Home
Novosti in obvestila
Modeli letal
Modeli avtomobilov
Napotki pri gradnji
Elektronika
Letenje
Delavnica F3A
Tekmovanja F3A
Download
Povezave
Naprodaj

 

       

Iz naslova izbrišite
"-BRISI-"

 

 

 

 

 

 

Vse o slovenskih F3A tekmovanjih

horizontal rule

V seznamu so navedene napovedane tekme in izvedene tekme. Poročila so povzeta po razpoložljivih virih (npr. modelarska konferenca). Do opisa tekme pridete s klikom na datum tekme. 

LETO DATUM KRAJ ORGANIZATOR KONTAKT
2007
02.09.2007 Prilozje - letališče Metlika MD Bela krajina MD Bela krajina
10.06.2007 Lučko - Letališče Zagreb (HR) AK Trešnjevka AK Trešnjevka
13.05.2007 Zagon pri Postojni MD Betal MD Betal
2006 17.09.2006

Lučko - Letališče Zagreb (HR)

AK Trešnjevka

 

03.09.2006

Prilozje - letališče Metlika

MD Bela krajina

 

07.05.2006

Zagon pri Postojni MD Betal

 

2005
04.09.2005 Prilozje - letališče Metlika MD Bela krajina  
21.05.2005 Veržej AK Prlek  
07.05.2005 Zagon pri Postojni MD Betal  
2004
03.07.2004 Prilozje - letališče Metlika MD Bela krajina  
15.05.2004 Veržej AK Prlek  
2003 12.10.2003 Lijak MD Nova Gorica  
05.07.2003 Prilozje - letališče Metlika MD Bela krajina  
25.05.2003 Veržej AK Prlek  
2002 19.10.2002 Lesce AK Kranj  
15.07.2002 Prilozje - letališče Metlika MD Bela krajina  
  Veržej AK Prlek Ali lahko kdo pomaga s podatki?
2001       Ali lahko kdo pomaga s podatki?
26.05.2001 Šoštanj MLK Šoštanj  
2000 04.06.2000 Crngrob MD Čuk  
1999   Rakičan MD Murska Sobota  Ali lahko kdo pomaga s podatki?

 

 

 

10.06.2007, Lučko (HR), MAK Trešnjevka 

REZULTATI F3A 

Mesto Tekmovalec Klub / kraj Model 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Orehovac Danko            
2 Makovec Igor MD Bela krajina RUBIN, mere: 185 x 195 cm, motor Webra Racing 12 ccm, reso, prop APC 13,5 x 9", nitro 8%, servoti HS625, teža 4,2 kg        
3 Pongrac Igor            
4 Malkoč Tvrtko            
5 Lazić Nenad            

 

REZULTATI F3A JUNIOR

Mesto Tekmovalec Klub / kraj Model 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Veličkov Marko            
2 Karnija Miroslav            
3 Čičin Dinko            
4 Matešić Nikola            
5 Prorokovič Elvir            
6 Veličkov Marin            

 

 

KOMENTAR

Tekma je bila izvedena na modelarskem delu letališča Lučko pri Zagrebu v res idealnih vremenskih pogojih.
MAK Trešnjevka ima idealno pisto z nujno infrastrukturo.  Vse je pri roki. Stik s pravimi letali je zagotovljen saj v daljavi poteka non-stop promet.

V težjem programu nas je bilo 5 in v lažjem 6. Ker sem bil edini iz Slovenije, to pomeni, da si ustvarjajo vedno večjo bazo lastnih pilotov.

Odleteli smo 3 turnuse znanega programa. Štela sta se dva najboljša. Sledil je še prosti program.

Letel sem dobro  oziroma dosti bolje kot v Postojni kjer sem bil po prvem teku četrti potem pa obstal zaradi okvare. Opravil sem testni polet a kljub temu me je zelo begala velikost letališča  in manjkalo mi je še kakih 10 poletov, da bi dobil pravo refernco višine in odmikov za nekaj točk boljši rezultat, ki bi zagotovil prvo mesto.

Izpostaviti kaže ogromen napredek Hrvatov v zadnjih dveh letih. Lani so začenjali, letos pa kažejo že dobro znanje v težjem programu. Tudi standard izpeljave prireditve je bil tekoč in vzoren. 

 

Ne morem kaj, da ne izrazim razočaranja nad udeležbo iz Slovenje posebej, ker Hrvatje vedno vrnejo obisk. 
 

VEČ SLIK

   

Skupinska slika

     

 

13.05.2007, Zagon pri Postojni, MD Betal 

REZULTATI F3A 

Mesto Tekmovalec Klub / kraj Model 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Šantelj Sašo MD Betal   1000 1000 / 2000
2 Lenič Uroš     965 923 / 1888
3 Gašparič Aleš     928 889 / 1817
4 Orehovec Danko (HR)   821 780 / 1601
5 Logar Robert     859 735 / 1594
6 Mencin Marko MD Barje MATRIX, mere: 180 x 180 cm, E-motor AXI 4130/16, regulator Jeti 75-3p, celice: konion 7s-3p, prop 16x10" APC-E, servoti HS225 krilca, HS5245 višina in smer, teža 3,12kg 733 673 / 1406
7 Štokelj Miha     790 519 / 1310
8 Lazić Nenad (HR)   564 432 / 996
9 Makovec Igor MD Bela krajina RUBIN, mere: 185 x 195 cm, motor Webra Racing 12 ccm, reso, prop APC 13,5 x 9", nitro 8%, servoti HS625, teža 4,2 kg 903 0 / 903
10 Reberc Pavel (HR)   0 0 / 0

 

REZULTATI F3A JUNIOR

Mesto Tekmovalec Klub / kraj Model 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Makuc Bogdan     960 1000 / 1960
2 Malkoč Tvrtko (HR)   1000 922 / 1922
3 Koren Matej     883 850 / 1733
4 Veličkov Marin (HR)   967 750 / 1717
5 Veličkov Marko (HR)   824 866 / 1691
6 Seraffini Ugo (IT)   780 776 / 1557
7 Treven Martin     799 731 / 1530
8 Markovič David     657 625 / 1282
9 Čičin Dinko (HR)   638 595 / 1233
10 Sedmak Igor     617 579 / 1196

 


KOMENTAR

Ogromno slikovnega materiala si lahko ogledate TUKAJ. Zelo lepe slike so na straneh 6 in 7.

 

Vse ocene se dobi TUKAJ.

