TEST
Home Up OCENJEVANJE NAUČI SE UČITI UCNI TIPI TEST

Če želite ugotoviti, kateri kanal sprejemanja informacij je vaš primarni, torej glavni, in kateri vam lahko rabijo za preverjanje informacije oziroma naučenega, rešite naslednji test.

 

1. Če se učim, da bi kaj naredil, potem se najbolje naučim:

A – če opazujem koga ki mi to pokaže,

B – če poslušam koga, ki mi ta postopek razloži,

C - če poskusim narediti sam

2. Ko berem pogosto ugotovim:

A – da si predstavljam v svoji notranjosti o čemer berem,

B – da berem glasno ali si poskušam priklicati zvoke znotraj sebe

C – da se poskušam vživeti v situacijo.

3. Ko me vprašajo za neko smer:

A – si v mislih predstavljam kraje, da smer lažje razložim, še raje pa jim kar narišem

B – nimam težav, da komu razložim smer

C – to pokažem ali pa se premikam

4. Če ne vem, kako naj izgovorim kakšno besedo:

A – si jo zapišem, da ugotovim, ali sem na pravi poti,

B – jo glasno izgovorim,da ugotovim,ali parvilno zveni,

C – jo zapišem.daugtovim, ali jo pravilno občutim.

5. Ko pišem:

A – me skrbi, ali je med črkami in besedami enakomeren razmik,

B – si ves čas ponavljam črke in besede,

C – močno pritiskam pisalo, da lahko občutim, kakosi zapisujem črke in besede.

6. Če si moram zapomniti seznam stvari, si ga najbolje zapomnim:

A – če gs zspišrm na papir,

B – če si ga nenehno ponavljam,

C – če se premikam in uporabljam prste, da naštevam stvari, ki jih potrebujem.

7. Raje imam učitelja:

A – ki uporablja tablo in projektor, ko razlaga vsebino,

B – ki razlaga vsebino z veliko primerjavami,

C – ki je zelo aktiven in se veliko premika.

8. Če se želim skoncentrirati, mi povzroča težave:

A – če je v prostoru veliko gibanja,

B – če je v prostoru hrup,

C – če moram ves čas sedeti na mestu.

9. Če rešujem problem:

A – ga napišem ali narišem, da si ga lažje predstavljam,

B – se pogovorim s samim seboj,

C – se veliko premikam ali uporabljam različne predmete, ki mi pomagajo pri razmišljanju.

10. Če dobim napisana navodila, kako naj nekaj sestavim:

A – jih tiho preberem in si poskušam v mislih predstavljati, kateri deli spadajo skupaj,

B – jih preberem glasno in se pogovarjam s samim seboj, ko sestavljam dele skupaj,

C – najprej poskušam sestaviti dele skupaj, šele potem preberem navodila.

11. Da se zamotim, ko čakam:

A – gledam naokrog, strmim ali berem,

B – govorim ali poslušam ljudi,

C – hodim naokrog, z rokami premikam razne predmeteali premikam, vrtim noge, ko sedim.

12. Če moram z govorom komu kaj pojasniti:

A –raje povem na kratko, saj ne želim predolgo govoriti,

B- razložim s podrobnostmi, saj rad govorim,

C – premikam roke in se gibljem, ko razlagam.

13. Če mi kdo kaj govori in razlaga:

A – si poskušam priklicati podobe, da si lažje predstavljam,

B – uživam v poslušanju, vendar ga tudi prekinem in govorim tudi sam,

C – dolgočasi me, če je razlaga predolga in opiše preveč podrobnosti.

14. Če si želim priklicati imena:

A – si zapomnim obraze, vendar pozabim imena,

B – si zapomnim imena, vendar pozabim obraze,

C – si bolje zapomnimokoliščine, v katerih sem osebo srečal, kot pa ime in obraz osebe.

Vir: learning to Study Through Critical Thinking,Jonelle.A.Beatrice

 

Rezultati testa: 

 Seštejte vse odgovore A, B in C. Najvišje število odgovorov pod katerokoli črko pomeni, da ta učni tip pri vas prevladuje. Odgovori pod a pripadajo vizualnemu ali vidnemu učnemu tipu. Odgovori pod B pripadajo avditivnemu ali slušnemu tipu, pod C pa kinestetičnemu ali gibalnemu učnemu tipu.