ANALIZA ANKET

Ikona poučevalne enote Dejavnost

V. Vprašalnik za dijake/učence ob zaključku projekta ali ob koncu učne ure, pri kateri se je uporabilo e-gradivo.

Naziv in naslov šole: OŠ Toneta Šraja Aljoše, Nova vas 4 b, 1385 Nova vas

Predmet:naravoslovje in tehnika, matematika, družba

Ime učitelja/profesorja: Ksenija Brus

Ali se je pouk razlikoval od običajnega pouka pri tem predmetu? V čem je bil drugačen? Kaj vam je bilo najbolj všeč?

Vsi učenci so se strinjali, da se je pouk razlikoval od običajnega. Poudarili so, da je bil drugačen predvsem zato, ker smo obiskali računalniško učilnico in s tem zamenjali prostor našega dela. Učenci so se na podlagi svojih izkušenj in sposobnosti različno odločali za predmete in dejavnosti, ki so jim bile najbolj všeč pri taki obliki pouka. Svoja mnenja so izrazili z naslednjimi odgovori:

· Da.

· Da smo šli v računalniško učilnico.

· Da smo delali na računalniku.

· Da nismo pisali v zvezke.

· Da smo delali iskanko, reševali križanke.

Ali bi si želeli še več takega pouka in zakaj?

Vsi učenci so zapisali, da bi si želeli še več takega pouka. Izpostavili so, da jim je všeč delo na računalniku, da je zabavno, da imajo možnost delati še z drugačnimi nalogami, da si s tako obliko dela pridobijo še več znanja in ker lahko delajo samostojno. Svoje odgovore so zapisali z naslednjimi besedami:

  • Da, takega pouka bi si želeli še več.
  • Zato, ker smo delali na račinalniku.
  • Zato, ker smo reševali križanke.
  • Zato, ker mi je všeč taka oblika dela.
  • Zato, ker bi se več naučil ob drugačnih nalogah.
  • Zato, ker je delo z računalnikom zabavno.
  • zato, ker sem izboljšal svoje znanje.
  • Zato, ker sem delal samostojno.
  • Zato, ker sem se lahko pogovarjal in pomagal drugim.

Predlogi in pripombe:

Učenci so predvsem poudarili, da bi dalj časa in večkrat obiskali računalniško učilnico, da bi sami lahko izbirali svoj par za delo, da bi se lahko še več pogovarjali, da bi se na tak način učili še pri drugih predmetih in igrali tudi igrice.

  • Da bi si sami izbrali par za delo.
  • Da bi uporabili računalnik še pri drugih predmetih.
  • Da bi pouk trajal več časa.
  • Da bi večkrat obiskali računalniško učilnico.