OSNOVNA ŠOLA DAVORINA JENKA
Krvavška cesta 4
4207 Cerklje na Gorenjskem
tel.: 04 25 26 010
fax.: 04 25 26 026
e-mail: group1.oskrjenko@guest.arnes.si
Dodal(a): admin (12.10.2006)
Prenovili smo šolsko spletno stran. 

REZULTATI VPRAŠALNIKA O ZADOVOLJSTVU STARŠEV OB KONCU ŠOLSKEGA LETA 2006/2007. Več >>
Nastopili smo na Konferenci za prihodnost vzgoje in izobraževanja. Več >>

KAJ JE KAKOVOST V VZGOJNO IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU?

Danes razumemo kakovost kot odlično delovanje, ki povečuje zadovoljstvo vseh in vsakogar. Živimo v času, ki poudarja pomen učečih se organizacij in vseživljenjskega učenja. Zato je za doseganje ali ohranjanje kakovosti v zavodu nujna prilagajati se spremembam in razvijati ustvarjalnost in inovativnost posameznikov in skupin.

ZAKAJ SMO SE ODLOČILI ZA MODEL KAKOVOST ZA PRIHODNOST VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA?

Mi razmišljamo o svojem delu in ga vrednotimo. Nenehno se trudimo za izboljševanje načinov poučevanja, za kvaliteto znanja, ki ga posredujemo našim učencem, za čimbolj spodbudno okolje, ki omogoča razvoj vseh sposobnosti otrok v našem vrtcu ter za naše medsebojne odnose. Ker smo delavci šole in vrtca začutili potrebo po bolj sistematičnem izboljševanju kakovosti znotraj našega zavoda tako na področju pretoka informacij med vsemi udeleženci (učenci, predšolski otroci, starši, učitelji, vzgojitelji in ostali delavci) kot tudi na področju dokumentacije ter organiziranosti šole in vrtca smo ugotovili, da se želimo vključiti v model KAKOVOST ZA PRIHODNOST VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA, ki nam ponuja možnost in pomoč za dosego čim boljše kakovosti na vseh področjih našega delovanja. Formirali smo tim za kakovost, ki se redno srečuje in poskuša uveljaviti čim več pozitivnih sprememb, ki bi povečevale zadovoljstvo učencev, predšolskih otrok, staršev in seveda tudi delavcev šole.

ZAKAJ JE MODEL DOBER?

Model Kakovost za prihodnost vzgoje in izobraževanja se nam je zdel zelo dober predvsem zaradi dveh stvari. Poleg lastnega oziroma notranjega ocenjevanja in vrednotenja dela in zadovoljstva vseh vključenih v vzgojno izobraževalni proces, model vključuje tudi sistem zunanjega presojanja delovanja šole in vrtca. To pomeni, da si v primeru kvalitetnega delovanja lahko prislužimo tudi certifikat.

Pomembno pa je tudi to, da šola in vrtec v proces dvigovanja kakovosti nujno vključuje tako delavce šole, kot tudi učence, predšolske otroke, njihove starše in predstavnike lokalne skupnosti.

In še nekaj, sistem za izboljševanje kakovosti se mora nenehno dograjevati in razvijati.

KAJ SMO V LETOŠNJEM LETU ŽE NAREDILI?

V letošnjem šolskem letu smo v okviru projekta razmišljali o viziji šole in vrtca, ki ji želimo slediti ter o tem, kaj je naše poslanstvo. Poskušamo vzpostaviti dober sistem komuniciranja s starši v prihodnjem šolskem letu, sistem notranje izmenjave informacij ter sistem vodenja dokumentacije. Pripravljamo natančne opise del in nalog s kompetencami in pristojnostmi za vsakega zaposlenega v našem zavodu ter še mnogo drugih za delovanje šole in vrtca pomembnih stvari. Če vas zanima kaj več o modelu Kakovost za prihodnost in izobraževanje, si oglejte spletno stran SIQ, poleg tega vam lahko informacije posredujemo člani tima za kakovost na šoli. 

 

Zanimivost meseca

© Copyright 2004-2007 - OŠ Davorina Jenka
Uredniki