo 5 in v lažjem 6. Ker sem bil edini iz
Slovenije, to pomeni, da si ustvarjajo vedno večjo bazo lastnih pilotov.
Odleteli smo 3
turnuse znanega programa. Štela sta se dva najboljša. Sledil je še prosti
program.
Letel sem dobro oziroma dosti bolje kot v Postojni kjer sem bil po
prvem teku četrti potem pa obstal zaradi okvare. Opravil sem testni polet a
kljub temu me je zelo begala velikost letališča in manjkalo mi je še
kakih 10 poletov, da bi dobil pravo refernco višine in odmikov za nekaj točk
boljši rezultat, ki bi zagotovil prvo mesto.
Izpostaviti kaže ogromen napredek Hrvatov v zadnjih dveh letih. Lani so
začenjali, letos pa kažejo že dobro znanje v težjem programu. Tudi standard
izpeljave prireditve je bil tekoč in vzoren.
Ne morem kaj, da ne izrazim razočaranja nad udeležbo iz Slovenje posebej,
ker Hrvatje vedno vrnejo obisk.
13.05.2007,
Zagon pri Postojni, MD Betal
REZULTATI F3A
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
Model |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Šantelj
Sašo |
MD Betal |
|
1000 |
1000 |
/ |
2000 |
2 |
Lenič Uroš |
|
|
965 |
923 |
/ |
1888 |
3 |
Gašparič
Aleš |
|
|
928 |
889 |
/ |
1817 |
4 |
Orehovec
Danko |
(HR) |
|
821 |
780 |
/ |
1601 |
5 |
Logar
Robert |
|
|
859 |
735 |
/ |
1594 |
6 |
Mencin
Marko |
MD Barje |
MATRIX, mere: 180 x 180 cm, E-motor AXI 4130/16, regulator Jeti 75-3p,
celice: konion 7s-3p, prop 16x10" APC-E, servoti HS225 krilca, HS5245
višina in smer, teža 3,12kg |
733 |
673 |
/ |
1406 |
7 |
Štokelj
Miha |
|
|
790 |
519 |
/ |
1310 |
8 |
Lazić Nenad |
(HR) |
|
564 |
432 |
/ |
996 |
9 |
Makovec
Igor |
MD Bela
krajina |
RUBIN, mere: 185 x 195 cm, motor Webra Racing 12 ccm, reso, prop APC
13,5 x 9", nitro 8%, servoti HS625, teža 4,2 kg |
903 |
0 |
/ |
903 |
10 |
Reberc
Pavel |
(HR) |
|
0 |
0 |
/ |
0 |
REZULTATI F3A JUNIOR
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
Model |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Makuc
Bogdan |
|
|
960 |
1000 |
/ |
1960 |
2 |
Malkoč
Tvrtko |
(HR) |
|
1000 |
922 |
/ |
1922 |
3 |
Koren Matej |
|
|
883 |
850 |
/ |
1733 |
4 |
Veličkov
Marin |
(HR) |
|
967 |
750 |
/ |
1717 |
5 |
Veličkov
Marko |
(HR) |
|
824 |
866 |
/ |
1691 |
6 |
Seraffini
Ugo |
(IT) |
|
780 |
776 |
/ |
1557 |
7 |
Treven
Martin |
|
|
799 |
731 |
/ |
1530 |
8 |
Markovič
David |
|
|
657 |
625 |
/ |
1282 |
9 |
Čičin Dinko |
(HR) |
|
638 |
595 |
/ |
1233 |
10 |
Sedmak Igor |
|
|
617 |
579 |
/ |
1196 |
KOMENTAR
Ogromno slikovnega materiala si lahko ogledate
TUKAJ. Zelo lepe slike so na straneh 6 in 7.
Vse ocene se dobi
TUKAJ.
Organizator je ponovno postavil nove še višje
standarde za F3A tekmo. Le od kod jim vse nagrade in koliko članov so pri
tem aktivirali? Društvo odlično funkcionira in ima več "vlečnih konjev" kar
je osnova za izvedbo takih projektov. Vse pohvale.
Krog tekmovalcev se je zelo razširil. Ali je tak "boom" samo posledica
dejstva, da so vsi samo čakali prvo prireditev po zimi ali pa je zanimanje
za F3A naraslo, bomo videli na prihodnjih tekmah.
F3A na Hrvaškem je tudi v vzponu in tekmovalcev je vedno več. Lepo, da
pridejo in obisk moramo vrniti, ko bo pri njih tekma čez slab mesec.
K težjemu programu komentiram, da je Šantlju pomagala prednost domačega
terena. Lenič je zelo napredoval in leti zelo všečno. Meni je letel še
najbolj všeč. Trening se mu je očitno poznal. Gašparič je nekaj manj letel
in imel malo sreče, da jaz nisem skoraj nič in da se mi je za povrh še
odlomila krivina in sem predčasno končal brez drugega poleta. Logar nima
najbolj primernega modela za F3A in je moral linije stalno popravljati. Z
bolj F3A primernim modelom bi prišel višje.
Neznani program po moje ne spada sem in tako mislijo tudi v drugih državah.
Letijo ga samo v finalih res največjih tekem. Prvi tekmovalci so se zelo
lovili in še najbolj sodniki, ker enostavno niso vedeli kje tekmovalec je,
če je izpustil nekaj figur. Program je bil neroden in večinoma na hrbtu. Žal
ga zaradi okvare nisem odletel ni mi pa bil tako zoprn, ker zadnje čase z
1mx1m modelom veliko letim na hrbtu.
K lažjemu programu dodam, da Makuc tja ne sodi čeprav misli, da ni še dovolj
močan. Drugo leto ga pričakujemo vsi v težjem.
Pri prostem programu sta bili zvezdi Rihard s helijem in Šantelj. Morali bi
podeliti dve prvi mesti, ker letalni napravi nista primerljivi. Nekateri so
leteli nevarno, drugi mnogo ponavljali. Popularni so ratali valjčki v krogu
in lupingu. Huvranja pa skoraj ni bilo in imen figur večinoma nisem vedel,
saj niso bile čiste. 3D obvladam bolj teoretično in me ne narobe razumeti.