 

Organizator je ponovno postavil nove še višje standarde za F3A tekmo. Le od kod jim vse nagrade in koliko članov so pri tem aktivirali? Društvo odlično funkcionira in ima več "vlečnih konjev" kar je osnova za izvedbo takih projektov. Vse pohvale.

Krog tekmovalcev se je zelo razširil. Ali je tak "boom" samo posledica dejstva, da so vsi samo čakali prvo prireditev po zimi ali pa je zanimanje za F3A naraslo, bomo videli na prihodnjih tekmah.

F3A na Hrvaškem je tudi v vzponu in tekmovalcev je vedno več. Lepo, da pridejo in obisk moramo vrniti, ko bo pri njih tekma čez slab mesec.

K težjemu programu komentiram, da je Šantlju pomagala prednost domačega terena. Lenič je zelo napredoval in leti zelo všečno. Meni je letel še najbolj všeč. Trening se mu je očitno poznal. Gašparič je nekaj manj letel in imel malo sreče, da jaz nisem skoraj nič in da se mi je za povrh še odlomila krivina in sem predčasno končal brez drugega poleta. Logar nima najbolj primernega modela za F3A in je moral linije stalno popravljati. Z bolj F3A primernim modelom bi prišel višje.
Neznani program po moje ne spada sem in tako mislijo tudi v drugih državah. Letijo ga samo v finalih res največjih tekem. Prvi tekmovalci so se zelo lovili in še najbolj sodniki, ker enostavno niso vedeli kje tekmovalec je, če je izpustil nekaj figur. Program je bil neroden in večinoma na hrbtu. Žal ga zaradi okvare nisem odletel ni mi pa bil tako zoprn, ker zadnje čase z 1mx1m modelom veliko letim na hrbtu.

K lažjemu programu dodam, da Makuc tja ne sodi čeprav misli, da ni še dovolj močan. Drugo leto ga pričakujemo vsi v težjem.

Pri prostem programu sta bili zvezdi Rihard s helijem in Šantelj. Morali bi podeliti dve prvi mesti, ker letalni napravi nista primerljivi. Nekateri so leteli nevarno, drugi mnogo ponavljali. Popularni so ratali valjčki v krogu in lupingu. Huvranja pa skoraj ni bilo in imen figur večinoma nisem vedel, saj niso bile čiste. 3D obvladam bolj teoretično in me ne narobe razumeti.

Kreši. Žal ena totalka, ena popravljiva, nekaj podvozij in moja krivina. Vse to šteje v tekmovalno modelarsto. Vedeti je potrebno, da tudi trema dela svoje in je napak in površnosti na tekmah zato dosti več.

 

Skupinska slika - rekordna udeležba do sedaj.

Igor, Uroš in Robi pri spoznavanju neznanega programa Priprave na štart v prvem teku Prvi let in potem konec tekme zame, saj mi je počila krivina izpuha.

VEČ SLIK

Ne pozabiti pogledati strani 6 in 7

     

 

 

03.09.2006, Prilozje - letališče Metlika, V. POKAL BELE KRAJINE 

REZULTATI F3A 

Mesto Tekmovalec Klub / kraj Model 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Makovec Igor MD Bela krajina RUBIN, mere: 185 x 195 cm, motor Webra Racing 12 ccm, reso, prop APC 13,5 x 9", nitro 8%, servoti HS625, teža 4,2 kg       2000
2 Tucman Dubravko Samobor (HR) CAP 21, mere: 240 cm, motor ZG 62 ccm bencin, prop Majzlik 21 x 11,5",  teža 8,4 kg       1927,01
3 Mencin Marko MD Barje MATRIX, mere: 180 x 180 cm, E-motor AXI 4130/16, regulator Jeti 75-3p, celice: konion 7s-3p, prop 16x10" APC-E, servoti HS225 krilca, HS5245 višina in smer, teža 3,12kg       1926,99
4 Orehovec Darko (HR) CAP 232, mere: 207 x ??? cm, motor DA 50 ccm, 207 cm, teža 6,5 kg       1828
5 Malkoć Tvrtko (HR)         1801

 

REZULTATI F3A JUNIOR

Mesto Tekmovalec Klub / kraj Model 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Ogulin Iztok MD Bela krajina         2000
2 Žužinjak Sandi MD Bela krajina         1986
3 Marin Veličkov (HR)         1922

 

KOMENTAR

Pred tekmo je smo dobili veliko odpovedi. Razlogi so bili različni od obveznosti preko tehničnih težav do šole.
Zaseden je bili tudi standardni sodnik in smo morali angažirati rezervnega.

 

Tekma v težjem programu je bila s petimi tekmovalci regularna. Zahvala pa gre hrvaškim kolegom. Imeli bi celo šest tekmovalcev. Aleš je sicer prišel a je doma pozabil krila (tudi to se zgodi). Saj bi mu posodili kak model a leti drugačni Mode od sicer običajnega Mode 2.

Tekma v lažjem - Junior programu ni bila regularna a smo vseeno razdelili nagrade. Malo tudi za spodbudo za naprej.

 

Vreme nam je šlo na roke in je bilo cel dan zelo lepo sončno brez vetra. Pravo nasprotje zadnjih treh tednov.

 

Izpeljali smo tri lete in upoštevali dva najboljša.

 

Verjamemo, da majhno število tekmovalcev ne kaže na krizo v F3A. Zanimanja je na forumih je nasprotno zelo veliko in gradi se vedno več primernih modelov. Bomo videli kaj bo prineslo leto 2007.

 

Skupinska slika. Vsi najboljši. Pokali. Najboljši v Junior. Ali so vsi "Junior" je stvar počutja.
Igor Makovec pripravlja
Rubina z Webro 80.
Dubravko Tucman pripravlja
CAP 21 z ZG62.
Orehovec Darko pripravlja
CAP232 z DA50.
Sodnika:
Jože Matekovič in Peter Skube.
 
Igor pred startom. Dubravko parkira po uspešnem letu. Marko Mencin pred startom.  

