OPIS DELA
IV. Poročilo učitelja-izvajalca 2.2.
Ime in priimek učitelja: Anica Indihar Zabukovec
Naziv in naslov šole: OŠ Toneta Šraja Aljoše, Nova vas 4B, 1385 NOVA VAS
Predmet in razred:
MATEMATIKA 9. RAZRED
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 8. RAZRED
Uporabljeno e-gradivo:
Naziv e-gradiva: e-um, PAPIR, KOVINE
Naslov na internetu:
http://ro.zrsss.si/borut/Kovine/mainpage.htm
http://ro.zrsss.si/~puncer/papir/papir.htm
Opis, kako je pouk potekal drugače (priprava in izvedba pouka, tudi časovna zahtevnost ter didaktična vrednost drugačne izvedbe pouka):
Učenci 9. razreda znajo izračunati kvadrat dvočlenika, poznajo pravilo o faktorizaciji vsote in razlike kvadratov, znajo izpostavljati skupni faktor.
Z učnim listom in poukom v računalniški učilnici smo želeli omenjene vsebine ponoviti in preveriti znanje učencev. Zastavljeni cilj smo dosegli. Didaktična vrednost drugačne izvedbe pouka je pri matematiki pozitivna, tako s strani nas učiteljev kot s strani učencev. Poglavja iz geometrije lažje obravnavamo s praktičnimi vajami v razredu, medtem ko pri določenih aritmetičnih vsebinah zmanjka idej in je pouk v računalniški učilnici odlična poživitev.
Učenci so imeli dovolj časa, da so izpolnili vse naloge na učnih listih in tudi vprašalnik o uporabi e-gradiv. Za pripravo na to obliko pouka sem porabila približno enak čas kot za uro izvedeno v učilnici.
Pri obravnavi vsebin o gradivih, surovinah, njihovih lastnostih, pridobivanju, predelavi, obdelavi,...je pri pouku tehnike in tehnologije velikokrat zaželjena takšna ali drugačna popestritev in stik z vsakdanjostjo. Sama želim učencem te teme približati na nevsiljiv način, s pogovorom, demonstracijo, ogledom. Pri tem mi manjka zanimivih filmov iz proizvodnih obratov, ki obratujejo v Sloveniji. Obisk vseh ni mogoč, zato pa so spletne strani o tem toliko bolj zaželene. Časovno je ta način dela najbolj primeren, prave informacije ob pravih ilustracijah pa imajo tudi visoko didaktično vrednost.