Začetna stran

Predstavitev

Učitelji

Projekti

Aktualno

 

 

 

e-gradiva

 

 

                       

MESEC ŠIRJENJA UPORABE E-GRADIV


Izvedbo projekta je omogočilo sofinanciranje Evropskega socialnega sklada Evropske unije in Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo.


Andrejka Fajmut - angleščina - 6. razred

Dokumenti:

- koncno porocilo ucitelj izvajalec 2.2

- obrazec izvedba učitelj 2.2

- učni listi (izročki)

- izdelki učencev

- fotogalerija

UPORABA E - GRADIV, POPESTRITEV POUKA

 

E - gradiva sem uporabila v 6. razredu pri predmetu angleščina. Glede na to, da smo pri rednih urah obravnavali družino in družinske člane, sem se odločila, da s pomočjo računalnikov učenci na zabaven in bolj razgiban  način  utrdijo in ponovijo usvojeno snov.

Za delo sem izbrala gradiva z učitlejska.net ter s strani e-angleščina. Z učenci smo v računalniški učilnici temi o družini namenili štiri učne ure.

 

Povezave z učiteljska.net so (učenci so naloge reševali v prvi učni uri) :

 

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/family-relations-crossword.htm (križanka o družinskih članih)

http://www.johnmh.com/family/family_ez.htm (označevanje oz. vpisovanje družinskih članov)

http://www.johnmh.com/LevelOneSentmp3/one.htm (razvrščanje besed , da nastane smiselna poved)

http://www.prof2000.pt/users/tereza_n/family.htm (s pomočjo prikazanega družinskega drevesa izpolnjevanje praznih prostorov- 'gap fill')

 

Na straneh e- angleščina sem za 6. razred izbrala naslednje povezave (reševanje nalog v drugi učni uri):

 

http://ro.zrsss.si/~viljenka/myfamily1.htm (sestavljanje predstavitve zajčka Gerarda in njegove družine)

http://ro.zrsss.si/~viljenka/myfamily.htm (vstavljanje pravilne oblike glagola 'biti'- am, is, are v zgodbo o Gerardu in njegovi družini)

 http://ro.zrsss.si/~viljenka/familytree.htm (poimenovanje članov Gerardove družine- cousin, mother, father, …)

http://ro.zrsss.si/~viljenka/simon.htm (besedilo o Simonu in njegovi družini; branje besedila in iskanje pravilnih odgovorov).

 

Tretjo in četrto učno uro so učenci risali svoja družinska drevesa s pomočjo računalnika. Nastali so zelo zanimivi izdelki, ki si jih lahko tudi ogledate.

Učenci so ob takem načinu dela pri pouku zelo uživali, saj so snov utrjevali na drugačen način in po anketnih vprašalnikih sodeč si takšnih oblik dela želijo tudi v prihodnje.

 

ANALIZA IZPOLNJENIH VPRAŠALNIKOV UČENCEV

6. razreda PRI POUKU ANGLEŠČINE

 

Glede na izpolnjene vprašalnike učencev o uporabi e- gradiv, torej učenja s pomočjo računalnikov, so vsi učenci v takem načinu dela zelo uživali. Prvič, zaradi zamenjave kraja učenja (čeprav jim tak način dela ni neznan), zaradi različnosti nalog in predvsem zaradi načina dela, saj so učenci delali v 'lastnem' tempu, se pravi, da so delali tako hitro, kot so zmogli. Napake, ki so bile storjene,  so videli učenci sami in učiteljica in sami so lahko popravili napake. Tako tudi ni bilo posmehovanja zaradi napak in učenci so naloge reševali bolj samozavestno. 

Vsi učenci so izjavili, da jim je bil tak način dela všeč in da bi radi take ure še večkrat ponovili, ker so pisali in risali s pomočjo računalnika in jim ni bilo treba pisati na roko.

Ker jih je tak način dela bolj motiviral, so si več tudi zapomnili pri učenju, saj je vsak učenec sam prišel do rešitve.

 

 

 


Začetna stran     Učitelji     Projekti     Aktualno