ANALIZA ANKET

Ikona poučevalne enote Dejavnost

V. Vprašalnik za dijake/učence ob zaključku projekta ali ob koncu učne ure, pri kateri se je uporabilo e-gradivo.

 

Naziv in naslov šole: OŠ TONETA ŠRAJA ALJOŠE, NOVA VAS 4B, 1385 NOVA VAS

Predmet: TIT 6;       TIT 8    ; MATEMATIKA 9

Ime učitelja/profesorja: ANICA INDIHAR ZABUKOVEC

 
Ali se je pouk razlikoval od običajnega pouka pri tem predmetu? V čem je bil drugačen? Kaj vam je bilo najbolj všeč?

Na splošno je bilo učencem všeč, da so lahko delali samostojno in so hitrost dela prilagodili svojim sposobnostim. Vsi so menili, da se je pouk razlikoval od običajnega. Predvsem je bilo učencem zanimivo pri pouku matematike, ker do sedaj takega načina dela niso bili navajeni.

Potek ure je vsem zelo odgovarjal in so z veseljem delali v šoli in nekateri brskali po istih straneh tudi doma.

 

Nekaj komentarjev:

  • Da pouk se je razlikoval, saj smo tokrat reševali na računalniku. Delo na računalniku oz. na e-um strani mi je bilo zelo všeč, upam, da bomo to večkrat storili.
  • Drugačna je bila matematika z računalnikom, saj je bilo bolj zabavno in sodobno. Matematika malo drugače.
  • Da saj še nismo delali na računalniku. Bilo je nekaj novega in naloge so bile zanimive za reševanje. Všeč mi je, da sem se poleg reševanja tudi zabavala.
  • Da ker smo šli v računalniško učilnico in smo reševali po računalniku.
  • Da se je razlikoval. Lahko smo sami brskali za podatki – smo se veliko naučili.
  • Da, ker smo bili v računalniški učilnici in smo sami raziskovali kovine. Cela ura se mi je zdela zelo zanimiva in tudi veliko sem izvedela od spletne strani.
  • Da se je. Pri drugih predmetih ne gremo velikokrat na računalnike. Pri TIT tudi kaj izdelujemo. Najbolj mi je bila všeč zgodovina kovin.

Ali bi si želeli še več takega pouka in zakaj?

 

Vsi učenci si želijo več takega načina dela in učenja, ker je bolj zabaven, zanimiv in drugačen. Nekateri učenci so menili, da spoznavajo splet tudi iz poučne strani in ne le kot pripomoček za igranje.

Nekaj komentarjev:

  • Da, ker je drugače pouk vedno enak, to pa je nekaj zanimivega.
  • Da, ker je bilo veliko bolj zabavno kot pa navaden pouk.
  • Da, ker je lažje pisati vaje na računalnik kot pa v zvezek.
  • Da, ker je bolj dinamičen, drugačen, snov je podana na malo drugačen način, zato si jo je lažje zapomniti. Naučiš se uporabljati računalnik tudi za ,,koristnejše,,teme. Ker je to nekaj novega smo bolj navdušeni.
  • Da več, da ne bi bilo spraševanja.
  • Da saj pri takem pouku nisi napet in nervozen, saj doma samo brskaš kar neki, tu pa si spoznal še dobre strani interneta.

 

Predlogi in pripombe:

Učenci so predlagali več takega načina dela. Ko spoznavajo različne uporabne spletne strani, jih za učenje lahko uporabijo tudi doma in ne le v šoli. Želeli bi si več iger – matematičnih preko katerih bi se učili in več interaktivnih nalog. Preverjanje pred pisanjem kontrolnih nalog preko interaktivnih nalog in ne le preko delovnih listov, …

Nekaj komentarjev:

  • Predlagam, da ta sistem začnejo uporabljati vse šole pri pouku in to večkrat ponovijo, saj je zelo poučen za nas učence, da znova in znova ponavljamo snov in jo tako utrjujemo in si jo lažje zapomnimo.
  • Jih nimam, morda le več takega pouka.
  • Lahko bi se učili tudi skozi igro (različne matematične igre in zanimivosti)
  • Več takega pouka.
  • Vsak dan bi morali imeti pouk na računalnikih. Manj naloge. Lažja učna snov.
  • Dodala bi križanke in razne iskanke.
  • Lahko bi pripravili kviz znanja o izdelavi papirja.
  • Nimam nobene kritike.
  • Ta pouk mi je bil zelo všeč in si ga želim več.
  • Bilo je vredu, več časa, več nalog, več iskanja.