ŠOLSKA SVETOVALNA SLUŽBA
    
PREDSTAVITEV ŠSS
 
VPIS V 1. RAZRED
KARIERNA ORIENTACIJA
 
NADARJENI UČENCI
UČENCI TUJCI
 
POSTOPEK USMERJANJA
ADHD
DISLEKSIJA
MAS
 
NASILJE
 
DRUGE DEJAVNOSTI

 

 

ŠOLSKA SVETOVALNA SLUŽBA

 

ŠOLSKO LETO 2013/2014

 

 

V šolski svetovalni službi v šolskem letu 2013/2014 opravljajo svoje delo:

 

 

TAMARA NEUMAN

Šolska psihologinja

Tel. 01/3000-176

ANA MRZEL

Specialna pedagoginja

Tel. 01/3000-181

BARBARA TULJAK

(nadomešča ANDREJO KONDA)

Specialna pedagoginja

Tel. 01/3000-181

TEA VUKOMANOVIĆ

Socialna pedagoginja

Tel. 01/3000-176

 

 

 

Predstavitev svetovalne službe   

Šolska svetovalna služba svetuje učencem in staršem ter sodeluje z učitelji in vodstvom šole pri načrtovanju in spremljanju razvoja šole ter pri opravljanju vzgojno-izobraževalnega dela. Temeljni cilj šolske svetovalne službe je sodelovati pri vzpostavljanju in vzdrževanju pogojev za vsestranski  razvoj vsakega učenca šole. Pri svojem delu se povezuje tudi z zunanjimi strokovnimi instiutcijami.

Temeljne prednostne naloge šolske svetovalne službe:

  • šolski novinci – postopek vpisa, spremljava in pomoč pri premagovanju morebitnih težav,
  • karierna orientacija,
  • individualno in skupinsko delo z učenci z motnjami in težavami v razvoju,
  • izvajnaje,   koordiniranje in spremljanje  oblik pomoči učencem z učnimi težavami,
  • sodelovanje z učitelji pri izdelavi individualiziranih programov,
  • identifikacija nadarjenih  in testiranje nadarjenih učencev
  • spremljanje in koordinacija dela z nadarjenimi učenci,
  • sodelovanje pri organizaciji in izvedbi sodelovanja s starši,
  • sodelovanje in svetovanje pri izdelavi plana izobraževanja za učiteljski zbor,
  • sodelovanje pri sistematičnem načrtovanju in evalvaciji vzgojno-izobraževalnega dela šole,
  • sodelovanje v projektih, ki potekajo in uvajanje novosti s pedagoško- psihološkega  področja,
  • analiza učnega uspeha in vzgojne problematike šole,
  • raziskovalno delo v smislu spremljanja in evalvacije prednostnih nalog,
  • prizadevanje za dobro psihosocialno klimo šole.

Svetovalna služba se vključuje v kompleksno reševanje pedagoških, psiholoških in socialnih vprašanj v šoli preko treh osnovnih, med seboj povezanih in pogosto prepletenih vrst dejavnosti svetovalne službe:

  • dejavnosti pomoči,
  • razvojnih in preventivnih dejavnosti,
  • dejavnosti načrtovanja in evalvacije.

Svetovalna služba preko teh treh osnovnih vrst dejavnosti pomaga vsem možnim udeležencem v šoli (učencem, učiteljem, vodstvu in staršem) in z njimi sodeluje na naslednjih področjih vsakdanjega življenja in dela v vrtcu oziroma šoli:

  • učenja in poučevanja,
  • šolske kulture, vzgoje, klime in reda,
  • telesnega, osebnega (spoznavnega in čustvenega) in socialnega razvoja,
  • šolanja in karierne orientacije (oziroma sprejema otrok v šolo in njihovega prehoda v srednjo šolo),
  • ter na področju razreševanja socialno-ekonomskih stisk.

Osnovna načela svetovalnega procesa pri delu z učenci in starši so:

  •  prostovoljnost,
  •  zaupnost,
  •  dobrobit svetovanca.

Svetovalna služba vse delo in aktivnosti opravlja skladno s Programskimi smernicami za svetovalno službo v osnovni šoli.

V strokovnem pogledu je svetovalna služba pri svojem delu avtonomna. Vselej je dolžna posredovati korektna strokovna mnenja. O strokovnih vprašanjih in o načinih svojega dela odloča sama. Ima pravico in dolžnost odkloniti vse naloge in zadolžitve, ki so v nasprotju s strokovno etičnimi načeli dela.