DELAVNICA - UVAJANJE E-GRADIV

 

DELAVNICA


 

1. DEL

UVOD - simulacija pouka z e-gradivi, dejavnosti in cilji simulacije:

  • udeleženci sodelujete v vlogi učencev obenem pa razmišljate o poteku pouka in rabi e-gradiv kot učitelji),

  • za utrjevanje, uvajanje in poglabljanje in samopreverjanje znanja uporabimo e-gradiva.

POTEK SIMULACIJE UČNE URE Z E-GRADIVI pri TJA

uvajanje nove snovi: besedišče hrana
obravnva snovi: recept - delo na spletu in DL
utrjevanje in samopreverjanje: i-naloge na spletu

Prednosti? Slabosti rabe e-gradiv? Predlogi za uporabo?

REFLEKSIJA
pogovorimo se
o doživetem pouku in uporabljenem e-gradivu:

  • didaktično ovrednotite in izpostavite prednosti dela z e-gradivi, 

  • predlagajte uporabo e-gradiva za svoje predmetno področje

  • opozorite na prednosti in slabosti uporabe e-gradiv.

Skupaj oblikujemo pozitivna stališča do e-gradiv in izpostavimo dodano vrednost takega pouka z dodatki izkušenj iz lastne prakse. Uporabimo sodelovalno spletno orodje/okolje

Twiddla

18.11.11
(c) Viljenka Šavli