Oddaje in članki na temo medkulturnega dialoga

 


ANKETA

Sodeluješ lahko v tej mini anketi, ali pa si vzameš nekaj minut časa in odgovoriš na daljšo anketo (v dveh delih), ki so jo sestavili učenci pri raziskovalni nalogi. 
Spodaj si lahko ogledaš tudi rezultate daljše ankete.

 

Animations - hand right

 

Učenci 8. razredov, ki so sodelovali v raziskovalni nalogi, so sestavili anketo, s katero so ugotavljali, kako bi učenci sprejeli novega sošolca, ki bi prihajal iz drugih okolij: temnopoltega dečka, dečka iz Indije, deklico iz Nemčije ali deklico iz Turčije. Anketo so izpolnjevali učenci sedmih, osmih in devetih razredov, skupaj 60 učencev. Rezultati ankete so predstavljeni v spodnji tabeli.

1. V naše mesto se je priselila nova družina. Eden izmed njihovih otrok je postal tvoj sošolec. Kako bi ga sprejel?

 

Deček iz Indije

Deklica iz Nemčije

Temnopolti deček

Deklica iz Turčije

 

Bil bi navdušen, saj rad spoznavam ljudi iz drugih delov sveta.

24

26

26

28

Nič posebnega, še ena nova zguba na šoli.

6

4

5

7

Groza, kaj pa ta počne na naši šoli.

3

7

4

1

Bil bi nezaupljiv, vendar bi si želel navezati stike z njim.

27

23

24

24

2. Razrednik novega učenca posede poleg tebe. Kako boš ravnal?

 

Deček iz Indije

Deklica iz Nemčije

Temnopolti deček

Deklica iz Turčije

 

Zavijem z očmi in svoj stol pomaknem čim dlje od njegovega.

4

5

2

7

Vesel sem, upam, da mi bo pomagal pri angleščini.

40

42

36

35

Nisem ravno navdušen, vendar bolje, kot da sedim sam.

14

10

18

12

Odločno bom nasprotoval, da sedi poleg mene.

2

3

4

6

3. Nestrpno pričakuješ prvi odmor. Kako bodo reagirali tvoji sošolci?

 

Deček iz Indije

Deklica iz Nemčije

Temnopolti deček

Deklica iz Turčije

 

 Posmehovali se mi bodo.

7

7

4

6

Poskušali bodo poklepetati z novim sošolcem.

39

37

42

42

Šli bodo čim dlje od njega.

14

16

14

12

4. Razrednik te prosi, da novemu sošolcu pomagaš pri učenju. Kaj boš odgovoril?

 

Deček iz Indije

Deklica iz Nemčije

Temnopolti deček

Deklica iz Turčije

 

Povem mu, da bom z veseljem pomagal.

33

33

28

28

Pomoč bom odločno odklonil.

4

5

4

6

Pristal bom, da mu pomagam, vendar bom naslednji dan rekel razredniku, da je pomoč odklonil.

3

2

3

8

Vzamem si čas za razmislek.

20

20

25

18

5. Učenci na šoli novega sošolca ne pustijo na miru. Ves čas mu nagajajo in se znašajo nad njim. Kaj boš storil?

 

Deček iz Indije

Deklica iz Nemčije

Temnopolti deček

Deklica iz Turčije

 

Šel bom do njih in jim rekel, naj nehajo.

35

35

35

36

Kar delajo, se mi ne zdi prav, toda prijateljem ne bom nasprotoval.

12

10

10

9

Delal se bom, da nič ne vidim.

11

12

10

10

Pridružil se jim bom.

2

3

5

5

O rezultatih ankete so zapisali ...

Rezultati ankete so bili po eni strani pričakovani, po drugi pa so nas tudi malce presenetili. 
Pričakovali smo, da se bodo naši sošolci ocenili kot dokaj strpne, ko bo treba priseljenca sprejeti v razred, in manj strpne, ko bo napočil trenutek odločitve, kakšen odnos bi imeli z njim. Večine ne bi motilo, biti sošolec nekemu tujcu, v globlji odnos z njim pa bi se bila takoj pripravljena spustiti le dobra polovica. Le okrog 5–10 % vprašanih bi se odločno branilo vsakega stika s tujci oziroma bi jih namerno zapostavljalo.
Presenetilo pa nas je, da se bodo anketirani približno enako strpne oziroma nestrpne ocenili v položaju, ko je bilo treba sprejeti dečka iz Indije, deklico iz Nemčije, temnopoltega dečka ali deklico iz Turčije. Naša pričakovanja, da bodo najraje sprejeli deklico iz Nemčije, največ nestrpnosti pa pokazali v odnosu do temnopoltega dečka, se ni uresničilo. 

Na vrh

 


 

 

 

 


EUtube

 


eTwinning

 
 

Stran je bila ustvarjena: 26.03.2008
Stran je bila nazadnje obnovljena: 28.03.2008

Število obiskovalcev:

 
 

Domov  |  Blog  |  Forum | E-mail  |