Kreši. Žal ena totalka, ena popravljiva, nekaj podvozij in moja krivina. Vse
to šteje v tekmovalno modelarsto. Vedeti je potrebno, da tudi trema dela
svoje in je napak in površnosti na tekmah zato dosti več.
|
|
|
|
Skupinska slika -
rekordna udeležba do sedaj. |
Igor, Uroš in
Robi pri spoznavanju neznanega programa |
Priprave na
štart v prvem teku |
Prvi let in
potem konec tekme zame, saj mi je počila krivina izpuha. |
VEČ SLIK
Ne pozabiti pogledati
strani 6 in 7 |
|
|
|
03.09.2006,
Prilozje - letališče Metlika, V. POKAL BELE KRAJINE
REZULTATI F3A
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
Model |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Makovec
Igor |
MD Bela
krajina |
RUBIN, mere: 185 x 195 cm, motor Webra Racing 12 ccm, reso, prop APC
13,5 x 9", nitro 8%, servoti HS625, teža 4,2 kg |
|
|
|
2000 |
2 |
Tucman
Dubravko |
Samobor
(HR) |
CAP 21,
mere: 240 cm, motor ZG 62 ccm bencin, prop Majzlik 21 x 11,5", teža 8,4 kg |
|
|
|
1927,01 |
3 |
Mencin
Marko |
MD Barje |
MATRIX, mere: 180 x 180 cm, E-motor AXI 4130/16, regulator Jeti 75-3p,
celice: konion 7s-3p, prop 16x10" APC-E, servoti HS225 krilca, HS5245
višina in smer, teža 3,12kg |
|
|
|
1926,99 |
4 |
Orehovec
Darko |
(HR) |
CAP 232, mere: 207 x ??? cm, motor DA 50 ccm, 207 cm, teža 6,5 kg |
|
|
|
1828 |
5 |
Malkoć
Tvrtko |
(HR) |
|
|
|
|
1801 |
REZULTATI F3A JUNIOR
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
Model |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Ogulin
Iztok |
MD Bela
krajina |
|
|
|
|
2000 |
2 |
Žužinjak
Sandi |
MD Bela
krajina |
|
|
|
|
1986 |
3 |
Marin
Veličkov |
(HR) |
|
|
|
|
1922 |
KOMENTAR
Pred tekmo je smo dobili veliko odpovedi. Razlogi so bili različni od obveznosti preko tehničnih težav do
šole.
Zaseden je bili tudi standardni sodnik in smo morali angažirati rezervnega.
Tekma v težjem programu je bila s petimi tekmovalci
regularna. Zahvala pa gre hrvaškim kolegom. Imeli bi celo šest tekmovalcev.
Aleš je sicer prišel a je doma pozabil krila (tudi to se zgodi). Saj bi mu posodili kak model a
leti drugačni Mode od sicer običajnega Mode 2.
Tekma v lažjem - Junior programu ni bila regularna a
smo vseeno razdelili nagrade. Malo tudi za spodbudo za naprej.
Vreme nam je šlo na roke in je bilo cel dan zelo lepo
sončno brez vetra. Pravo nasprotje zadnjih treh tednov.
Izpeljali smo tri lete in upoštevali dva najboljša.
Verjamemo, da majhno število tekmovalcev ne kaže na
krizo v F3A. Zanimanja je na forumih je nasprotno zelo veliko in gradi se
vedno več primernih modelov. Bomo videli kaj bo prineslo leto 2007.
|
|
|
|
Skupinska slika. |
Vsi najboljši. |
Pokali. |
Najboljši v Junior. Ali so vsi "Junior" je stvar počutja. |
|
|
|
|
Igor Makovec pripravlja
Rubina z Webro 80. |
Dubravko Tucman pripravlja
CAP 21 z ZG62. |
Orehovec Darko pripravlja
CAP232 z DA50. |
Sodnika:
Jože Matekovič in Peter Skube. |
|
|
|
|
Igor pred startom. |
Dubravko parkira po uspešnem letu. |
Marko Mencin pred startom. |
|
07.05.2006,
Zagon pri Postojni, MD Betal
REZULTATI F3A
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
Model |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Kocjančič
David |
|
|
1000 |
1000 |
/ |
2000 |
2 |
Tucman
Dubravko |
Samobor
(HR) |
CAP 21,
mere: 240 cm, motor ZG 62 ccm bencin, prop Majzlik 21 x 11,5", teža 8,4 kg |
945 |
943 |
/ |
1888 |
3 |
Makovec
Igor |
MD Bela
krajina |
RUBIN, mere: 185 x 195 cm, motor Webra Racing 12 ccm, reso, prop APC
13,5 x 9", nitro 8%, servoti HS625, teža 4,2 kg |
927 |
914 |
/ |
1841 |
4 |
Lipnik
Brane |
|
|
836 |
937 |
/ |
1773 |
5 |
Lenič Uroš |
MD Barje |
Wiggens,
mere 230 cm, motor MVVS 58 ccm, teža 8,4 kg |
796 |
930 |
/ |
1726 |
6 |
Mencin
Marko |
MD Barje |
MATRIX, mere: 180 x 180 cm, E-motor AXI 4130/16, regulator Jeti 75-3p,
celice: konion 7s-3p, prop 16x10" APC-E, servoti HS225 krilca, HS5245
višina in smer, teža 3,12kg |
841 |
837 |
/ |
1679 |
7 |
Vidmar Dean |
MD Betal |
|
699 |
886 |
/ |
1585 |
8 |
Reberc
Pavel |
MD Betal |
TIIN, mere: |
746 |
812 |
/ |
1559 |
9 |
Poličar
Slavko |
|
|
759 |
/ |
|
759 |
10 |
Malkoć
Tvrtko |
(HR) |
|
0 |
0 |
/ |
0 |
10 |
Pongrac
Igor |
(HR) |
|
0 |
0 |
/ |
0 |
10 |
Šantelj
Sašo |
MD Betal |
Extra 300,
3,20 m, ZDZ 160 ccm, teža 17 kg |
0 |
0 |
/ |
0 |
REZULTATI F3A JUNIOR
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
Model |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Boris
Sekirnik |
|
|
1000 |
1000 |
/ |
2000 |
2 |
Frank Marko |
MK Vrhnika |
SAFIR, |
990 |
951 |
/ |
1941 |
3 |
Novak Ivan |
|
|
978 |
923 |
/ |
1901 |
4 |
Ugo
Seraffini |
(IT) |
|
800 |
343 |
/ |
1143 |
5 |
Reberc Jošt |
MD Betal |
X-ROCK |
350 |
576 |
/ |
1126 |
6 |
Saksida
Aljoša |
|
|
73 |
546 |
/ |
619 |
KOMENTAR
Obsežno poročilo s tekme z veliko slikami si lahko
ogledate na
modelarskem forumu in na strani
MD Betal.
Udeležba je bila rekordna in razveseljujoča. Šlo je za
pravo mednarodno tekmo s 13 tekmovalci iz Slovenije 4 iz Hrvaške in 1 iz
Italije.
Trije so se diskvalificirali samostojno. Tudi to je
sestavni del tekme.
Način točkovanja, da štejejo vsi leti, se mi ni zdel najbolj posrečen. Štela
sta se en let znanega programa (50%) in en let neznanega programa (50%). V
svetu ni kar brez veze določeno, da se štejeta dva poleta z najboljšimi
ocenami od treh. Razumem pa, da se je organizator zbal tolikšnega števila
pilotov (prvič na F3A tekmovanjih). Potek dogajanja je pokazal, da bi lahko
bili tri leti v konkurenci in še en prosti. Morda bi morali samo malo
zmanjšati nekatere pavze.