 

 

07.05.2006, Zagon pri Postojni, MD Betal 

REZULTATI F3A 

Mesto Tekmovalec Klub / kraj Model 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Kocjančič David     1000 1000 / 2000
2 Tucman Dubravko Samobor (HR) CAP 21, mere: 240 cm, motor ZG 62 ccm bencin, prop Majzlik 21 x 11,5",  teža 8,4 kg 945 943 / 1888
3 Makovec Igor MD Bela krajina RUBIN, mere: 185 x 195 cm, motor Webra Racing 12 ccm, reso, prop APC 13,5 x 9", nitro 8%, servoti HS625, teža 4,2 kg 927 914 / 1841
4 Lipnik Brane     836 937 / 1773
5 Lenič Uroš MD Barje Wiggens, mere 230 cm, motor MVVS 58 ccm, teža 8,4 kg 796 930 / 1726
6 Mencin Marko MD Barje MATRIX, mere: 180 x 180 cm, E-motor AXI 4130/16, regulator Jeti 75-3p, celice: konion 7s-3p, prop 16x10" APC-E, servoti HS225 krilca, HS5245 višina in smer, teža 3,12kg 841 837 / 1679
7 Vidmar Dean MD Betal   699 886 / 1585
8 Reberc Pavel MD Betal TIIN, mere: 746 812 / 1559
9 Poličar Slavko     759 /   759
10 Malkoć Tvrtko (HR)   0 0 / 0
10 Pongrac Igor (HR)   0 0 / 0
10 Šantelj Sašo MD Betal Extra 300, 3,20 m, ZDZ 160 ccm, teža 17 kg 0 0 / 0

 

REZULTATI F3A JUNIOR

Mesto Tekmovalec Klub / kraj Model 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Boris Sekirnik     1000 1000 / 2000
2 Frank Marko MK Vrhnika SAFIR, 990 951 / 1941
3 Novak Ivan     978 923 / 1901
4 Ugo Seraffini (IT)   800 343 / 1143
5 Reberc Jošt MD Betal X-ROCK 350 576 / 1126
6 Saksida Aljoša     73 546 / 619


KOMENTAR

Obsežno poročilo s tekme z veliko slikami si lahko ogledate na modelarskem forumu in na strani MD Betal.

 

Udeležba je bila rekordna in razveseljujoča. Šlo je za pravo mednarodno tekmo s 13 tekmovalci iz Slovenije 4 iz Hrvaške in 1 iz Italije.

 

Trije so se diskvalificirali samostojno. Tudi to je sestavni del tekme.

 

Način točkovanja, da štejejo vsi leti, se mi ni zdel najbolj posrečen. Štela sta se en let znanega programa (50%) in en let neznanega programa (50%). V svetu ni kar brez veze določeno, da se štejeta dva poleta z najboljšimi ocenami od treh. Razumem pa, da se je organizator zbal tolikšnega števila pilotov (prvič na F3A tekmovanjih). Potek dogajanja je pokazal, da bi lahko bili tri leti v konkurenci in še en prosti. Morda bi morali samo malo zmanjšati nekatere pavze.

 

Sodniki: Brane Poličar, Miloš Požar in Ivan Turk so bili usklajeni. Mi je pa Miloš po prvem krogu (znani program) rekel, da so najlažje ocenjevali mene, ker sem letel čiste linije in je bilo jasno videti kaj je napaka in kaj je prav. Šele mnogo kasneje mi je potegnilo, da mi pravzaprav ni jasno ali je to dobro ali slabo.
 

Še o letenju. Vetru primerno. Bolje ta trenutek nismo znali. Neverjetno kako se je razširil krog tistih, ki lahko pridejo na stopničke. Lipnik Branetu, Mencin Markotu, Lenič Urošu in Reberc Pavlu ni manjkalo veliko, Šantelj Sašo pa tako sodi v sam vrh. Lenič Uroš je zakuhal, da nas je samo nekaj odletelo najtežjo figuro neznanega programa pravilno. Ta figura je imela utež 4 in je razedčila sam vrh tekme. Šlo je za Kubanko z 1+1/2 pozitivnimi dinamičnimi valjčki navzdol na obeh spustih. Kriv je tudi za izjemno težak neznani program, saj je verižno sprožil, da so potem vsi predlagali težke figure, da se nebi dali nazaj jasno.

O Junior programu. Namenjen je prvemu stiku s F3A in bo potrebno sestaviti neka pravila, ki bodo prvega ali prva dva prisilila, da naslednje leto letita v težjem programu. Tukaj je potrebno stalno delati prostor za najmlajše.

In o prostem programu. Ocenjevanje tu je štelo posebej za nagrade, ki so se žrebale. Zaradi včasih nejasnih figur, ko je pilot poizkusil in ni ratalo ali pa je napol, je način ocenjevanja bolj po umetniškem vtisu razumljiv. Ne vem, če je kdo od nas kaj tega treniral. Nekateri so in to se je videlo pri: Kocjančič Davidu in Lipnik Branetu. Ostali smo leteli bolj po trenutnem navdihu.

Zanimiva je bila popestritev s super izvedenim Heli programom. Rihard Jakopič je tudi zmagal prosti program pa ne zato, ker bi se naveličali gledati letala. Gledal sem že evropskega prvaka Rudigerja in mislim, da je bilo prvo mesto tu podeljeno kar v redu.

 

Še o organizatorju. Čestitke za tekmo na najvišji ravni do sedaj. Največ praktičnih nagrad in daril za nastopajoče do sedaj. Takoj je bilo videti, da je jedro MD Betale zelo močno in da delajo skupno. Drugače si ne predstavljam kako bi izvedli vse zadeve. Prireditev je izgledala bolje kot marsikateri miting, tudi gledalcev je bilo ogromno.
 

Vreme je bilo kot po navadi za Postojno od mrzlega vetrovnega do vročega vetrovnega. Pihalo ni samo takrat, ko smo imeli kake pavze ali malico.

 

Za konec. Dogajanje je bilo prava doza vzpodbude, da se vidimo tudi na naslednjih tekmovanjih. Velja za stare in nove tekmovalce, ki se šele začenjajo učiti pravilno leteti figure. Pa saj ravno ta to tu gre.
 

Pride
Skupinska slika Kocjančič David - prvi Tucman Dubravko - drugi Makovec Igor - tretji
Pride  
Lipnik Brane - četrti Lenič Uroš (v sredini) - peti, Mencin Marko(desno) - šesti in Rihard Jakopič (levo) - prvi v prostem programu, resda s helikopterjem. Neznani program.  

