|
UPORABA E -
GRADIV, POPESTRITEV POUKA
E - gradiva
sem uporabila v 6. razredu pri predmetu angleščina. Glede na to,
da smo pri rednih urah obravnavali družino in družinske člane,
sem se odločila, da s pomočjo računalnikov učenci na zabaven in
bolj razgiban način utrdijo in ponovijo usvojeno snov.
Za delo sem
izbrala gradiva z učitlejska.net ter s strani
e-angleščina. Z učenci smo v računalniški učilnici
temi o družini namenili štiri učne ure.
Povezave z
učiteljska.net so (učenci so naloge reševali v
prvi učni uri) :
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/family-relations-crossword.htm
(križanka o družinskih članih)
http://www.johnmh.com/family/family_ez.htm (označevanje oz.
vpisovanje družinskih članov)
http://www.johnmh.com/LevelOneSentmp3/one.htm (razvrščanje
besed , da nastane smiselna poved)
http://www.prof2000.pt/users/tereza_n/family.htm (s pomočjo
prikazanega družinskega drevesa izpolnjevanje praznih prostorov-
'gap fill')
Na straneh
e- angleščina sem za 6. razred izbrala naslednje
povezave (reševanje nalog v drugi učni uri):
http://ro.zrsss.si/~viljenka/myfamily1.htm (sestavljanje
predstavitve zajčka Gerarda in njegove družine)
http://ro.zrsss.si/~viljenka/myfamily.htm (vstavljanje
pravilne oblike glagola 'biti'- am, is, are v zgodbo o Gerardu
in njegovi družini)
http://ro.zrsss.si/~viljenka/familytree.htm
(poimenovanje članov Gerardove družine- cousin, mother, father,
…)
http://ro.zrsss.si/~viljenka/simon.htm (besedilo o Simonu in
njegovi družini; branje besedila in iskanje pravilnih
odgovorov).
Tretjo in
četrto učno uro so učenci risali svoja družinska drevesa s
pomočjo računalnika. Nastali so zelo zanimivi izdelki, ki si jih
lahko tudi
ogledate.
Učenci so ob
takem načinu dela pri pouku zelo uživali, saj so snov utrjevali
na drugačen način in po anketnih vprašalnikih sodeč si takšnih
oblik dela želijo tudi v prihodnje.
ANALIZA IZPOLNJENIH VPRAŠALNIKOV UČENCEV
6. razreda PRI POUKU ANGLEŠČINE
Glede na
izpolnjene vprašalnike učencev o uporabi e- gradiv, torej učenja
s pomočjo računalnikov, so vsi učenci v takem načinu dela zelo
uživali. Prvič, zaradi zamenjave kraja učenja (čeprav jim tak
način dela ni neznan), zaradi različnosti nalog in predvsem
zaradi načina dela, saj so učenci delali v 'lastnem' tempu, se
pravi, da so delali tako hitro, kot so zmogli. Napake, ki so
bile storjene, so videli učenci sami in učiteljica in sami so
lahko popravili napake. Tako tudi ni bilo posmehovanja zaradi
napak in učenci so naloge reševali bolj samozavestno.
Vsi učenci
so izjavili, da jim je bil tak način dela všeč in da bi radi
take ure še večkrat ponovili, ker so pisali in risali s pomočjo
računalnika in jim ni bilo treba pisati na roko.
Ker jih je
tak način dela bolj motiviral, so si več tudi zapomnili pri
učenju, saj je vsak učenec sam prišel do rešitve.
|