Sodniki: Brane Poličar, Miloš Požar in Ivan Turk so bili usklajeni. Mi je
pa Miloš po prvem krogu (znani program) rekel, da so najlažje ocenjevali
mene, ker sem letel čiste linije in je bilo jasno videti kaj je napaka in
kaj je prav. Šele mnogo kasneje mi je potegnilo, da mi pravzaprav ni jasno
ali je to dobro ali slabo.
Še o letenju. Vetru primerno. Bolje ta trenutek nismo znali. Neverjetno kako
se je razširil krog tistih, ki lahko pridejo na stopničke. Lipnik Branetu,
Mencin Markotu, Lenič Urošu in Reberc Pavlu ni manjkalo veliko,
Šantelj Sašo pa tako sodi v sam vrh. Lenič Uroš je zakuhal, da nas je
samo nekaj odletelo najtežjo figuro neznanega programa pravilno. Ta figura
je imela utež 4 in je razedčila sam vrh tekme. Šlo je za Kubanko z 1+1/2
pozitivnimi
dinamičnimi valjčki navzdol na obeh spustih. Kriv je tudi za izjemno težak
neznani program, saj je verižno sprožil, da so potem vsi predlagali težke
figure, da se nebi dali nazaj jasno.
O Junior programu. Namenjen je prvemu stiku s F3A in bo potrebno
sestaviti neka pravila, ki bodo prvega ali prva dva prisilila, da naslednje
leto letita v težjem programu. Tukaj je potrebno stalno delati prostor za
najmlajše.
In o prostem programu. Ocenjevanje tu je štelo posebej za nagrade, ki so se
žrebale. Zaradi
včasih nejasnih figur, ko je pilot poizkusil in ni ratalo ali pa je napol,
je način ocenjevanja bolj po umetniškem vtisu razumljiv. Ne vem, če je kdo od nas kaj tega treniral.
Nekateri so in to se je videlo pri: Kocjančič Davidu in Lipnik Branetu.
Ostali smo leteli bolj po trenutnem navdihu.
Zanimiva je bila popestritev s super izvedenim Heli programom.
Rihard Jakopič je tudi zmagal prosti program pa ne zato, ker bi
se naveličali gledati letala. Gledal sem že evropskega prvaka Rudigerja in
mislim, da je bilo prvo mesto tu podeljeno kar v
redu.
Še o organizatorju. Čestitke za tekmo na najvišji ravni
do sedaj. Največ praktičnih nagrad in daril za nastopajoče do sedaj.
Takoj je bilo videti, da je jedro MD Betale zelo močno in da delajo skupno.
Drugače si ne predstavljam kako bi izvedli vse zadeve. Prireditev je
izgledala bolje kot marsikateri miting, tudi gledalcev je bilo ogromno.
Vreme je bilo kot po navadi za Postojno od mrzlega
vetrovnega do vročega vetrovnega. Pihalo ni samo takrat, ko smo imeli kake
pavze ali malico.
Za konec. Dogajanje je bilo prava doza vzpodbude, da se vidimo tudi na
naslednjih tekmovanjih. Velja za stare in nove tekmovalce, ki se šele
začenjajo učiti pravilno leteti figure. Pa saj ravno ta to tu gre.
Pride |
|
|
|
Skupinska slika |
Kocjančič David - prvi |
Tucman Dubravko - drugi |
Makovec Igor - tretji |
|
|
Pride |
|
Lipnik Brane - četrti |
Lenič Uroš (v sredini) -
peti, Mencin Marko(desno) - šesti in Rihard Jakopič (levo) - prvi v
prostem programu, resda s helikopterjem. |
Neznani program. |
|
04.09.2005,
Prilozje - letališče Metlika, IV. POKAL BELE KRAJINE
REZULTATI F3A
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
Model |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Šantelj
Sašo |
MD Betal |
Extra 300,
3,20 m, ZDZ 160 ccm, teža 17 kg |
997 |
1000 |
1000 |
2000 |
1 |
Gašparič
Aleš |
Sršen
Cerkvenjak |
Laser 200,
2,22 m, ZG 62 ccm, teža 8,5 kg |
1000 |
1000 |
912 |
2000 |
3 |
Tucman
Dubravko |
Samobor
(HR) |
CAP 21,
2,40 m, ZG 62 ccm, teža 8,4 kg |
945 |
898 |
939 |
1884 |
4 |
Makovec
Igor |
MD Bela
krajina |
Matador
1,95 m, Webra 10 ccm, teža 3,4 kg |
918 |
913 |
888 |
1831 |
5 |
Rozman
Matej |
|
Wiggens,
2,30 m,
MVVS 58 ccm, teža 8,4 kg |
766 |
877 |
764 |
1643 |
REZULTATI F3A JUNIOR
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
Model |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Ogulin
Iztok |
MD Bela
krajina |
Arrow, 1,5
m, MVVS 8 ccm, teža 3 kg |
929 |
1000 |
1000 |
2000 |
2 |
Frank Marko |
MK Vrhnika |
SU 31, 2,00
m, MVVS 25 ccm, teža 5,4 kg |
1000 |
907 |
980 |
1980 |
3 |
Ogulin
Mirko |
MD Bela
krajina |
Arrow, 1,5
m, MVVS 8 ccm, teža 3 kg |
766 |
767 |
868 |
1635 |
4 |
Reberc
Pavel |
MD Betal |
CAP 232,
1,8 m, SAITO 30 ccm 4T, teža 5 kg |
821 |
808 |
761 |
1629 |
KOMENTAR
Bil je eden redkih primernih dni v letošnjem letu, saj je šlo za zelo deževno
poletje. Leteli smo po pravilniku - torej štejeta dva poleta od treh.
Veseli me, da je bila tekma mednarodna. Uspeli smo privabiti tudi verjetno
najboljšega pilota iz Republike Hrvaške. Z njim je prišla še cela delegacija
potencilanih tekmovalcev. Pohvalno. Nekaj smo se pogovarjali tudi o
organizaciji tekme na Zagrebškem letališču Lučko.
Več napovedanih pilotov ni prišlo. Pred tekmo pa sta se samodiskvalificirala
dva. Jernej Mencin, ki je veljal za prvega favorita v Junior in njegov
oče Marko sta pri preizkusnem letu izgubila elektro F3A noviteto Hyper Shade.
Ne vem kdo je bil bolj kriv, ali breza, ki je stala preblizu ali Jernej, ki je
zapeljal vanjo.
Na koncu smo pozvali tekmovalce, da se za posebno nagrado pomerijo še v
programu P-05. Gre za preliminarni program letošnjega svetovnega prvenstva F3A
v Franciji. Prijavil se je samo Šantelj Sašo. Program je odletel po moji oceni
brez velikih napak. Torej dokaz, da bomo pri nas v prihodnje lahko še
povečevali težo programov.
