Refleksija
Priprava na pouk v računalniški učilnici je bila zahtevna, saj je bilo potrebno poiskati kvalitetno gradivo in ga čim bolje vključiti v snov, ki jo trenutno obravnavamo. Vse učne ure so bile uspešno izvedene, učenci pa so bili s tako obliko dela zadovoljni. Vsi učenci so v anketnih vprašalnikih odgovorili, da jim je bil obisk računalniške učilnice všeč in da bi si še želeli takega dela tudi pri drugih predmetih. Izpostavili so, da bi želeli sami izbrati sošolca, s katerim bi delali v paru in željo po igranju igric. Učenci so najbolj uživali pri reševanju križank in pri sestavljanju iskanke. Želeli bi si tudi več ur v računalniški učilnici. Delo v dvojicah jim je bilo všeč zato, ker so se lahko posvetovali s sošolcem o odgovoru.
Ugotavljam, da so učencem všeč stvari, kjer ni potrebno veliko misliti ali pa prebirati navodila. Takoj, ko naletijo na oviro, obupajo. Učencem je bilo dobro tudi to, da jim ni bilo treba pisati v zvezke. Kaj jim je bilo všeč in kaj ne, je bilo odvisno tudi od njihovega predznanja. V primeru, da so snov hitro razumeli, se jim je zdela naloga lahka in zabavna, v obratnem primeru pa so komentirali, da je bilo slabo.
Vsekakor bomo delo v računalniški učilnici vključili v pouk še večkrat in pri različnih predmetih. Mora biti pa taka oblika dela natančno začrtana, da ne spregledamo posameznikov, ki jim taka oblika dela ne leži.
Učence sem pred izpolnjevanjem anketnih vprašalnikov spodbujala in jim še enkrat natančno opisala delo, ki smo ga opravili v računalniški učilnici, vendar sem vseeno dobila bolj skromne odgovore. Zato sem jih potem prosila še za dodatno ustno razlago, da sem lažje oblikovala zaključno poročilo. Pri tej starosti imajo učenci kar velike težave pri natančnem izražanju.
Za konec bi rada poudarila še to, da sem
imela že pred začetkom projekta E-gradiva pripravljen načrt dela z računalnikom
in E-gradivi pri različnih predmetih in da sem bila zato tega projekta zelo
vesela, saj sem svoje ideje ali pomisleke lahko delila še z drugimi, ki aktivno
uporabljajo e-gradiva pri pouku.