 

 

04.09.2005, Prilozje - letališče Metlika, IV. POKAL BELE KRAJINE 

REZULTATI F3A 

Mesto Tekmovalec Klub / kraj Model 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Šantelj Sašo MD Betal Extra 300, 3,20 m, ZDZ 160 ccm, teža 17 kg 997 1000 1000 2000
1 Gašparič Aleš Sršen Cerkvenjak Laser 200, 2,22 m, ZG 62 ccm, teža 8,5 kg 1000 1000 912 2000
3 Tucman Dubravko Samobor (HR) CAP 21, 2,40 m, ZG 62 ccm, teža 8,4 kg 945 898 939 1884
4 Makovec Igor MD Bela krajina Matador 1,95 m, Webra 10 ccm, teža 3,4 kg 918 913 888 1831
5 Rozman Matej   Wiggens, 2,30 m, MVVS 58 ccm, teža 8,4 kg 766 877 764 1643

 

REZULTATI F3A JUNIOR

Mesto Tekmovalec Klub / kraj Model 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Ogulin Iztok MD Bela krajina Arrow, 1,5 m, MVVS 8 ccm, teža 3 kg 929 1000 1000 2000
2 Frank Marko MK Vrhnika SU 31, 2,00 m, MVVS 25 ccm, teža 5,4 kg 1000 907 980 1980
3 Ogulin Mirko MD Bela krajina Arrow, 1,5 m, MVVS 8 ccm, teža 3 kg 766 767 868 1635
4 Reberc Pavel MD Betal CAP 232, 1,8 m, SAITO 30 ccm 4T, teža 5 kg 821 808 761 1629


KOMENTAR

Bil je eden redkih primernih dni v letošnjem letu, saj je šlo za zelo deževno poletje. Leteli smo po pravilniku  - torej štejeta dva poleta od treh.

 

Veseli me, da je bila tekma mednarodna. Uspeli smo privabiti tudi verjetno najboljšega pilota iz Republike Hrvaške. Z njim je prišla še cela delegacija potencilanih tekmovalcev. Pohvalno. Nekaj smo se pogovarjali tudi o organizaciji tekme na Zagrebškem letališču Lučko.

 

Več napovedanih pilotov ni prišlo. Pred tekmo pa sta se samodiskvalificirala dva. Jernej Mencin, ki  je veljal za prvega favorita v Junior in njegov oče Marko sta pri preizkusnem letu izgubila elektro F3A noviteto Hyper Shade. Ne vem kdo je bil bolj kriv, ali breza, ki je stala preblizu ali Jernej, ki je zapeljal vanjo.

 

Na koncu smo pozvali tekmovalce, da se za posebno nagrado pomerijo še v programu P-05. Gre za preliminarni program letošnjega svetovnega prvenstva F3A v Franciji. Prijavil se je samo Šantelj Sašo. Program je odletel po moji oceni brez velikih napak. Torej dokaz, da bomo pri nas v prihodnje lahko še povečevali težo programov.

 

Svoje letenje ocenjujem kot dobro glede na to, da sem imel še trde prste od celotedenskega zidarjenja. Od zamišljenega treninga ni bilo nič. Prioritete so bile pač drugje. Napovedovanje in komentiranje za gledalce mi je šlo bistveno bolje.

 

Za organizacijo prireditve sem porabil veliko časa: vsa dovoljenja, vabila, kontakti, sponzorji itd. Kljub temeljitim pripravam ni šlo vse gladko, saj naprimer ni prišel dogovorjeni sodnik.

 

Skupinska slika Zmagovalci F3A. Šantelj ima celo dva pokala - za zmagovalca in najboljši let programa P-05 Zmagovalci F3A Junior Extra Šantelj Sašota 
Laser Gašparič Aleša Cap Tucman Dubravka Matador - moj Wiggens Z250 Rozman Mateja
   
Hyper Shade Mencin Markota pred nesrečo Cap Reberc Pavleta    

 

 

21.05.2005, Veržej, IV. POKAL AK PRLEK 

REZULTATI F3A 

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let Neznani program 3. let Skupno (posebna formula)
1 Šantelj Sašo MD Betal 947 1000 1000 979
2 Turk Ivan MD Logatec 1000 915 936 957
3 Muller Franjo AK Prlek 971 913 962 956
4 Gašparič Aleš Sršen Cerkvenjak 985 872 960 952
5 Makovec Igor MD Bela krajina 745 740 838 781
6 Mencin Marko MD Leteči Barjanci 764 587 685 697

 

REZULTATI F3A JUNIOR

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Mencin Jernej MD Leteči Barjanci 1000 1000 953 2000
2 Novak Ivan DM Betal 964 968 1000 1968
3 Ploj Simon AK Prlek 984 963 919 1947
4 Frank Marko MK Vrhnika 726 892 932 1824

 


KOMENTAR

Tekma je uspela kot vedno. Vremensko je šlo za enega lepših vikendov v tem letu.

Neznani program je sestavil organizator. Ponovno je bil dovolj atraktiven. Očitno se je ta noviteta letos prijela. Morda moti malo sistem izračuna končne ocene, saj se upoštevajo vsi leti.

 

V Junior kategoriji je bil viden velik osip tekmovalcev. Ugotovitev je, da je število tekmovalcev lokalno pogojeno.

 

Letenja žal nisem preveč gledal, ker sem po vsakem pogledu v sonce pošteno kihnil in nato že zvečer obležal v postelji z vročino, ki me ni spustila še nekaj dni. Svoje letenje komentiram kot slabo, saj sem pri vseh svedrih dobil nule, ker sem preštel preveč ali premalo obratov (neverjetno). Jasno je, da brez treninga ne gre in iz nič ne rata nič.

 

Tekma je imela še tri vrhunce. To so bili:

1. poleti Kuder Samota z reaktivnim modelom Wild Hornet,

2. prosti program Šantelj Sašota z njegovo ogromno Extro,

3. prosti program Mencin Jerneja z električno gnanim Matrixom,

 

Če smo ob poletih reaktivca tudi pri hitrosti nad 300 km/h dejansko uživali pa sta akro prosta programa pokazala na veliko znanje pilotov in žal v trenutkih tudi na preveliko tveganje in s tem posledično nevarno letenje. Zmagovalc tekme  nam je verjetno v opravičilo potem risal z modelom in dimno zaveso velike srčke po zraku...

 

Skupinska slika. . Neznani program Najboljši v težjem programu. Najboljši v Junior programu. 
     
Reaktivni model Wild Hornet, turbina JetCat 120, razpetina 155 cm, dolžina 170 cm, teža 9 kg.       
       

 

07.05.2005, Zagon pri Postojni, MD Betal 

REZULTATI F3A 

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let Neznani program 3. let Skupno (posebna formula)
1 Gašparič Aleš Sršen Cerkvenjak 1000 935 994 985
2 Šantelj Sašo MD Betal 940 1000 1000 976
3 Lenič Uroš MD Barje 897 884 872 884
4 Makovec Igor MD Bela krajina 878 944 834 874

 

REZULTATI F3A JUNIOR

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Mencin Marko MD Leteči Barjanci 1000 1000 1000 2000
2 Novak Ivan DM Betal 988 891 976 1964
3 Frank Marko MK Vrhnika 844 994 951 1945
4 Seraffini Ugo Italija 940 964 884 1904
5 Rebrc Pavel - 754 667 134 1421
6 Keš Danijel DM Betal 503 582 640 1222
7 Sedmak Igor MD Ilirska Bistrica 497 370 604 1101
8 Kafol Žan DM Betal 0 0 0 0

 

Ocene posametnih letov lahko vidite tukaj.


