Uvodna misel
Dr. Martin Kramar:
- Učitelj je odgovoren za to, kolikor dijak zna!
- Torej je odgovoren za njegove ocene.
- Tudi enke!!!
- Samo odgovoren učitelj je lahko avtonomen učitelj.
- Samo avtonomen učitelj lahko sodeluje v timskem pouku.
Prispevki
Kliknite na ime in priimek predavateljice.- mag. Jasna Vuradin Popović, »Strategija načrtovanja učne ure, »Ali gre ljubezen skozi želodec?«
- Renata Dominko in Alenka Jelen, timski pouk, »Kruh in jogurt«
- Irena Horvat in Cvetka Jošar Matić, timski pouk, »Človekove pravice«
- Valerija Režonja, timski pouk »Računanje z izrazi in algebrskimi ulomki«
- Majda Anders, timski pouk, »Nacistični plakat ali propaganda v službi ideologije«
- Melita Franko, aktivna oblika pouka, »Mednarodna izmenjava Murska Sobota – Maassluis«
- Tomi Bušinoski, timski pouk, »Strategija načrtovanja timskega pouka – glasba in informatika«
- Romana Vogrinčič, aktivna oblika pouka, »Projektna priprava dijakov na učno uro«
- Marjan Geč, aktivna oblika pouka , »Promoviranje šole«
Zaključna misel
"Človek, ki je tako korenito spremenil okolje,mora spremeniti tudi samega sebe,
kajti samo tako lahko obstane v novem okolju."
Ferišak V., Srića V. (1988)