mag. Jasna Vuradin Popović
Mag. Jasna Vuradin Popović, svetnica, je diplomirala iz psihologije na Filozofski fakulteti v Zagrebu. Učila je sihologijo v Dvojezični srednji šoli Lendava, Zdravstveni šoli Rakičan, SCTPU v Murski Soboti, Ljudski univerzi MS, zdaj uči psihologijo in se ukvarja s poklicnim svetovanjem dijakov v Gimnaziji Murska Sobota.V svojem prispevku o snovanju strategije načrtovanja učne ure z naslovom Ali gre ljubezen skozi želodec? razmišlja o drugačnih načinih poučevanja in drugačnih načinih preverjanja in ocenjevanja znanja, ki se zahtevajo s prenovljenim UN za gimnazije.
Strategijo poučevanja je zasnovala na podlagi Wigginsovega modela vzvratnega načrtovanja učnega procesa, ki se začne z bistvenim vprašanjem. Dejavnosti učitelja in dijakov se med učno uro izmenjujejo in dopolnjujejo. Preverjanje in ocenjevanje znanja pa je zasnovano na Marzanovi taksonomiji s skrbno izbranimi avtentičnimi nalogami, ki imajo mnogokrat opisne kriterije.
Prispevek
Ali gre ljubezen skozi želodec? (strategija načrtovanja učne ure)