Svoje letenje ocenjujem kot dobro glede na to, da sem imel še trde prste od
celotedenskega zidarjenja. Od zamišljenega treninga ni bilo nič. Prioritete so
bile pač drugje. Napovedovanje in komentiranje za gledalce mi je šlo bistveno
bolje.
Za organizacijo prireditve sem porabil veliko časa: vsa dovoljenja, vabila,
kontakti, sponzorji itd. Kljub temeljitim pripravam ni šlo vse gladko, saj
naprimer ni prišel dogovorjeni sodnik.
|
|
|
|
Skupinska slika |
Zmagovalci F3A. Šantelj ima
celo dva pokala - za zmagovalca in najboljši let programa P-05 |
Zmagovalci F3A Junior |
Extra Šantelj Sašota |
|
|
|
|
Laser Gašparič Aleša |
Cap Tucman Dubravka |
Matador - moj |
Wiggens Z250 Rozman Mateja |
|
|
|
|
Hyper Shade Mencin Markota
pred nesrečo |
Cap Reberc Pavleta |
|
|
21.05.2005,
Veržej, IV. POKAL AK PRLEK
REZULTATI F3A
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
Neznani program |
3.
let |
Skupno
(posebna formula) |
1 |
Šantelj
Sašo |
MD Betal |
947 |
1000 |
1000 |
979 |
2 |
Turk Ivan |
MD Logatec |
1000 |
915 |
936 |
957 |
3 |
Muller
Franjo |
AK Prlek |
971 |
913 |
962 |
956 |
4 |
Gašparič
Aleš |
Sršen
Cerkvenjak |
985 |
872 |
960 |
952 |
5 |
Makovec
Igor |
MD Bela
krajina |
745 |
740 |
838 |
781 |
6 |
Mencin
Marko |
MD
Leteči Barjanci |
764 |
587 |
685 |
697 |
REZULTATI F3A JUNIOR
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Mencin
Jernej |
MD
Leteči Barjanci |
1000 |
1000 |
953 |
2000 |
2 |
Novak Ivan |
DM Betal |
964 |
968 |
1000 |
1968 |
3 |
Ploj Simon |
AK Prlek |
984 |
963 |
919 |
1947 |
4 |
Frank Marko |
MK Vrhnika |
726 |
892 |
932 |
1824 |
KOMENTAR
Tekma je uspela kot vedno. Vremensko je šlo za enega lepših vikendov v tem
letu.
Neznani program je sestavil organizator. Ponovno je bil dovolj atraktiven.
Očitno se je ta noviteta letos prijela. Morda moti malo sistem izračuna končne
ocene, saj se upoštevajo vsi leti.
V Junior kategoriji je bil viden velik osip tekmovalcev. Ugotovitev je, da je
število tekmovalcev lokalno pogojeno.
Letenja žal nisem preveč gledal, ker sem po vsakem pogledu v sonce pošteno
kihnil in nato že zvečer obležal v postelji z vročino, ki me ni spustila še
nekaj dni. Svoje letenje komentiram kot slabo, saj sem pri vseh svedrih dobil nule,
ker sem preštel preveč ali premalo obratov (neverjetno). Jasno je, da brez treninga ne gre
in iz nič ne rata nič.
Tekma je imela še tri vrhunce. To so bili:
1. poleti Kuder Samota z reaktivnim modelom Wild Hornet,
2. prosti program Šantelj Sašota z njegovo ogromno Extro,
3. prosti program Mencin Jerneja z električno gnanim Matrixom,
Če smo ob poletih reaktivca tudi pri hitrosti nad 300 km/h dejansko uživali pa sta akro prosta programa
pokazala na veliko znanje pilotov in žal v trenutkih tudi na preveliko tveganje
in s tem posledično nevarno letenje. Zmagovalc tekme nam je verjetno v opravičilo potem
risal z modelom in dimno zaveso velike srčke po zraku...
|
|
|
|
Skupinska slika. . |
Neznani program |
Najboljši v težjem programu. |
Najboljši v Junior
programu. |
|
|
|
|
Reaktivni model Wild Hornet,
turbina JetCat 120, razpetina 155 cm, dolžina 170 cm, teža 9 kg.
|
|
|
|
|
|
|
|
07.05.2005,
Zagon pri Postojni, MD Betal
REZULTATI F3A
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
Neznani program |
3.
let |
Skupno
(posebna formula) |
1 |
Gašparič
Aleš |
Sršen
Cerkvenjak |
1000 |
935 |
994 |
985 |
2 |
Šantelj
Sašo |
MD Betal |
940 |
1000 |
1000 |
976 |
3 |
Lenič Uroš |
MD Barje |
897 |
884 |
872 |
884 |
4 |
Makovec
Igor |
MD Bela
krajina |
878 |
944 |
834 |
874 |
REZULTATI F3A JUNIOR
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Mencin
Marko |
MD
Leteči Barjanci |
1000 |
1000 |
1000 |
2000 |
2 |
Novak Ivan |
DM Betal |
988 |
891 |
976 |
1964 |
3 |
Frank Marko |
MK Vrhnika |
844 |
994 |
951 |
1945 |
4 |
Seraffini Ugo |
Italija |
940 |
964 |
884 |
1904 |
5 |
Rebrc Pavel |
- |
754 |
667 |
134 |
1421 |
6 |
Keš Danijel |
DM Betal |
503 |
582 |
640 |
1222 |
7 |
Sedmak Igor |
MD Ilirska Bistrica |
497 |
370 |
604 |
1101 |
8 |
Kafol Žan |
DM Betal |
0 |
0 |
0 |
0 |
Ocene posametnih letov lahko vidite
tukaj.
KOMENTAR
Najprej čestitke organizatorju, ki je pripravil zares odlično tekmo po vseh
segmentih: priprava proge, tekoča izvedba, ozvočenje, hrana in pijača.
Zelo sem bil vesel najmočnejše udeležbe v F3A Junior do sedaj. To daje
slutiti, da se bo panoga prijela.
V težjem programu smo premierno leteli novi program - prevzeli smo nacionalni
švicarski program. Izkazalo se je, da zahteva večjo motorno moč in nekaj več
občutka. Popestritev je bil neznani program, ki smo ga piloti sami sestavili
tik pred tekmo (vsak je predlagal nekaj figur). Nastal je lep in atraktiven
program. Izkazalo se je, da forma zaradi začetka sezone še ni bila na
vrhuncu a večjih napak ni bilo. Končen vrstni red je organizator izračunal po
formuli 40% ocene prvega leta + 20% ocene neznanega programa + 40% ocene
tretjega leta.
