Mnenje o gradivu
Mnenje o e-gradivu (pozitivno, negativno, možnosti za uporabo pri pouku):
Moje mnenje o gradivu e-um je pozitivno, možnosti uporabe pri pouku so dovolj široko zastavljene. Pohvalila bi zanimive animacije, konstrukcijske naloge in raznolikost, ki pritegne pozornost učencev in podaljša njihovo koncentracijo.
Gradivo o papirju je primerno za uporabo pri obravnavi poglavja o papirju v 6. razredu, zato je moje mnenje pozitivno. Možnosti za uporabo pri pouku so zelo široke. Zanimiva je stran o zgodovini, ki ponuja veliko podatkov in slik, vendar pa droben tisk in nekoliko preveč ločeno besedilo od slik, zagotovo ne bi pritegnila učencev, ki jih imam trenutno v 6. razredu, saj neradi berejo in večina ne zna samostojno poiskati bistva.
Pri straneh o surovinah pa manjka na začetku pregleden zapis osnovnih surovin, saj brez predznanja težje izločimo surovine od vseh ostalih podatkov.
Zanimiva je stran o strojni izdelavi papirja, vendar pa imam tudi tu nekaj pripomb, ki sem jih opazila pri pripravi učne ure in izvedbi. Celotni stroj za izdelavo papirja je prikazan z enobarvno shemo, z barvnima shemama konstantnega in variabilnega dela ter z ilustracijami na levi strani teksta. Ko sem učencem zastavila nalogo na učnem listu, naj bi skicirali papirni stroj in poimenovali dele, so imeli zaradi vseh omenjenih popolnoma različnih predstavitev težave, kako to shemo po svoje narisati. Ko bi vsaj imeli eno shemo in to enostavno, poleg nje pa nekaj konkretnih fotografij iz tovarne (papirnice) bi bilo veliko lažje in za učenčevo predstavo nazorneje, predvsem pa primerno njihovi razvojni stopnji.
Strani, ki predstavijo lastnosti papirnih gradiv so za osnovnošolce prezahtevne, vsebine je z njimi bolj smiselno izvesti s praktičnimi poskusi v razredu. Enako velja za ročno izdelavo papirja. Glede izdelkov pa bi internetno stran uporabila frontalno, kot prikaz primera izdelka, potem pa bi učencem pustila prosto pot, naj bodo ustvarjalni.
Vprašalnik oz. preizkus znanja na koncu je zanimiv in bi ga uporabila ob koncu obravnave poglavja kot ponovitev vseh vsebin o papirju.
Moje mnenje o gradivu KOVINE je pozitivno. Možnosti za uporabo pri pouku pa so: kot uvod v poglavje o kovinah lahko uporabimo stran o zgodovini (Iz zgodovine pridobivanja železa, Pridobivanje železa na Slovenskem). Podatkov je veliko, vendar pa bi učence lahko z učnim listom spodbudili k iskanju bistva. Prav tako je dobro pokazati periodni sistem elementov in vzpostaviti korelacijo s kemijo. Stran z zanimivostmi je bolj skopo opremljena s podatki in slikami. Menim, da bi bila glede na naslov lahko bolj zanimiva.
Uporaben je tudi test, vendar pa bi ga bilo primerneje oblikovati tako, da učenci lahko sami, ob računalniku izberejo odgovor, računalnik pa jim na koncu posreduje rezultat o uspešnosti pri reševanju, ter jih ob nepravilnih odgovorih vzpodbudi in napoti k iskanju pravilnih.
Ocenite e-gradivo s šolskimi ocenami (obkrožite):
Uporabljeno e-gradivo |
Ocena (1-5) |
5 |
|
3 |
|
4 |