|
|
|
|

|
Navajamo na dva načina: v prvem primeru je navedek med besedilom,
v drugem pa v opombi.
|
|
A.
|
Med besedilom navajamo Sveto pismo, Koncilske dokumente, Zakonik
Cerkvenega prava (ZCP) in Katekizem katoliške Cerkve (KKC).
- Če je besedilo navedeno dobesedno, ga postavimo v navednice,
npr.: >>Baraba pa je bil razbojnik<< (Jn 18,40).
- Če besedilo ni navedeno dobesedno, dodamo pred navedkom "prim."
z malo začetnico, npr.: Evangelist piše, da je bil Baraba razbojnik
(prim. Jn 18,40).
|
|
B.
|
V opombi navedemo takole:
|
1.
|
Če je besedilo v navednicah:
a) Če navajamo iz knjige:
- ko navajamo knjigo, je najprej začetnica imena in izpisan
priimek avtorja, naslov knjige v ležeči pisavi (kurziv)-lahko
tudi podnaslov, v navadni pisavi založba, kraj in letnica
izdaje, stran, npr: F. Oražem, Teologija duhovnosti,
Družina, Ljubljana 1993, 171.
- Namesto založbe, ki ni obvezna, je lahko naslov in številka
zbirke, npr.: F. Oražem, Teologija duhovnosti,
Teološka knjižnica 8, Ljubljana 1993, 172.
- Ko drugič navajamo isto knjigo, ne uporabljamo "prav
tam" ali kaj podobnega, marveč napišemo začetnico imena
in priimek avtorja ter dodamo "n.d." in stran, npr.: F.
Oražem, n.d., 172.
- Če drugič navajamo različne knjige istega avtorja, da
se ločijo med seboj, dodamo začetnici imena in priimku
avtorja še naslov knjige in takoj stran, npr.: F. Oražem,
Leto Kristusove skrivnosti, 173.
b) Če navajamo iz revije ali zbornika:
- Najprej je začetnica imena in priimek avtorja, nato
naslov članka oziroma razprave v ležeči pisavi, za vejico
dodamo "v:", nato v ležeči pisavi naslov revije ali zbornika,
sledi letnik in v oklepaju letnica, vejica in stran, npr.:
J. Krašovec, Filozofsko-teološki razlogi za odpuščanje,
v: Bogoslovni vestnik 51 (1991), 273.
- Ko drugič navajamo isti članek oziroma razpravo, postopamo
kot pri knjigi, npr.: J. Krašovec, n.d., 173.
- Če večkrat navajamo različne članke oziroma razprave
istega avtorja, postopamo kot pri knjigi, npr.: J. Krašovec,
Prelomitev in obnova zaveze v 2 Mz 32-34, 197.
|
|
2.
|
Če besedilo ni v navednicah, pred navedkom dodamo "Prim."
z veliko začetnico, npr.: Prim. J. Krašovec, Filozofsko-teološki
razlogi za odpuščanje, v: Bogoslovni vestnik
51 (1991), 273.
|
|
3.
|
Na enak način postopamo pri navajanju bibliografije, le
da je zaradi abecednega reda na prvem mestu priimek in nato
začetnica imena, npr.: Oražem F., Leto Kristusove skrivnosti,
Zbirka božje okolje 17, Ljubljana 1989. ali Stres A., Človek
in njegov Bog, Mohorjeva družba, Celje 1994. ali pri
člnaku npr.: Krašovec J., Filozofsko-teološki razlogi
za odpuščanje, v: Bogoslovni vestnik 51 (1991),
270-285.
|
|
Številka opombe je vedno za ločilom, naj bo pika ali vejica
ali narekovaj.
|
|
| |
 |
|
|
|
 |