Jaz sem imel veliko tehničnih težav zaradi zapiranja kolesa podvozja pri
vzletih in pristankih. Še najbolje mi je uspel neznani program, saj je bil to
tudi edini let brez težav. Tekma po pravilniku zaradi premalo tekmovalcev (4)
ni bila povsem regularna a smo jo vseeno izvedli. Razlog večjega "osipa" je
bila bolezen in začetek sezone.
V Junior kategoriji je bil viden napredek. Nekateri tekmovalci bi lahko leteli
tudi že morda težji program. Razen prvouvrščenega pa imajo skoraj vsi po vrsti
nekaj manj primerne modele za vidnejše rezultate v težjem programu.
Omeniti je potrebno, da je bila to prva tekma F3A na naših tleh z mednarodno
udeležbo - Ugo Seraffini je prišel iz Italije.
Sašo Babič je prispeval fotografije. Hvala..
|
|
|
|
Skupinska slika. Številčni in
zelo raznoliki modeli. |
Neznani program |
Končni vrstni red v v težjem programu. |
Končni vrstni red v v Junior
programu. |
|
|
|
|
Moja koncentracija. |
Matador pri pristanku. |
Piloti uporabljamo različne
tehnike koncentracije in sprostitve. Pavel in njegov Venus. |
To bo pa verjetni F3A
podmladek za čez nekaj let. |
05.07.2004,
Metlika, III. POKAL BELE KRAJINE
REZULTATI F3A
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Rozman
Matej |
MLK Šoštanj |
947 |
1000 |
1000 |
2000 |
2 |
Makovec
Igor |
MD Bela krajina |
1000 |
957 |
976 |
1976 |
3 |
Poličar
Slavko |
Aeroklub
Kranj |
957 |
958 |
924 |
1915 |
4 |
Gašparič
Aleš |
|
931 |
976 |
922 |
1907 |
5 |
Turk Ivan |
MD
Logatec |
193 |
810 |
971 |
1781 |
REZULTATI F3A JUNIOR
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Mencin
Jernej |
MD
Leteči Barjanci |
1000 |
1000 |
1000 |
2000 |
2 |
Žužinjak
Sandi |
MD Bela krajina |
948 |
967 |
951 |
1918 |
3 |
Ploj Simon |
AK
Prlek |
784 |
857 |
907 |
1764 |
4 |
Ogulin
Mirko |
MD Bela krajina |
487 |
798 |
700 |
1498 |
KOMENTAR
Tekma je bila izvedena v lepem vremenu, ki je bilo prava redkost za
začetek letošnjega poletja. Časovno je ponovno sovpadla z relijem starodobnih vozil, ki se je
začel in končal na istem letališču. Prireditvi se nista motili. Za obiskovalce pa je bilo se
boljše, ker so imeli kaj videti.
Tekma bo šla v anale po velikem številu odpovedi tekmovalcev. Razlogi so bili
različni. Dobili smo tudi tri nove tekmovalce v Junior kategoriji kar je pohvalno.
Tehnično kaže opozoriti na model Mencin Jerneja z imenom Matrix. Model je
domače izdelave po lastnem načrtu. Tehnično je pravi biser. Brezkrtacni motor Mega je napajan s 8s3p (8 serijsko in 3 vzporedno)
baterijami Konion 1100. Zmogljivost modela in znanje pilota kažeta, da bo verjetno
že na naslednji tekmi konkurenca za vrh F3A (težji program) zelo ostra.
|
|
|
|
Prva skupinska slika. Ponovno
manjka Rozman s CAP231 (vedno zamudi). |
Druga skupinska slika.
Zmagovalec je tu. |
Sodniki in pokali |
|
|
|
|
|
Zmagovalci v težjem programu |
Zmagovalci v Junior programu |
|
|
15.05.2004,
Veržej, III. POKAL AK PRLEK
REZULTATI F3A
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Kocjančič
David |
MD Nova
Gorica |
se
črta |
1000 |
1000 |
2000 |
2 |
Rozman
Matej |
MLK Šoštanj |
1000 |
se črta |
986 |
1986 |
3 |
Makovec
Igor |
MD Bela krajina |
915 |
924 |
se črta |
1839 |
4 |
Turk Ivan |
MD
Logatec |
935 |
870 |
se črta |
1805 |
5 |
Müller
Franjo |
AK Murska
Sobota |
914 |
874 |
se črta |
1788 |
6 |
Gašparič
Aleš |
|
se črta |
778 |
929 |
1707 |
7 |
Kodrun
Andrej |
|
839 |
862 |
se črta |
1701 |
8 |
Mežnarič
Robi |
Spodnja
Idrija |
702 |
se črta |
684 |
1385 |
REZULTATI F3A JUNIOR
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Ploj Simon |
AK Prlek |
1000 |
1000 |
se črta |
2000 |
2 |
Koren Matej |
|
745 |
750 |
se črta |
1495 |
3 |
Šantelj Sašo |
DM
Betal |
427 |
0 |
se črta |
427 |
KOMENTAR
Prva
letošnja F3A tekma je za nami. Mojstru Branetu je uspelo in jo je postavil v skoraj edini majski dan, ko so bile vremenske razmere idealne. Tekma bo
šla v anale zaradi: prvič 11 tekmovalcev, prvič predstavljen TOC model z razpetino preko 3 m in
prvič tekmovalec z elektro modelom.
|
|
|
|
Skupinska slika |
Vsi tekmovalci |
Zmagovalci v težjem
programu |
|
Kocjančič David, EXTRA 330S, 3.06 m, ZDZ 160 ccm, 18,5 kg
Vrhunski pilot in model. Vizualna in zvočna podoba letenja se približuje
že pravim letalom. To enostavno morate videti! F3A program je s takim modelom
najbrž odleteti lažje, če odmislimo, da pilota ni strah upravljati z modelom.
|
|
Rozman Matej, CAP 231, 2.40 m, ZDZ 80 ccm, 12 kg
Mateja smo morali spodbujati, da je zaradi tehničnih težav sploh začel tekmovanje. Rezultat ga je
še samega presenetil. Ima pač dobre predstave kako je treba odleteti F3A program. |
|
Makovec Igor, Matador, 1.95 m, Webra 10 ccm, 3.4 kg
Ker je bil šele začetek sezone, sem uporabil star model. Motor je po generalni z vsakim poletom
boljši (močnejši). Mirno vreme mi je šlo na roke (lahek model) in s prvima dvema poletoma sem bil nadvse zadovoljen. |
|
Turk Ivan, Saphir, 1.75 m, Webra 12.5 ccm, 3.8 kg
Ivan je imel sposojen model in nanj ni bil povsem navajen. Upam da je
Bogdana vzpodbudil in mu dokazal, da je njegov model konkurenčen.
Ker doma sestavlja tudi pravo 2x2 F3A specialko si razpleta sezone ne upam napovedati. |
|
Müller Franjo
Opaziti je bilo, da ni veliko treniral in je počel napake, ki jih sicer ne
počne. V tretjem letu je izgledalo, da je počila povezava z resonanco. Po dveh naslednjih figurah se je pravilno
odločil za pristanek in razlog je bil na dlani - odlomljena ročica krilca.
