Pomembni datumi za vpis v srednje šole za šolsko leto 2008/09. (.pdf datoteka)
Obvestilo za starše učencev 9. razredov - Testiranje MFBT
Šola za starše
Na naši šoli opravljajo delo svetovalne službe:
|
|
Kabinet | Telefon | Govorilne ure za starše | Govorilne ure za učence |
| Vlasta Košnik | 212 | (04) 25 26 016 | torek od 7.00 do 8.00 | ponedeljek 1. uro |
| Saša Bogataj Suljanović | 213 | (04) 25 26 024 | ponedeljek in četrtek od 7.00 do 8.00 | ponedeljek 1. uro |
| Milica Jesenovec | 212 | (04) 25 26 016 | četrtek od 7.00 do 8.00 | petek 6. uro |
| Andreja Rozman | 110 | (04)25 26 028 | vsak dan od 13.30 do 14.00 | ponedeljek 1. uro |
| Martina Logar | 223 | (04) 25 26 038 | sreda od 12.35 do 13.20 | ponedeljek 1. uro |
Svetovalne delavke bodo staršem in učencem vedno na voljo tudi na skupnih govorilnih urah.
V času šolanja otrok postopno prehaja v različna obdobja in šolska svetovalna služba je na tej poti spremljevalec, ki pristopi, ko zmanjka moči ali pomaga usmeriti pogled v pravo smer, ko se zazdi, da se vse rešitve izmikajo.
Naloga šolske svetovalne službe je pomoč učencem in sodelovanje s starši, učitelji in učenci z namenom, da bi bili učenci čimbolj uspešni pri uresničevanju sistemsko zastavljenih ciljev vzgoje in izobraževanja ter da bi se v šoli dobro počutili. Glavni namen in glavna vsebina delovanja šolske svetovalne službe je torej pomoč učencem, ki imajo učne težave, težave v medosebnih odnosih ali v družini ter skrb za vzpostavljanje kakovostnih medosebnih odnosov.
Čeprav šola ne more rešiti vseh problemov, lahko napravi veliko za zmanjševanje napetosti in konfliktov med učenci z različnimi sposobnostmi, lastnostmi, pomaga pri razreševanju različnih težav, stisk otrok in staršev.Šolske svetovalne delavke bodo v letošnjem letu poskušale vplivati na čim boljše vzdušje na šoli tudi preko različnih projektov.
Cilji projekta MEDSEBOJNA UČNA POMOČ so izboljšati učne rezultate učencev, spodbujati željo po pomoči drugim, vplivati na spoštovanje in sprejemanje učno manj uspešnih učencev, razvijati sodelovalno kulturo, pri učencih z učnimi težavami bomo na ta način spodbujali zorenje pri spoprijemanju s težavami ter zmanjševali slabe občutke pri iskanju pomoči.
Šolske svetovalne delavke želimo, da bi bila naša šola inkluzivna. Inkluzivna šola zagovarja stališče, da so socialne vrednote zelo pomembne, da je treba spodbujati socialno odgovornost, solidarnost, kooperativnost, spoštovanje razlik, saj so to vrednote družbene prihodnosti, ki jih je treba gojiti tudi na šoli. V ta namen bo projekt INKLUZIVNOST V ŠOLI vključeval tematske razredne ure, ki bodo spodbujale sprejemanje otrok s posebnimi potrebami, izobraževanja za učitelje ter skrb za omenjene vrednote znotraj vsakega oddelka.
Področja delovanja:
• vpis šolskih novincev
• svetovalno delo v vrtcu
• organizacija letovanj za učence
• učenje in poučevanje
• kultura, vzgoja, klima in red
• šolanje in poklicna orientacija
• področje socialno-ekonomskih stisk
• pomoč otrokom s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami
• poklicna vzgoja in svetovanje
• odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci

