Družba

Ikona poučevalne enote Cilji
Učni sklop: Odvisnosti in nasilje

- Učenci spoznajo, kaj so droge,
-prepoznajo različne vrste telesnega in duševnega nasilja,
-ustrezno se odzovejo na nasilje (pomagajo žrtvi, povedo odraslim…),
-vedo, da so spori nekaj normalnega in tudi potrebnega,
-prepoznajo in znajo poimenovati nebesedne čustvene izraze (veselje, užaljenost, strah, jezo žalost…) pri sebi in pri drugih.
-vedo, da so jeza, žalost in druga neprijetna čustva nekaj normalnega.
-vedo, da čustva vplivajo na naše vedenje,
-poznajo načine obvladovanja jeze.

Uporabljeno e-gradivo /IKT orodja/Projekt/Programska oprema…
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Zivljenjezvrstniki/Zivljenjezvrstniki.htm

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Odvisnostidop/Odvisnosti.htm

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Custva/Custva.htm

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/OdvisnostKrizanka/OdvisnostiKrizanka.htm
 


Ikona poučevalne enote Potek dela in izdelki učencev/dijakov

Z učenci smo snov o čustvih, nasilju in odvisnostih že obravnavali in utrdili. To uro smo namenili ponavljanju snovi ob njim drugačnem in obenem prijetnem načinu dela. Učencem sem frontalno pokazala, kako priti do prave spletne strani, nato pa so samostojno ali v dvojicah reševali naloge. Vzdušje je bilo zelo prijetno, saj so učenci uživali v reševanju nalog tipa dopolnjevanja, križank in kviza.

Za domačo nalogo so morali v časopisu ali na spletu poiskati prispevek povezan z nasiljem ali odvisnostjo in poleg napisati svoje mnenje o tem dogodku.

DELOVNI LIST ZA UČENCE (klikni)

IZDELKI UČENCEV:

 



 


Ikona poučevalne enote Učiteljeve aktivnosti/naloge

Tudi pri tej uri sem porabila veliko časa, da sem našla primeren material, vendar se je vse obrestovala, ko sem videla, kako so učenci z zanimanjem reševali naloge.

Njihovo delo sem ves čas nadzorovala in po potrebi usmerjala. Ob zaključku ure smo se z učenci pogovorili o taki obliki dela.


Ikona poučevalne enote Refleksija, zanimivosti, prednosti/slabosti/predlogi…

Priprava na uro je bila kar precej zahtevna, saj sem si morala natančno ogledati pripravljene naloge na spletnih straneh in preučiti možnosti, ki bi najbolje ustrezale moji skupini učencev. Po temeljitem premisleku sem se odločila za izvedbo zgoraj opisane učne ure.

Gradivo se mi zdi primerno za četrti razred devetletne osnovne šole, saj je neposredno povezano s cilji zapisanimi v učnem načrtu za družbo. Učenci na zabaven način ponavljajo snov in se seveda tudi veliko naučijo.

Predlagala bi, da bi se naloge med seboj povezovale, da ne bi bilo vedno potrebno iti na začetno stran. Naloge bi lahko imele neko uvodno in zaključno stran, ki bi povezala snov v celoto. Lahko bi bile dodane tudi kakšne spletne povezave z zanimivimi stranmi na to temo.