Osnovni podatki programa
Naslov programa: Po sledeh Fraceta Prešerna
Zaporedna številka programa:34.5.Vodja programa:Alenka Tomšič Grgurič Notranji sodelavci programa:Erna Klanjšek
Zunanji sodelavci programa:
Cilji programa: - Dijake spodbuditi k branju leposlovja, publicistike in strokovne literature.
- Zanimanje dijakov usmeriti v aktualno kulturno dogajanje.
- Dijake uvajati v raziskovalno dejavnost.
- Uporabljati računalnik pri zbiranju gradiva in pisanju seminarske naloge.
- Razvijati sposobnost medsebojnega sodelovanja pri skupinskem delu (prizadevanje za skupne cilje, prevzemanje različnih zadolžitev, usklajevanje).
- Združiti prijetno s koristnim: medsebojno druženje izrabiti tudi za širjenje obzorja
Udeleženci programa: dijaki Srednje poklicne šolePredvideno število udeležencev: 5 - 7 dijakov
Predstavitev vsebine programa:
Izteklo se je Prešernovo leto. To je bilo leto številnih kulturnih dogodkov. Odločili smo se, da bomo pregledali, kateri dogodki, posvečeni F. Prešernu, so bili v mesecu decembru najbolj odmevni v medijih (radio, televizija, dnevno časopisje, internet).
Nadalje bomo s prebiranjem strokovne literature in z branjem izbora iz Prešernove poezije skušali spoznati pesnikovo usodo. Predvsem nas bo zanimalo, kakšen je bil odnos tedanje družbe do Prešerna.
Kakšne predstave o Prešernu so razširjene med ljudmi in ali se je po izteku TV- nadaljevanke podoba o Prešernu v zavesti ljudi kaj spremenila, koliko poznamo svojega pesnika, kako se ohranja (ali razkraja) slovenski nacionalni mit ipd. so vprašanja, na katera bomo iskali odgovore. Podatke bomo dobili s pomočjo anketnih vprašalnikov in iz odmevov ter odzivov, objavljenih v medijih.
Z anketo bomo skušali ugotoviti, kako mladi preživljajo kulturni praznik, kakšne vsebine praznovanja jih pritegnejo, katere kulturne dogodke ali prireditve spremljajo oz. obiskujejo ipd.
Poiskali bomo tudi vidne, oprijemljive sledi velikega pesnika v sedanjem času.
Svoje ugotovitve bomo strnili v seminarski nalogi.
Načrt poteka dejavnosti:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|