Še dobro, da je bil model vodljiv. Franjo je pojasnil, da je izgledalo kot, da so baterije
opešale. |
|
Gašparič Aleš, Pitts S-1-S, 1.80 m, ZG80, 12 kg
Aleš je je po nekajletni pavzi ponovno začel tekmovati v F3A. Model ni najbolj primeren za F3A in ima
Aleš z njim veliko dela, vsekakor pa mora popravljati več kot ostali. Je pa zato v prostem programu pokazal vse kvalitete in to s spremljevalno dimno kuliso.
Pravi scale model. |
|
Kodrun Andrej, Extra 300, 1.70 cm, Moki 22 ccm, 5 kg
Debitiral in to uspešno. Z izkušnjami bodo zrasli tudi rezultati. Vsekakor pohvalno. |
|
Mežnarič Robi, Mega, 1.23 m, elektro motor Mega 22-20-4, celice Konion 3S3P
Bravo za prodor na sceno z elektro modelom. Kot vsi pionirji pa seveda
težave, ker je model za pravi F3A program enostavno premajhen. Robi
rezultat pojasnjuje tudi s premalo vaje in pravi, da bo naslednjič
drugače. |
|
Ploj Simon, Extra 300S, MVVS 26 IFS, 5.5 kg
Zmagal v F3A Junior. Lani je že letel težji program. Čestitke atu za sina in za organizacijo. |
|
Koren Matej, Turimaster, 2.10 m, Webra 20 ccm, 5 kg
Pravi, da je prišel bolj tako tako. Drugič bo že bolje. Sedaj je dobil vzpodbudo. |
|
Šantelj Sašo, Taurus, 2.10 m, Webra 20 ccm, 6.5 kg
V preteklosti je bil že med prvimi štirimi v težjem programu. Letel je s sposojenim modelom in
doživel nepojasnjen kreš. Če morata dele nositi dva je to sigurna totalka. Pri vsej zadevi pa je najhuje to, da ne ve kaj mu je model in navadnega leta strmoglavilo
navpično s polnim plinom. Če do tega nebi prišlo, bi bil Sašo resen kandidat za prvo
mesto v kategoriji Junior.. |
|
Pohvala AK Prlek za skupno izvedbo. Nekaj rezerv imajo samo š pri hitrosti izvedbe tekmovanja. Ker pa je bilo vreme v redu, to niti ni
preveč motilo in smo imeli dovolj časa za medsebojne razgovore in izmenjavo
izkušenj. Vsebin se je pozimi kar nabralo.
Že prejšnja leta smo pohvalili sodnike in to velja storiti tudi letos, saj imajo mednarodne licence. V kvaliteto sojenja in pristranskost ni bilo dvomov.
Igor
12.10.2003,
Lijak, POKAL MD NOVA GORICA
REZULTATI
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Kocjančič
David |
MD Nova
Gorica |
1000 |
1000 |
1000 |
2000 |
2 |
Makovec
Igor |
MD Bela krajina |
833 |
893 |
829 |
1726 |
3 |
Poličar
Slavko |
Aeroklub
Kranj |
813 |
888 |
785 |
1701 |
4 |
Kuder Samo |
MD Čuk |
726 |
717 |
790 |
1515 |
5 |
Vidmar
Dejan |
MD Nova
Gorica |
243 |
638 |
518 |
1157 |
Popolni
analitično obdelani rezultati so delo sodnika Miloša Požarja.
KOMENTAR
Kljub za nekatere poznemu terminu je tekma vseeno bila. Nam oddaljenejšim je
bilo takoj jasno zakaj je na primorskem lahko letalna sezona bistveno daljša.
Tekme se je udeležilo pet pilotov. Število bi bilo večje a je zjutraj prišla
še odpoved enega tekmovalca. Ostali se niso odzvali. Torej v celoti gledano
regularna tekma. Vreme je bilo zelo oblačno s slabšo vidljivostjo a
popolnoma mirno.
K 1. mestu) David je na vseh treh letošnjih tekmah zasedel prvo mesto. Vidi
se da veliko leti in predvsem v popolnosti obvlada zelo dober model YAK 54 z
80 ccm ZDZ motorjem.
K 2. mestu) Nastopil sem z novim modelom Rubin z 12 ccm Webra Racing motorjem.
V celotni fazi trimanja, ki še ni bila končana, nisem imel tako mirnega
vremena. Težavo so mi delale desne robne figure in to samo zaradi hriba, ki
na desni v Lijaku pokrije cel horizont. Čeprav sem večkrat mislil, da sem že
zelo blizu tlom je bilo še vsaj več kot 100 m stran. Počasi bi se tega dalo
celo navaditi.
K 3. mestu) Slavko je tekmoval v F3A že v bivši državi. Letos že celo
sezono dviga kvaliteto. Neverjetno kako lepo lahko leti s svojim Curarejem, ki
ima že preko 1000 poletov. Razlika do drugega mesta je bila minimalna. Lahko
bi bil zgled vsem bistveno mlajšim pilotom.
K 4. mestu) Onyx z 20 ccm OS FS 4 T motorjem je pravi F3A model v merah 2m x
2m. Samo je imel primorski sindrom, ki ga je začel zdraviti šele s številom
poletov. Kakšen bi bil vrstni red po recimo 5-6 poletih?
K 5. mestu) Dejan ni izgubil bitke s programom ampak z motorjem, ki ni vlekel
niti deloval pravilno. Več figur je moral prekiniti, da je ujel dobesedno
zadnje vzdihljaje motorja. Servis MVVS 15 ccm sledi. Model s katerim je letel
je njegova konstrukcija in je pri 180 cm neverjetno lahak. To je celo
razumljivo saj je v glavnem narejen samo iz stirodurja, stiroporja in
japonskega papirja. Pa se to ne vidi niti iz neposredne bližine.
Letalisce in pista sta odlično vzdrževana. Zaradi naravnih danosti in zasajenosti
okolice z drevjem ter trto pa je manj primerna za popolne zacetnike. Predvsem pa ni za modele pri katerih lahko
odpove pogon.
Pri sodnikih bo potrebno še kaj narediti. Ta kritika velja za vse tekme. Gonilna sila je
Poličar Branko a to ni dovolj. Literaturo s sodniškega seminarja sem pred časom
že arhiviral v dir Files na konferenci. Organizatorji bomo morali pa poskrbeti za seznanitev svojih sodnikov s
tematiko.
Organizatorju zahvala za uspelo organizacijo. Tekma je potekala hitro in brez zapletov. Pasulj je na koncu padel na pravo mesto. Kot posebnost
kaže omeniti, da štartnine ni bilo. Morda razmislek ostalim organizatorjem.
