Družba
- Učenci spoznajo, kaj so droge,
-prepoznajo različne vrste telesnega in duševnega
nasilja,
-ustrezno se odzovejo na nasilje (pomagajo žrtvi,
povedo odraslim…),
-vedo, da so spori nekaj normalnega in tudi
potrebnega,
-prepoznajo in znajo poimenovati nebesedne čustvene
izraze (veselje, užaljenost, strah, jezo žalost…) pri sebi in pri drugih.
-vedo, da so jeza, žalost in druga neprijetna čustva
nekaj normalnega.
-vedo, da čustva vplivajo na naše vedenje,
-poznajo načine obvladovanja jeze.
Uporabljeno e-gradivo /IKT orodja/Projekt/Programska
oprema…
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Zivljenjezvrstniki/Zivljenjezvrstniki.htm
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Odvisnostidop/Odvisnosti.htm
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Custva/Custva.htm
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/OdvisnostKrizanka/OdvisnostiKrizanka.htm
Z učenci
smo snov o čustvih, nasilju in odvisnostih že obravnavali in utrdili. To uro
smo namenili ponavljanju snovi ob njim drugačnem in obenem prijetnem načinu
dela. Učencem sem frontalno pokazala, kako priti do prave spletne strani, nato
pa so samostojno ali v dvojicah reševali naloge. Vzdušje je bilo zelo prijetno,
saj so učenci uživali v reševanju nalog tipa dopolnjevanja, križank in kviza.
Za domačo nalogo so morali v časopisu ali na spletu poiskati prispevek povezan z nasiljem ali odvisnostjo in poleg napisati svoje mnenje o tem dogodku.
DELOVNI LIST ZA UČENCE (klikni)
IZDELKI UČENCEV:
Tudi pri tej uri sem porabila veliko časa, da sem našla primeren
material, vendar se je vse obrestovala, ko sem videla, kako so učenci z
zanimanjem reševali naloge.
Njihovo delo sem ves čas
nadzorovala in po potrebi usmerjala. Ob zaključku ure smo se z učenci
pogovorili o taki obliki dela. |
Priprava na uro je bila kar precej zahtevna, saj sem si morala natančno
ogledati pripravljene naloge na spletnih straneh in preučiti možnosti, ki bi
najbolje ustrezale moji skupini učencev. Po temeljitem premisleku sem se
odločila za izvedbo zgoraj opisane učne ure.
Gradivo se
mi zdi primerno za četrti razred devetletne osnovne šole, saj je neposredno
povezano s cilji zapisanimi v učnem načrtu za družbo. Učenci na zabaven način
ponavljajo snov in se seveda tudi veliko naučijo.