OSNOVNA ŠOLA DAVORINA JENKA
Krvavška cesta 4
4207 Cerklje na Gorenjskem
tel.: 04 25 26 010
fax.: 04 25 26 026
e-mail: group1.oskrjenko@guest.arnes.si
Dodal(a): admin (12.10.2006)
Prenovili smo šolsko spletno stran. 

ŠOLA ZA STARŠE (učilnica nad športno dvorano)

Zdenka Zalokar Divjak:
Četrtek, 4. 10. 2007, ob 18.00
KAKO PROTI DOLGOČASJU, ZASVOJENOSTIM IN RAZVADAM PRI OTROCIH IN MLADOSTNIKIH
Pri otrocih in mladostnikih je dolgčas vedno bolj razširjen pojav. Vzrok zanj pa je v apatiji in pomanjkanju interesov. Kadar otroci ne doživljajo življenja kot izziv in se jih vsebine, kot so učenje, delo, šport, glasba, kultura ne oprimejo, si morajo svojo notranjost v času osnovnega šolanja napolniti s televizijo in računalniki, kasneje pa sledijo še druge razvade do vseh bolezni odvisnosti.

Marja Strojin:
Torek, 6. 11. 2007, ob 18.00
STARŠI MED LJUBEZNIJO IN POSTAVLJANJEM MEJA
Starši vemo, da ima naše poslanstvo svetlo in manj svetlo stran, osrečuje nas in nam nalaga bremena in stiske. Včasih spodbujamo, dajemo, hvalimo, smo sproščeni in spontani, ponosni, včasih pa prepovedujemo, omejujemo, opominjamo, kaznujemo, nas je sram. Vse to je vzgoja, starši in otroci, in učimo se eden od drugega. Lahko smo učinkoviti.

Zdenka Zalokar Divjak:
Torek, 8. 1. 2008, ob 18.00
VZGOJA VOLJE, VZTRAJNOSTI IN PRENAŠANJE PORAZOV
V načinu življenja, ki ga živimo, je zelo težko privzgojiti voljo in vztrajnost. Otrokom in mladostnikom se ni potrebno več truditi, odrekati ali potrpežljivo počakati, da se jim izpolnijo želje. Prevečkrat se jim za neko opravljeno delo, ali celo šolski uspeh obljublja nagrado in otrok se navadi, da se vsaka njegova dejavnost mora nagraditi. Vse več je tudi čustveno občutljivih otrok, ki na najmanjša razočaranja in poraze zelo burno odreagirajo. Zavedati pa se moramo, da je poraz sestavni del življenja, ki lahko krepi otrokovo osebnost.

Marja Strojin:
Četrtek, 6. 3. 2008, ob 18.00
DELJENJE ODGOVORNOSTI MED ŠOLO IN STARŠI
V letih svoje službene aktivnosti je Marja Strojin ugotovila, da je smiselno reševati probleme učencev (npr. učne, vedenjske, bolezen …) skupaj s šolo, družino in včasih še s kakšno ustanovo. Dokler je sodelovanje, se v odgovornostih dopolnjujemo, istočasno pa si določamo zadolžitve. Šola in dom sta najpomembnejša za učenje za življenje in otroci se učijo odgovornosti od načina delovanja in sodelovanja obeh.

 

 


 

Zanimivost meseca

© Copyright 2004-2007 - OŠ Davorina Jenka
Uredniki