Naravoslovje in tehnika
Učni sklop: Prebavila
Učenci:
-spoznajo, da hrana potuje po prebavni cevi,
-spoznajo, da hrana potuje v eno smer,
-vedo, da hrana vstopa v usta, kjer jo zobje razkosajo in zmeljejo,
-vedo, da se hrana, ki je telo ne more predelati, izloči skozi zadnjično odprtino,
-spoznajo, da se iz telesa redno izloča tudi voda z nerabnimi snovmi.
Uporabljeno e-gradivo /IKT orodja/Projekt/Programska
oprema…
Po obravnavi snovi o prebavilih, ki je potekala eno uro, smo odšli v računalniško učilnico, kjer smo ob prebavni poti naslikani na majici, ki jo je oblekel eden izmed učencev, ponovili potek prebavne poti in ključne besede zapisali na tablo.
Nato smo na spletni strani
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/naravoslovje/telo/prebavaC.htm skupaj z učenci frontalno rešili prvo nalogo. Prebrali smo besedilo o prebavni poti in ga dopolnili s predlaganimi pravilnimi rešitvami. Nato so učenci v dvojicah rešili drugo nalogo, kjer so morali povezati besedo z ustrezno sliko in še tretjo nalogo, kjer so se z reševanjem kviza preizkusili v poznavanju prebavnih organov.Na koncu so morali učenci izdelati iskanko (učni list je v prilogi) z besedami povezanimi s prebavili, ki smo jih na začetku ure zapisali na tablo.
DELOVNI LIST ZA UČENCE (klik)
IZDELKI UČENCEV:
Priprava
na uro je bila kar precej zahtevna, saj sem si morala natančno ogledati
pripravljene naloge na spletnih straneh in preučiti možnosti, ki bi najbolje
ustrezale moji skupini učencev. Po temeljitem premisleku sem se odločila za
izvedbo zgoraj opisane učne ure.
Ob
prihodu v računalniško učilnico, sem jih opozorila na bonton in pravila, ki
veljajo tu in jim dala jasna navodila za delo. Potem pa sem ves čas spremljala
njihovo reševanje nalog in jih po potrebi usmerjala. |
Gradivo se mi zdi primerno za
četrti razred devetletne osnovne šole, saj je neposredno povezano s cilji
zapisanimi v učnem načrtu za naravoslovje in tehniko. Naloge se med seboj
povezujejo in s tem učencem omogočajo lažje prehajanje iz ene naloge na
drugo. Naloge se lahko pri pouku uporabljajo individualno ali pa kot sklop za
ponavljanje in utrjevanje snovi. Primerne so za samostojno reševanje, saj
imajo možnost namiga o pravilnosti rešitev nalog. Naloge je možno uporabiti
tudi za uvodno uro pri obravnavi snovi. Učenci bi se sami s poizkušanjem in s
svojimi izkušnjami učili o prebavilih. |