OPIS DELA

Ikona poučevalne enote Dejavnost

IV. Poročilo učitelja-izvajalca 2.2.

Ime in priimek učitelja:  Anica Indihar Zabukovec

Naziv in naslov šole: OŠ Toneta Šraja Aljoše, Nova vas 4B, 1385 NOVA VAS

Predmet in razred: 

MATEMATIKA 9. RAZRED

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 8. RAZRED

Uporabljeno e-gradivo:

Naziv e-gradiva: e-um, PAPIR, KOVINE

Naslov na internetu:

http://www.e-um.si/index.php

http://ro.zrsss.si/borut/Kovine/mainpage.htm

http://ro.zrsss.si/~puncer/papir/papir.htm

 

Opis, kako je pouk potekal drugače (priprava in izvedba pouka, tudi časovna zahtevnost ter didaktična vrednost drugačne izvedbe pouka):

Učenci 9. razreda znajo izračunati kvadrat dvočlenika, poznajo pravilo o faktorizaciji vsote in razlike kvadratov, znajo izpostavljati skupni faktor.

Z učnim listom in poukom v računalniški učilnici smo želeli omenjene vsebine ponoviti in preveriti znanje učencev. Zastavljeni cilj smo dosegli. Didaktična vrednost drugačne izvedbe pouka je pri matematiki pozitivna, tako s strani nas učiteljev kot s strani učencev. Poglavja iz geometrije lažje obravnavamo s praktičnimi vajami v razredu, medtem ko pri določenih aritmetičnih vsebinah zmanjka idej in je pouk v računalniški učilnici odlična poživitev.

Učenci so imeli dovolj časa, da so izpolnili vse naloge na učnih listih in tudi vprašalnik o uporabi e-gradiv. Za pripravo na to obliko pouka sem porabila približno enak čas kot za uro izvedeno v učilnici.

Pri obravnavi vsebin o gradivih, surovinah, njihovih lastnostih, pridobivanju, predelavi, obdelavi,...je pri pouku tehnike in tehnologije velikokrat zaželjena takšna ali drugačna popestritev in stik z vsakdanjostjo. Sama želim učencem te teme približati na nevsiljiv način, s pogovorom, demonstracijo, ogledom. Pri tem mi manjka zanimivih filmov iz proizvodnih obratov, ki obratujejo v Sloveniji. Obisk vseh ni mogoč, zato pa so spletne strani o tem toliko bolj zaželene. Časovno je ta način dela najbolj primeren, prave informacije ob pravih ilustracijah pa imajo tudi visoko didaktično vrednost.