KOMENTAR

Najprej čestitke organizatorju, ki je pripravil zares odlično tekmo po vseh segmentih: priprava proge, tekoča izvedba, ozvočenje, hrana in pijača.

Zelo sem bil vesel najmočnejše udeležbe v F3A Junior do sedaj. To daje slutiti, da se bo panoga prijela.

 

V težjem programu smo premierno leteli novi program - prevzeli smo nacionalni švicarski program. Izkazalo se je, da zahteva večjo motorno moč in nekaj več občutka. Popestritev je bil neznani program, ki smo ga piloti sami sestavili tik pred tekmo (vsak je predlagal nekaj figur). Nastal je lep in atraktiven program.  Izkazalo se je, da forma zaradi začetka sezone še ni bila na vrhuncu a večjih napak ni bilo. Končen vrstni red je organizator izračunal po formuli 40% ocene prvega leta + 20% ocene neznanega programa + 40%  ocene tretjega leta.

Jaz sem imel veliko tehničnih težav zaradi zapiranja kolesa podvozja pri vzletih in pristankih. Še najbolje mi je uspel neznani program, saj je bil to tudi edini let brez težav. Tekma po pravilniku zaradi premalo tekmovalcev (4) ni bila povsem regularna a smo jo vseeno izvedli. Razlog večjega "osipa" je bila bolezen in začetek sezone.

 

V Junior kategoriji je bil viden napredek. Nekateri tekmovalci bi lahko leteli tudi že morda težji program. Razen prvouvrščenega pa imajo skoraj vsi po vrsti nekaj manj primerne modele za vidnejše rezultate v težjem programu.

 

Omeniti je potrebno, da je bila to prva tekma F3A na naših tleh z mednarodno udeležbo - Ugo Seraffini je prišel iz Italije.

 

Sašo Babič je prispeval fotografije. Hvala..

 

Skupinska slika. Številčni in zelo raznoliki modeli. Neznani program Končni vrstni red v v težjem programu. Končni vrstni red v v Junior programu. 
Moja koncentracija. Matador pri pristanku. Piloti uporabljamo različne tehnike koncentracije in sprostitve. Pavel in njegov Venus. To bo pa verjetni F3A podmladek za čez nekaj let.

 

05.07.2004, Metlika, III. POKAL BELE KRAJINE 

REZULTATI F3A 

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Rozman Matej MLK Šoštanj  947 1000 1000 2000
2 Makovec Igor MD Bela krajina 1000 957 976 1976
3 Poličar Slavko Aeroklub Kranj 957 958 924 1915
4 Gašparič Aleš   931 976 922 1907
5 Turk Ivan  MD Logatec 193 810 971 1781

 

REZULTATI F3A JUNIOR

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Mencin Jernej MD Leteči Barjanci 1000 1000 1000 2000
2 Žužinjak Sandi MD Bela krajina 948 967 951 1918
3 Ploj Simon AK Prlek 784 857 907 1764
4  Ogulin Mirko MD Bela krajina 487 798 700 1498


KOMENTAR

Tekma je bila izvedena v lepem vremenu, ki je bilo prava redkost za začetek letošnjega poletja. Časovno je ponovno sovpadla z relijem starodobnih vozil, ki se je začel in končal na istem letališču. Prireditvi se nista motili. Za obiskovalce pa je bilo se boljše, ker so imeli kaj videti.
Tekma bo šla v anale po velikem številu odpovedi tekmovalcev. Razlogi so bili različni. Dobili smo tudi tri nove tekmovalce v Junior kategoriji kar je pohvalno.
Tehnično kaže opozoriti na model Mencin Jerneja z imenom Matrix. Model je domače izdelave po lastnem načrtu. Tehnično je pravi biser. Brezkrtacni motor Mega je napajan s 8s3p (8 serijsko in 3 vzporedno) baterijami Konion 1100. Zmogljivost modela in znanje pilota kažeta, da bo verjetno že na naslednji tekmi konkurenca za vrh F3A (težji program) zelo ostra.

 

Prva skupinska slika. Ponovno manjka Rozman s CAP231 (vedno zamudi). Druga skupinska slika. Zmagovalec je tu. Sodniki in pokali
Zmagovalci v težjem programu Zmagovalci v Junior programu 

 

 

15.05.2004, Veržej, III. POKAL AK PRLEK 

REZULTATI F3A 

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Kocjančič David MD Nova Gorica  se črta 1000 1000 2000
2 Rozman Matej MLK Šoštanj 1000 se črta 986 1986
3 Makovec Igor MD Bela krajina 915 924 se črta 1839
4 Turk Ivan  MD Logatec 935 870 se črta 1805
5 Müller Franjo AK Murska Sobota 914 874 se črta 1788
6 Gašparič Aleš   se črta 778 929 1707
7 Kodrun Andrej   839 862 se črta 1701
8 Mežnarič Robi Spodnja Idrija 702 se črta 684 1385

 

REZULTATI F3A JUNIOR

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Ploj Simon AK Prlek  1000 1000 se črta 2000
2 Koren Matej   745 750 se črta 1495
3 Šantelj Sašo  DM Betal 427 0 se črta 427


KOMENTAR

Prva letošnja F3A tekma je za nami. Mojstru Branetu je uspelo in jo je postavil v skoraj edini majski dan, ko so bile vremenske razmere idealne. Tekma bo šla v anale zaradi: prvič 11 tekmovalcev, prvič predstavljen TOC model z razpetino preko 3 m in prvič tekmovalec z elektro modelom.

 

Skupinska slika Vsi tekmovalci Zmagovalci v težjem programu
 

Kocjančič David, EXTRA 330S, 3.06 m, ZDZ 160 ccm, 18,5 kg
Vrhunski pilot in model. Vizualna in zvočna podoba letenja se približuje že pravim letalom. To enostavno morate videti! F3A program je s takim modelom najbrž odleteti lažje, če odmislimo, da pilota ni strah upravljati z modelom.

Rozman Matej, CAP 231, 2.40 m, ZDZ 80 ccm, 12 kg
Mateja smo morali spodbujati, da je zaradi tehničnih težav sploh začel tekmovanje. Rezultat ga je še samega presenetil. Ima pač dobre predstave kako je treba odleteti F3A program.

