Naravoslovje in tehnika

Ikona poučevalne enote Cilji

Učni sklop: Prebavila

Učenci:

-znajo opisati, kako potuje hrana v človeškem telesu,
-spoznajo, da hrana potuje po prebavni cevi,
-spoznajo, da hrana potuje v eno smer,
-vedo, da hrana vstopa v usta, kjer jo zobje razkosajo in zmeljejo,
-vedo, da se hrana, ki je telo ne more predelati, izloči skozi zadnjično odprtino,
-spoznajo, da se iz telesa redno izloča tudi voda z nerabnimi snovmi.

Uporabljeno e-gradivo /IKT orodja/Projekt/Programska oprema…

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/naravoslovje/telo/prebavaC.htm

Ikona poučevalne enote Potek dela in izdelki učencev/dijakov

Po obravnavi snovi o prebavilih, ki je potekala eno uro, smo odšli v računalniško učilnico, kjer smo ob prebavni poti naslikani na majici, ki jo je oblekel eden izmed učencev, ponovili potek prebavne poti in ključne besede zapisali na tablo.

 

 

 

 

Nato smo na spletni strani

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/naravoslovje/telo/prebavaC.htm skupaj z učenci frontalno rešili prvo nalogo. Prebrali smo besedilo o prebavni poti in ga dopolnili s predlaganimi pravilnimi rešitvami. Nato so učenci v dvojicah rešili drugo nalogo, kjer so morali povezati besedo z ustrezno sliko in še tretjo nalogo, kjer so se z reševanjem kviza preizkusili v poznavanju prebavnih organov.Na koncu so morali učenci izdelati iskanko (učni list je v prilogi) z besedami povezanimi s prebavili, ki smo jih na začetku ure zapisali na tablo.

DELOVNI LIST ZA UČENCE (klik)

IZDELKI UČENCEV:

 



 


Ikona poučevalne enote Učiteljeve aktivnosti/naloge

Priprava na uro je bila kar precej zahtevna, saj sem si morala natančno ogledati pripravljene naloge na spletnih straneh in preučiti možnosti, ki bi najbolje ustrezale moji skupini učencev. Po temeljitem premisleku sem se odločila za izvedbo zgoraj opisane učne ure.

Ob prihodu v računalniško učilnico, sem jih opozorila na bonton in pravila, ki veljajo tu in jim dala jasna navodila za delo. Potem pa sem ves čas spremljala njihovo reševanje nalog in jih po potrebi usmerjala.


Ikona poučevalne enote Refleksija, zanimivosti, prednosti/slabosti/predlogi…

Gradivo se mi zdi primerno za četrti razred devetletne osnovne šole, saj je neposredno povezano s cilji zapisanimi v učnem načrtu za naravoslovje in tehniko. Naloge se med seboj povezujejo in s tem učencem omogočajo lažje prehajanje iz ene naloge na drugo. Naloge se lahko pri pouku uporabljajo individualno ali pa kot sklop za ponavljanje in utrjevanje snovi. Primerne so za samostojno reševanje, saj imajo možnost namiga o pravilnosti rešitev nalog. Naloge je možno uporabiti tudi za uvodno uro pri obravnavi snovi. Učenci bi se sami s poizkušanjem in s svojimi izkušnjami učili o prebavilih.

Pri taki obliki dela so imeli težave učenci, ki še niso dobro usvojili bralno tehniko. Tudi orientacija na tipkovnici in povezava miška ekran so nekaterim učencem še povzročale preglavice.