Panoga F3A letos še ni zaživela. Je pa krog interesentov večji in več je znanja o panogi. Iz razgovorov lahko povzamem, da prihodnje leto dobimo se
vsaj 4 tekmovalce. To bi pomenilo skupno 14 tekmovalcev kar pa že pomeni
približevanje sosednjim državam.
Lp
Igor
05.07.2003,
Prilozje, II. POKAL BELE KRAJINE
REZULTATI
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Kocjančič
David |
MD Nova
Gorica |
1000 |
1000 |
1000 |
2000 |
2 |
Rozman
Matej |
MLK Šoštanj |
939 |
918 |
891 |
1857 |
3 |
Makovec
Igor |
MD Bela krajina |
776 |
743 |
826 |
1602 |
4 |
Kuder Samo |
MD Čuk |
817 |
753 |
718 |
1570 |
5 |
Poličar
Slavko |
Aeroklub
Kranj |
704 |
773 |
728 |
1501 |
6 |
Mežnarič
Robi |
Spodnja Idrija |
14 |
724 |
729 |
1453 |
KOMENTAR
Tekma je potekala v idealnem vremenu. Obiskovalcev je bilo več kot sicer, ker
je tekma je sovpadala z relijem starodobnih vozil (400 udeležencev), ki se je
začenjal prav na letališču.
Tekme
se je udeležilo 6 tekmovalcev. Prekmurci so žal vsi po vrsti odpovedali,
pred tekmo pa je zaradi tehničnih težav odpovedal tudi najavljeni domači
tekmovalec debitant.
Po prikazanem letenju odstopata David in Matej. Ostali smo bili zelo izenačeni.
Razlike so verjetno videli samo sodniki.
Najbolj
je napredoval Samo. Nekaj je kriv tudi dober model Onyx (Protech-Mibo) in
vgrajena tehnika: OS MAX FS120 III in digitalni servomotorji.
Tekmo smo končali na letališču MD Bela krajina v Semiču na način kot se za naše
kraje spodobi. Pospravili smo dva slastna odojka z vsemi pripadajočimi tekočimi
in trdnimi prilogami. Tekma se je tako neformalno zavlekla v
pozno popoldne.
|
|
|
|
|
Skupinska slika tekmovalcev |
|
|
|
|
Več
slik si lahko ogledate tukaj
Lp
Igor
25.05.2003,
Veržej, PRLEŠKI POKAL F3A IN F3C
REZULTATI
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Kocjančič
David |
MD Nova
Gorica |
1000 |
1000 |
1000 |
2000 |
2 |
Rozman
Matej |
MLK Šoštanj |
852 |
907 |
925 |
1832 |
3 |
Müller
Franjo |
AK Murska
Sobota |
851 |
860 |
948 |
1809 |
4 |
Makovec
Igor |
MD Bela krajina |
841 |
809 |
873 |
1414 |
5 |
Poličar
Slavko |
Aeroklub
Kranj |
718 |
806 |
836 |
1643 |
6 |
Mežnarič
Robi |
Spodnja
Idrija |
836 |
755 |
791 |
1627 |
7 |
Ploj Simon |
AK Murska
Sobota |
761 |
688 |
237 |
1450 |
KOMENTAR
Kot smo obljubili že v vabilu, je bilo vreme skoraj idealno. Le
rahel vzhodnik je hladil vse prisotne.
Zbralo se je tudi nekaj gledalcev, ki so si z zanimanjem ogledali akrobatsko
letenje. Med njimi je bilo več potencialnih akrobatskih pilotov, ki že
imajo modele ali pa jih šele delajo.
Trava na vzletno-pristajalni stezi je bila pokošena na 25 mm.
Tekmovalo se je po obstoječem pravilniku in programu. Sprememba je bila le pri
ocenjevanju vzletanja in pristajanja.
Vodja tekmovanja je bil g. Ploj Branko.
Ocenjevali so trije sodniki. Dva domača in eden zunanji. Dobro so
opravili svoje delo, saj ni bilo nobenih pritožb.
Prvi trije so dobili lepe pokale, prav vsi pa so dobili praktične nagrade od
Radenske iz Radencev, ki je sponzorirala tudi hladno pijaco.
Zasilna pristanka sta bila le dva. Modelov ni poskodoval nihče. Po mnenju
organizatorjev je tekma lepo uspela.
Tekmovanje v kategoriji helikopterjev ni uspelo, saj so bili prisotni samo trije
tekmovalci. Program sta odletela le Mežnaric Robi z Ergo 30 in Müller Marko z
Ergo 50. V prostem programu sta si zaslužila aplavz kljub nagajanju tehnike.
Očitno je v Sloveniji malo pilotov helikopterjev, ki imajo toliko poguma, da
bi se pomerili med sabo v znanju pilotiranja. Mogoče bo vec zanimanja
naslednje leto. Pokali gredo v skladišče.
Po končanem tekmovalnem delu, nam je David pokazal svoj prosti program.
ODLIČNO!
LP
Franjo
19.10.2002
Lesce, POKAL AEROKLUBA KRANJ 2002
REZULTATI
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Kocjančič
David |
MD Nova
Gorica |
918 |
984 |
1017 |
2000 |
2 |
Rozman
Matej |
MLK Šoštanj |
930 |
972 |
942 |
1987 |
3 |
Makovec
Igor |
MD Bela krajina |
877 |
906 |
942 |
1863 |
4 |
Lipnik
Brane |
ALC Lesce |
797 |
880 |
0 |
1750 |
5 |
Mežnarič
Robi |
Spodnja
Idrija |
825 |
849 |
857 |
1749 |
6 |
Poličar
Slavko |
Aeroklub
Kranj |
825 |
758 |
0 |
1657 |
7 |
Kuder Samo |
MD Čuk |
719 |
724 |
0 |
1508 |
8 |
Lipnik Maks |
ALC Lesce |
0 |
0 |
0 |
0 |
Več
slik s tekme si lahko ogledate na spletni strani AK
Kranj.
KOMENTAR
Na tekmo se je prijavilo 9 tekmovalcev. Prišlo jih je 8. Tekmovalo pa
jih je 7, saj je po mojem mnenju najobetavnejši in najmlajši tekmovalec Lipnik Maks imel smolo v jutranjem
trenažnem startu in razbil model.
Tekma se je pričela v ugodnem vendar oblačnem vremenu in sicer po 12 uri, ko je bilo
letališče za nas prosto.
Leteli so se trije turnusi. Vreme se je v zadnjem turnusu spreminjalo od
vetrovnega in hladnega na začetku do sončnega na koncu. Tekmo je ocenjevalo 5
sodnikov z veliko izkušnjami (Markun Franci, Štular Bruno, Perpar Borut,
Kolar Sašo in Poličar Branko). Tako smo lahko pri vsaki figuri črtali
gornjo in spodnjo oceno in tako dobili objektivno najboljše tri ocene. V
listi rezultatov smo potem upoštevali najboljša 2 leta. Menim, da je
vrstni red odraz trenutne kvalitete v Sloveniji, ki je močno napredovala v zadnjem
letu in z resnim delom naprej, bi vsaj prvi 3 tekmovalci lahko odšli na kakšno
tekmo v tujino.