Makovec Igor, Matador, 1.95 m, Webra 10 ccm, 3.4 kg
Ker je bil šele začetek sezone, sem uporabil star model. Motor je po generalni z vsakim poletom boljši (močnejši). Mirno vreme mi je šlo na roke (lahek model) in s prvima dvema poletoma sem bil nadvse zadovoljen. 

Turk Ivan, Saphir, 1.75 m, Webra 12.5 ccm, 3.8 kg
Ivan je imel sposojen model in nanj ni bil povsem navajen. Upam da je Bogdana vzpodbudil in mu dokazal, da je njegov model konkurenčen.  Ker doma sestavlja tudi pravo 2x2 F3A specialko si razpleta sezone ne upam napovedati.

Müller Franjo
Opaziti je bilo, da ni veliko treniral in je počel napake, ki jih sicer ne počne. V tretjem letu je izgledalo, da je počila povezava z resonanco. Po dveh naslednjih figurah se je pravilno odločil za pristanek in razlog je bil na dlani - odlomljena ročica krilca. Še dobro, da je bil model vodljiv. Franjo je pojasnil, da je izgledalo kot, da so baterije opešale. 

Gašparič Aleš, Pitts S-1-S, 1.80 m, ZG80, 12 kg
Aleš je je po nekajletni pavzi ponovno začel tekmovati v F3A. Model ni najbolj primeren za F3A in ima Aleš z njim veliko dela, vsekakor pa mora popravljati več kot ostali. Je pa zato v prostem programu pokazal vse kvalitete in to s spremljevalno dimno kuliso. Pravi scale model.

Kodrun Andrej, Extra 300, 1.70 cm, Moki 22 ccm, 5 kg 
Debitiral in to uspešno. Z izkušnjami bodo zrasli tudi rezultati. Vsekakor pohvalno.

Mežnarič Robi, Mega, 1.23 m, elektro motor Mega 22-20-4, celice Konion 3S3P
Bravo za prodor na sceno z elektro modelom. Kot vsi pionirji pa seveda težave, ker je model za pravi F3A program enostavno premajhen. Robi rezultat pojasnjuje tudi s premalo vaje in pravi, da bo naslednjič drugače.

Ploj Simon, Extra 300S, MVVS 26 IFS, 5.5 kg
Zmagal v F3A Junior. Lani je že letel težji program. Čestitke atu za sina in za organizacijo.

Koren Matej, Turimaster, 2.10 m, Webra 20 ccm, 5 kg
Pravi, da je prišel bolj tako tako. Drugič bo že bolje. Sedaj je dobil vzpodbudo.

Šantelj Sašo, Taurus, 2.10 m, Webra 20 ccm, 6.5 kg
V preteklosti je bil že med prvimi štirimi v težjem programu. Letel je s sposojenim modelom in doživel nepojasnjen kreš. Če morata dele nositi dva je to sigurna totalka. Pri vsej zadevi pa je najhuje to, da ne ve kaj mu je model in navadnega leta strmoglavilo navpično s polnim plinom. Če do tega nebi prišlo, bi bil Sašo resen kandidat za prvo mesto v kategoriji Junior..

Pohvala AK Prlek za skupno izvedbo. Nekaj rezerv imajo samo š pri hitrosti izvedbe tekmovanja. Ker pa je bilo vreme v redu, to niti ni preveč motilo in smo imeli dovolj časa za medsebojne razgovore in izmenjavo izkušenj. Vsebin se je pozimi kar nabralo.
Že prejšnja leta smo pohvalili sodnike in to velja storiti tudi letos, saj imajo mednarodne licence. V kvaliteto sojenja in pristranskost ni bilo dvomov.

Igor

  

12.10.2003, Lijak, POKAL MD NOVA GORICA

 REZULTATI

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Kocjančič David MD Nova Gorica  1000 1000 1000 2000
2 Makovec Igor MD Bela krajina  833 893 829 1726
3 Poličar Slavko Aeroklub Kranj  813 888 785 1701
4 Kuder Samo MD Čuk  726 717 790 1515
5 Vidmar Dejan MD Nova Gorica  243 638 518 1157

Popolni analitično obdelani rezultati so delo sodnika Miloša Požarja.

KOMENTAR
Kljub za nekatere poznemu terminu je tekma vseeno bila. Nam oddaljenejšim je bilo takoj jasno zakaj je na primorskem lahko letalna sezona bistveno daljša.

Tekme se je udeležilo pet pilotov. Število bi bilo večje a je zjutraj prišla še odpoved enega tekmovalca. Ostali se niso odzvali. Torej v celoti gledano regularna tekma. Vreme je bilo zelo oblačno s slabšo vidljivostjo a popolnoma mirno.

K 1. mestu) David je na vseh treh letošnjih tekmah zasedel prvo mesto. Vidi se da veliko leti in predvsem v popolnosti obvlada zelo dober model YAK 54 z 80 ccm ZDZ motorjem.

K 2. mestu) Nastopil sem z novim modelom Rubin z 12 ccm Webra Racing motorjem. V celotni fazi trimanja, ki še ni bila končana, nisem imel tako mirnega vremena. Težavo so mi delale desne robne figure in to samo zaradi hriba, ki na desni v Lijaku pokrije cel horizont. Čeprav sem večkrat mislil, da sem že zelo blizu tlom je bilo še vsaj več kot 100 m stran. Počasi bi se tega dalo celo navaditi.

K 3. mestu) Slavko je tekmoval v F3A že v bivši državi. Letos že celo sezono dviga kvaliteto. Neverjetno kako lepo lahko leti s svojim Curarejem, ki ima že preko 1000 poletov. Razlika do drugega mesta je bila minimalna. Lahko bi bil zgled vsem bistveno mlajšim pilotom.

K 4. mestu) Onyx z 20 ccm OS FS 4 T motorjem je pravi F3A model v merah 2m x 2m. Samo je imel primorski sindrom, ki ga je začel zdraviti šele s številom poletov. Kakšen bi bil vrstni red po recimo 5-6 poletih?

K 5. mestu) Dejan ni izgubil bitke s programom ampak z motorjem, ki ni vlekel niti deloval pravilno. Več figur je moral prekiniti, da je ujel dobesedno zadnje vzdihljaje motorja. Servis MVVS 15 ccm sledi. Model s katerim je letel je njegova konstrukcija in je pri 180 cm neverjetno lahak. To je celo razumljivo saj je v glavnem narejen samo iz stirodurja, stiroporja in japonskega papirja. Pa se to ne vidi niti iz neposredne bližine.

