| |
1. Če se učim, da bi kaj
naredil, potem se najbolje naučim: |
A – če opazujem
koga ki mi to pokaže,
B – če poslušam koga, ki
mi ta postopek razloži,
C - če poskusim
narediti sam |
2. Ko berem pogosto
ugotovim: |
A – da si predstavljam v
svoji notranjosti o čemer berem,
B – da berem glasno ali
si poskušam priklicati zvoke znotraj sebe
C – da se poskušam
vživeti v situacijo. |
3. Ko me vprašajo za
neko smer: |
A – si v mislih
predstavljam kraje, da smer lažje razložim, še raje pa jim kar narišem
B – nimam težav, da komu
razložim smer
C – to pokažem ali pa se
premikam |
4. Če ne vem, kako naj
izgovorim kakšno besedo: |
A – si jo zapišem, da
ugotovim, ali sem na pravi poti,
B – jo glasno
izgovorim,da ugotovim,ali parvilno zveni,
C – jo
zapišem.daugtovim, ali jo pravilno občutim. |
5. Ko pišem: |
A – me skrbi, ali je med
črkami in besedami enakomeren razmik,
B – si ves čas ponavljam
črke in besede,
C – močno pritiskam
pisalo, da lahko občutim, kakosi zapisujem črke in besede. |
6. Če si moram zapomniti
seznam stvari, si ga najbolje zapomnim: |
A – če gs zspišrm na
papir,
B – če si ga nenehno
ponavljam,
C – če se premikam in
uporabljam prste, da naštevam stvari, ki jih potrebujem. |
7. Raje imam učitelja: |
A – ki uporablja tablo
in projektor, ko razlaga vsebino,
B – ki razlaga vsebino z
veliko primerjavami,
C – ki je zelo aktiven
in se veliko premika. |
8. Če se želim
skoncentrirati, mi povzroča težave: |
A – če je v prostoru
veliko gibanja,
B – če je v prostoru
hrup,
C – če moram ves čas
sedeti na mestu. |
9. Če rešujem problem: |
A – ga napišem ali
narišem, da si ga lažje predstavljam,
B – se pogovorim s samim
seboj,
C – se veliko premikam
ali uporabljam različne predmete, ki mi pomagajo pri razmišljanju. |
10. Če dobim napisana
navodila, kako naj nekaj sestavim: |
A – jih tiho preberem in
si poskušam v mislih predstavljati, kateri deli spadajo skupaj,
B – jih preberem glasno
in se pogovarjam s samim seboj, ko sestavljam dele skupaj,
C – najprej poskušam
sestaviti dele skupaj, šele potem preberem navodila. |
11. Da se zamotim, ko
čakam: |
A – gledam naokrog,
strmim ali berem,
B – govorim ali poslušam
ljudi,
C – hodim naokrog, z
rokami premikam razne predmeteali premikam, vrtim noge, ko sedim. |
12. Če moram z govorom
komu kaj pojasniti: |
A –raje povem na kratko,
saj ne želim predolgo govoriti,
B- razložim s
podrobnostmi, saj rad govorim,
C – premikam roke in se
gibljem, ko razlagam. |
13. Če mi kdo kaj govori
in razlaga: |
A – si poskušam
priklicati podobe, da si lažje predstavljam,
B – uživam v poslušanju,
vendar ga tudi prekinem in govorim tudi sam,
C – dolgočasi me, če je
razlaga predolga in opiše preveč podrobnosti. |
14. Če si želim
priklicati imena: |
A – si zapomnim obraze,
vendar pozabim imena,
B – si zapomnim imena,
vendar pozabim obraze,
C – si bolje
zapomnimokoliščine, v katerih sem osebo srečal, kot pa ime in obraz osebe. |
Vir: learning to Study
Through Critical Thinking,Jonelle.A.Beatrice
Rezultati testa:
Seštejte vse
odgovore A, B in C. Najvišje število odgovorov pod katerokoli črko pomeni, da ta
učni tip pri vas prevladuje. Odgovori pod a pripadajo vizualnemu ali vidnemu
učnemu tipu. Odgovori pod B pripadajo avditivnemu ali slušnemu tipu, pod C pa
kinestetičnemu ali gibalnemu učnemu tipu.
|