16.9.2007: S kolesom na Fužinarskih planinah
Planšarski in v vsakem primeru dobitni poker se je glasil: Blato - Jezero - Dedno - Laz - Krstenica in za čudovit zaključek 'planinarjenja' še izjemen spust v Voje. Tura je na koncu izpadla še mnogo lepše, kot se je risala v naših pričakovanjih, le ta so bila pa zelo visoka!
Zadnjič sva malce potarnala nad planinskim parkiriščem v Stari Fužini, tokrat se nam je prikazala sama Marija (beri nadzornik) in sem ga seveda takoj zaslišal: 'Če nastavim premalo, ali lahko ob vrnitvi plačam razliko ali me bo že čakala kazen?' '10 minut spregledam, potem je kazen.' 'Pri najboljši volji ne morem vedeti, kako dolgo bo trajalo, morda se kje zataknemo.' 'Peljite se z avtom na Blato.' 'To pa ne gre, kaj pa če bomo vedrili pred dežjem?' 'Danes ne bo dežja.' 'Vseeno se ture vnaprej časovno ne da točno določiti.' 'Do Blata je dve uri, do...' 'Kaj pa nepričakovani zapleti?' 'Nastavite do večera!' Ker je imel očitno močnejši (= bohinjski) sveder od mojega, sem moral opustiti povsem neplodno zaslišanje in smo, ker smo tudi mi 'gurenci', parkirno uro naravnali na dobrih 6 ur (1 ura = 1 eur, cel dan = 10 eur). Prav toliko časa smo z natančno tempiranim sončenjem na Krstenici tudi vandrali naokoli, kazen je sicer 40 eur.
Od zapornice po 'traktorski cesti' do Dednega polja je odsekoma izjemno našponano, saj se sicer zelo luštne težave (V6, V7) skupaj s počitki izzivalno vrstijo ena za drugo in so začuda za močne noge in spretne roke tudi vse vozne, razen treh (vsaj zame) absolutno prezagruščenih, a na srečo kratkih odsekov (eno mesto na klancu nad leso, prvi klanec nad planino Pri jezeru in še eden malo pred Dednim poljem). Nadaljevali smo po presenetljivo čudovito vozni potki na planino V lazu, praktično je v celoti vozna (Jasno, kakor za koga, saj tehničnih težav ne manjka!), le tu in tam je potrebno kolo prestaviti, gurati pa ga je potrebno le tik za izjemno prečnico malo navzgor in še malo več navzdol. Tudi nadaljevanje, markirana pot na planino Krstenico, je podobno vozna, tu in tam je treba kolo le prestaviti, malo pod planino pa čaka točno 50 vm nošenja kolesa, na planino se pa spet pripelje. O spustu vse najlepše, pravzaprav je sedaj spust pravljični, saj so odstranili (bolje požagali) podrta drevesa, tudi potka ob Mostnici je za kolo kot ustvarjena. Tura, ki jo bomo z veseljem ponovili!
|