Letalisce in pista sta odlično vzdrževana. Zaradi naravnih danosti in zasajenosti okolice z drevjem ter trto pa je manj primerna za popolne zacetnike. Predvsem pa ni za modele pri katerih lahko odpove pogon.

Pri sodnikih bo potrebno še kaj narediti. Ta kritika velja za vse tekme. Gonilna sila je Poličar Branko a to ni dovolj. Literaturo s sodniškega seminarja sem pred časom že arhiviral v dir Files na konferenci. Organizatorji bomo morali pa poskrbeti za seznanitev svojih sodnikov s tematiko.

Organizatorju zahvala za uspelo organizacijo. Tekma je potekala hitro in brez zapletov. Pasulj je na koncu padel na pravo mesto. Kot posebnost kaže omeniti, da štartnine ni bilo. Morda razmislek ostalim organizatorjem.

Panoga F3A letos še ni zaživela. Je pa krog interesentov večji in več je znanja o panogi. Iz razgovorov lahko povzamem, da prihodnje leto dobimo se vsaj 4 tekmovalce. To bi pomenilo skupno 14 tekmovalcev kar pa že pomeni
približevanje sosednjim državam.

Lp
Igor

 

05.07.2003, Prilozje, II. POKAL BELE KRAJINE

 REZULTATI

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Kocjančič David MD Nova Gorica 1000 1000 1000 2000
2 Rozman Matej MLK Šoštanj 939 918 891 1857
3 Makovec Igor MD Bela krajina 776 743 826 1602
4 Kuder Samo MD Čuk 817  753 718 1570
5 Poličar Slavko Aeroklub Kranj 704 773 728 1501
6 Mežnarič Robi Spodnja Idrija 14 724 729 1453

KOMENTAR
Tekma je potekala v idealnem vremenu. Obiskovalcev je bilo več kot sicer, ker je tekma je sovpadala z relijem starodobnih vozil (400 udeležencev), ki se je začenjal prav na letališču.

Tekme se je udeležilo 6 tekmovalcev. Prekmurci so žal vsi po vrsti odpovedali, pred tekmo pa je zaradi tehničnih težav odpovedal tudi najavljeni domači tekmovalec debitant.
Po prikazanem letenju odstopata David in Matej. Ostali smo bili zelo izenačeni. Razlike so verjetno videli samo sodniki.

Najbolj je napredoval Samo. Nekaj je kriv tudi dober model Onyx (Protech-Mibo) in vgrajena tehnika: OS MAX FS120 III in digitalni servomotorji.
Tekmo smo končali na letališču MD Bela krajina v Semiču na način kot se za naše kraje spodobi. Pospravili smo dva slastna odojka z vsemi pripadajočimi tekočimi in trdnimi prilogami. Tekma se je tako neformalno zavlekla  v pozno popoldne.

Skupinska slika tekmovalcev

 

Več slik si lahko ogledate tukaj  

 

Lp
Igor
   

 

25.05.2003, Veržej, PRLEŠKI POKAL F3A IN F3C

REZULTATI

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Kocjančič David MD Nova Gorica 1000 1000 1000 2000
2 Rozman Matej MLK Šoštanj 852 907 925 1832
3 Müller Franjo AK Murska Sobota 851 860 948 1809
4 Makovec Igor MD Bela krajina 841 809 873 1414
5 Poličar Slavko Aeroklub Kranj 718 806 836 1643
6 Mežnarič Robi Spodnja Idrija 836 755 791 1627
7 Ploj Simon AK Murska Sobota 761 688 237 1450


KOMENTAR
Kot smo obljubili že v  vabilu, je bilo vreme skoraj  idealno. Le rahel vzhodnik je hladil vse prisotne.
Zbralo se je tudi nekaj gledalcev, ki so si z zanimanjem ogledali akrobatsko letenje. Med njimi je bilo več potencialnih akrobatskih pilotov, ki že imajo modele ali pa jih šele delajo.
Trava na vzletno-pristajalni stezi je bila pokošena na 25 mm.
Tekmovalo se je po obstoječem pravilniku in programu. Sprememba je bila le pri ocenjevanju vzletanja in pristajanja.
Vodja tekmovanja je bil g. Ploj Branko.
Ocenjevali so trije sodniki. Dva domača in eden zunanji. Dobro so opravili svoje delo, saj ni bilo nobenih pritožb.
Prvi trije so dobili lepe pokale, prav vsi pa so dobili praktične nagrade od Radenske iz Radencev, ki je sponzorirala tudi hladno pijaco.
Zasilna pristanka sta bila le dva. Modelov ni poskodoval nihče. Po mnenju organizatorjev je tekma lepo uspela.
Tekmovanje v kategoriji helikopterjev ni uspelo, saj so bili prisotni samo trije tekmovalci. Program sta odletela le Mežnaric Robi z Ergo 30 in Müller Marko z Ergo 50. V prostem programu sta si zaslužila aplavz kljub nagajanju tehnike.
Očitno je v Sloveniji malo pilotov helikopterjev, ki imajo toliko poguma, da bi se pomerili med sabo v znanju pilotiranja. Mogoče bo vec zanimanja naslednje leto. Pokali gredo v skladišče.
Po končanem tekmovalnem delu, nam je David  pokazal svoj prosti program. ODLIČNO!

LP 

Franjo

 

 

19.10.2002 Lesce, POKAL AEROKLUBA KRANJ 2002


REZULTATI

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Kocjančič David MD Nova Gorica 918 984 1017 2000
2 Rozman Matej MLK Šoštanj 930 972 942 1987
3 Makovec Igor MD Bela krajina 877 906 942 1863
4 Lipnik Brane ALC Lesce 797 880 0 1750
5 Mežnarič Robi Spodnja Idrija 825 849 857 1749
6 Poličar Slavko Aeroklub Kranj 825 758 0 1657
7 Kuder Samo MD Čuk 719 724 0 1508
8 Lipnik Maks ALC Lesce 0 0 0 0

 

Več slik s tekme si lahko ogledate na spletni strani AK Kranj.

KOMENTAR
Na tekmo se je prijavilo 9  tekmovalcev. Prišlo jih je 8. Tekmovalo pa jih je 7, saj je po mojem mnenju najobetavnejši in najmlajši tekmovalec Lipnik Maks imel smolo v jutranjem trenažnem startu in razbil model.
Tekma se je pričela v ugodnem vendar oblačnem vremenu in sicer po 12 uri, ko je bilo letališče za nas prosto.