Po
koncu uradne tekme so nas navdušili s prostim programom: Rozman, Kocjančič
in Mesec s helikopterjem. Največ aplavza je požel David, ki
resnično obvlada svoj model.
Modeli
so bili različni. Od 30 let starega Curareja z vsaj 1000 opravljenih startov
do zelo dobrih in kvalitetnih maket pravih akrobatov, ki so bili v večini.
Vidimo
se prihodnje leto na vsaj 4 tekmah F3A.
Lep modelarski pozdrav
B.Poličar
15.07.2002
Prilozje, I. POKAL BELE KRAJINE
REZULTATI
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Müller
Franjo |
AK Murska
Sobota |
1000 |
919 |
1000 |
2000 |
2 |
Turk
Ivan |
MD
Logatec |
911 |
1000 |
954 |
1954 |
3 |
Šantelj
Sašo |
MD
Logatec |
857 |
958 |
907 |
1865 |
3 |
Kocjančič
David |
MD Nova
Gorica |
947 |
918 |
906 |
1865 |
5 |
Rozman
Matej |
MLK
Šoštanj |
854 |
894 |
897 |
1791 |
6 |
Makovec
Igor |
MD Bela krajina |
835 |
857 |
868 |
1725 |
7 |
Kuder
Samo |
MD Čuk |
492 |
0 |
0 |
492 |
Podrobnejši
rezultati in ocene posameznih figur so v Excel
datoteki (zahvala Gregorju).
KOMENTAR
Ob
6 letnici obstoja MD Bela krajina smo se le ojunačili in organizirali prvo modelarsko prireditev v Beli krajini.
Kljub
vročemu dnevu in časovni istočasnosti črnomaljskega Jurjevanja, kot
najstarejše slovenske folklorne prireditve, si je tekmo in spremljajoče dogajanje ogledalo tudi več gledalcev. Za promocijo je bila
pomembna prisotnost belokranjskega radia, Dolenjskega
lista in dolenjske TV, ki je posnela 45 min programa.
Same
tekme se je udeležilo 7 pilotov. Dva sodnika sta bila iz AK Kranj in en
iz MD Bela krajina. Predvsem Poličar Branko, ki je sodil tudi
lanjsko tekmo v Crngrobu, je bil zelo zadovoljen z
napredkom kakovosti izvajanja programa. Izkazala se je tudi
velika izenačenost tekmovalcev tako, da so odločale malenkosti. Med prvim in šestim je bilo samo 10% razlike v točkah!
Na
tretjem mestu smo dobili dva pilota. Prišlo je do male
zadrege s pokali, ki jo je napovedovalec rešil z obljubo, da bomo, kot
resni organizatorji, enak pokal in nagrado dostavili po
pošti.
Prireditev,
ki ni bila samo tekma, je imela še štiri vrhunce.
Kuder
Samo je z modelom Hot Spot s turbino JetCat120 poletel trikrat. V vseh treh
poizkusih je turbina ugasnila v zraku. V tretjem celo v zgornji polovici
lupinga. Sledil je ploščat sveder do tal brez možnosti rešitve.
Model se bo dal popraviti. Odločili smo se da tudi
njemu po pošti pošljemo naknadno pokal za "naj kreš".
Zaradi vraževernosti ga nismo kupili prej.
Kocjančič
David je pokazal lep prosti program s hoveringom. Pri tem je stal tik ob
modelu. Ko si je potem pri TV snemalcu to pogledal, je
izjavil, da ga je šele sedaj pri gledanju strah.
Rozman
Matej je s Staundacerjem G300 odletel zračni balet na Kalinko. Še en korak
pri približevanju vzhoda in zahoda. Tisti, ki vedo od kje sta pesem in
letalo, vedo za kaj gre.
Kombataši
na čelu s Pervinšek Andrejem so navdušili. Andrej je pokazal zakaj
je št. 1 v Evropi. Kolegu je odrezal trak samo 20 cm za repom. En model
je pri polni hitrosti padel v bližnjo njivo pšenice. Našli smo ga ob pomoči
male četice
ljudi
in sicer po zvoku ob premikanju servomotorjev. Najditelj je bojda kričal:
"Našel sem ga a ga ne morem potegniti iz
zemlje."
Pohvala
velja tudi klubskim kolegom, ki so polnili pavze z letenjem vsega
kar premore klub.
O
svojih letalnih dosežkih raje nebi, ker sem imel preveč funkcij. Predvsem mi
je šlo za mikrofoni (napovedovanje, časopisi, radio, TV) dosti bolje
kot v zraku.
V
klubu je bila večina zadovoljna na kar kaže tudi sklep, da bomo tekmo
organizirali tudi naslednje leto. Blagajniška bilanca je bila blaga negativna
ničla z velikim pozitivnim efektom pri promociji
modelarstva.
Zahvala
tudi sponzorjem:
-
AK Bela krajina za pisto in elektriko,
-
gostilni Kapušin za meso,
-
PCP Regal za darila tekmovalcem,
-
Občini Metlika za sponzorstvo,
-
ansamblu "En skuz fali" za ozvočenje in
-
klubskim kolegom za delovne akcije
Lp
Igor
04.06.2000
Crngrob pri Škofji Loki, POKAL MD ČUK
REZULTATI
Mesto |
Tekmovalec |
Klub
/ kraj |
1.
let |
2.
let |
3.
let |
Skupno |
1 |
Uroš
Lenič |
? |
2015 |
2415 |
/ |
4430 |
2 |
Kocjančič
David |
MD Nova
Gorica |
1945 |
2270 |
/ |
4215 |
3 |
Bogo
Štempihar |
? |
1865 |
2155 |
/ |
4020 |
4 |
Toni
Bitenc |
? |
1515 |
2095 |
/ |
3610 |
5 |
Makovec
Igor |
MD Bela krajina |
1550 |
1836 |
/ |
3385 |
6 |
Müller
Franjo |
AK Murska
Sobota |
1540 |
1805 |
/ |
3345 |
7 |
Samo
Kuder |
MD
Čuk |
125 |
1755 |
/ |
3040 |
8 |
Boris
Sekirnik |
? |
1170 |
1570 |
/ |
2740 |
9 |
Andrej
Pervinšek |
MD
Čuk |
870 |
970 |
/ |
1840 |
10 |
Simon
Ploj |
AK
Murska Sobota |
285 |
855 |
/ |
1140 |
Podrobnejši
rezultati posameznih letov in figur so prikazani v Excel datoteki.
KOMENTAR
Komentarja
še nisem našel. Ali lahko pomagate?
|