|
E-gradiva uporabljam
pri vseh predmetih. Ne samo v 3. razredu, pač pa tudi v petem.
Veliko segam po internetni strani učiteljska.net, pa tudi
po straneh raznih založb (DZS, Modrijan), kjer imajo
izdelane programe v PowerPointu (spoznavanje okolja).
V 3. razredu
obravnavamo poštevanko, zato sem se odločila za program S
pravljico do znanja poštevanke. Delo z njim je
enostavno, učencem razumljivo in zanimivo.
Naloge so zastavljene
tako, da učenci zlahka delajo sami, brez pomoči (le pri
izpolnjevanju delovnega zvezka).
Učne ure sem opravila v
3. razredu, učenka v 5. razredu je ta čas opravljala samostojno
delo (učni list).
Tudi v bodoče bom
segala po najrazličnejših e-gradivih. Takšno delo mi je zanimivo
in ga z veseljem opravljam.
ANALIZA ANKETNIH
VPRAŠALNIKOV
Na podružnici Žerjav sva učiteljici
Draga Mori in Petra Halner izvedli projekt »Širjenje e-gradiv«
v obeh kombiniranih oddelkih.
Učenci so bili nad delom navdušeni in
so izrazili željo, da bi še večkrat delali podobne naloge,
čeprav sva mnenja, da pri pouku velikokrat uporabiva računalnik
za utrjevanje, ponavljanje in obravnavo učnih vsebin. V obeh
razredih imamo namreč internetno povezavo, tako da lahko učenci
sami rešujejo naloge v odmorih in pri podaljšanem bivanju.
Najpogostejši odgovori naših učencev
so:
- bilo je super, ker sem lahko
delal z računalnikom, pa še naučil sem se veliko
- -
še večkrat si želim takšnega pouka
-
- najboljše je bilo, ker sem lahko tipkala
-
- iz likov sem lahko sestavil barvno sliko in jo še
natisnil
-
- preko računalnika sem poslušal zelo zanimivo zgodbico
-
- ob učenju poštevanke je bila super tudi zvočna
spremljava
-
- teta je v računalniku govorila zelo prijazno
-
- barve na računalniku so bile krasne
-
- super je bilo, ker ni bilo treba pisati v zvezek
-
- ker doma nisem veliko pred računalnikom, mi je v šoli
pomagala sošolka
|