Leteli so se trije turnusi.  Vreme se je v zadnjem turnusu spreminjalo od vetrovnega in hladnega na začetku do sončnega na koncu. Tekmo je ocenjevalo 5  sodnikov z veliko izkušnjami (Markun Franci, Štular Bruno, Perpar Borut, Kolar Sašo in Poličar Branko). Tako smo lahko pri vsaki figuri črtali gornjo in spodnjo oceno in tako dobili objektivno najboljše tri ocene. V listi rezultatov smo potem upoštevali najboljša 2 leta.  Menim, da je vrstni red odraz trenutne kvalitete v Sloveniji, ki je močno napredovala v zadnjem letu in z resnim delom naprej, bi vsaj prvi 3 tekmovalci lahko odšli na kakšno tekmo v tujino.

Po koncu uradne tekme so nas navdušili s prostim programom: Rozman, Kocjančič in Mesec s helikopterjem. Največ aplavza je požel David, ki resnično obvlada svoj model.

Modeli so bili različni. Od 30 let starega Curareja z vsaj 1000 opravljenih startov do zelo dobrih in kvalitetnih maket pravih akrobatov, ki so bili v večini.

Vidimo se prihodnje leto na vsaj 4 tekmah F3A.


Lep modelarski pozdrav  

B.Poličar

 

 

 

15.07.2002 Prilozje, I. POKAL BELE KRAJINE

 

REZULTATI

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Müller Franjo AK Murska Sobota  1000 919 1000 2000
2 Turk Ivan MD Logatec 911 1000 954 1954
3 Šantelj Sašo MD Logatec  857 958 907 1865
3 Kocjančič David MD Nova Gorica   947 918 906 1865
5 Rozman Matej MLK Šoštanj  854 894 897 1791
6 Makovec Igor MD Bela krajina  835 857 868 1725
7 Kuder Samo MD Čuk 492 0 0 492

 

Podrobnejši rezultati in ocene posameznih figur so v Excel datoteki (zahvala Gregorju).

 

KOMENTAR

Ob 6 letnici obstoja MD Bela krajina smo se le ojunačili in organizirali prvo modelarsko prireditev v Beli krajini.

Kljub vročemu dnevu in časovni istočasnosti črnomaljskega Jurjevanja, kot najstarejše slovenske folklorne prireditve, si je tekmo in spremljajoče dogajanje ogledalo tudi več gledalcev. Za promocijo je bila pomembna prisotnost belokranjskega radia, Dolenjskega lista in dolenjske TV, ki je posnela 45 min programa.

Same tekme se je udeležilo 7 pilotov. Dva sodnika sta bila iz AK Kranj in en iz MD Bela krajina. Predvsem Poličar Branko, ki je sodil tudi lanjsko tekmo v Crngrobu, je bil zelo zadovoljen z napredkom kakovosti izvajanja programa. Izkazala se je tudi velika izenačenost tekmovalcev tako, da so odločale malenkosti. Med prvim in šestim je bilo samo 10% razlike v točkah!

Na tretjem mestu smo dobili dva pilota. Prišlo je do male zadrege s pokali, ki jo je napovedovalec rešil z obljubo, da bomo, kot  resni organizatorji, enak pokal in nagrado dostavili po pošti.

 

Prireditev, ki ni bila samo tekma, je imela še štiri vrhunce.

 

Kuder Samo je z modelom Hot Spot s turbino JetCat120 poletel trikrat. V vseh treh poizkusih je turbina ugasnila v zraku. V tretjem celo v zgornji polovici lupinga. Sledil je ploščat sveder do tal brez možnosti rešitve. Model se bo dal popraviti. Odločili smo se da tudi njemu po pošti pošljemo naknadno pokal za "naj kreš". Zaradi vraževernosti ga nismo kupili prej.

 

Kocjančič David je pokazal lep prosti program s hoveringom. Pri tem je stal tik ob modelu. Ko si je potem pri TV snemalcu to pogledal, je izjavil, da ga je šele sedaj pri gledanju strah.

 

Rozman Matej je s Staundacerjem G300 odletel zračni balet na Kalinko. Še en korak pri približevanju vzhoda in zahoda. Tisti, ki vedo od kje sta pesem in letalo, vedo za kaj gre.

 

Kombataši na čelu s Pervinšek Andrejem so navdušili. Andrej je pokazal zakaj je št. 1 v Evropi. Kolegu je odrezal trak samo 20 cm za repom. En model je pri polni hitrosti padel v bližnjo njivo pšenice. Našli smo ga ob pomoči male četice

ljudi in sicer po zvoku ob premikanju servomotorjev. Najditelj je bojda kričal: "Našel sem ga a ga ne morem potegniti iz zemlje."

 

Pohvala velja tudi klubskim kolegom, ki so polnili pavze z letenjem vsega kar premore klub.

 

O svojih letalnih dosežkih raje nebi, ker sem imel preveč funkcij. Predvsem mi je šlo za mikrofoni (napovedovanje, časopisi, radio, TV) dosti bolje kot v zraku.

 

V klubu je bila večina zadovoljna na kar kaže tudi sklep, da bomo tekmo organizirali tudi naslednje leto. Blagajniška bilanca je bila blaga negativna ničla z velikim pozitivnim efektom pri promociji modelarstva. 

 

Zahvala tudi sponzorjem:

- AK Bela krajina za pisto in elektriko,

- gostilni Kapušin za meso,

- PCP Regal za darila tekmovalcem,

- Občini Metlika za sponzorstvo,

- ansamblu "En skuz fali" za ozvočenje in

- klubskim kolegom za delovne akcije

 

Lp

Igor

 

 

 

04.06.2000 Crngrob pri Škofji Loki, POKAL MD ČUK

 

REZULTATI

Mesto Tekmovalec Klub / kraj 1. let 2. let 3. let Skupno
1 Uroš Lenič ? 2015 2415 / 4430
2 Kocjančič David MD Nova Gorica  1945 2270 / 4215
3 Bogo Štempihar ? 1865 2155 / 4020
4 Toni Bitenc ? 1515 2095 / 3610
5 Makovec Igor MD Bela krajina 1550 1836 / 3385
6 Müller Franjo AK Murska Sobota 1540 1805 / 3345
7 Samo Kuder MD Čuk 125 1755 / 3040
8 Boris Sekirnik ? 1170 1570 / 2740
9 Andrej Pervinšek MD Čuk 870 970 / 1840
10 Simon Ploj AK Murska Sobota 285 855 / 1140

 

Podrobnejši rezultati posameznih letov in figur so prikazani v Excel datoteki.

 

KOMENTAR

Komentarja še nisem našel. Ali lahko pomagate?