Page 4 - MIK, glasilo OŠ Miklavž na Dravskem polju
P. 4
MIK, glasilo OŠ Miklavž na Dravskem polju
Dodajam še samo svoje razmišljanje:
NARAVA kriči, se trese, nas kliče, opozarja … Toda, ali jo slišimo, ji prisluhnemo?
Pravzaprav: ali ji sploh znamo PRISLUHNITI? NARAVA ni meja, niti ni okvir. Ne
okvirja nas, niti nas ne omejuje. Njena ŽELJA, CILJ je: izboljšanje! Vsak kraj, zgodba,
misel gre skozi NARAVO! Skozi NJENO MOČ! Treba je le vstopiti vanjo. In naš CILJ,
DOLŽNOST? Dati nekaj v zameno! Del profita – ZNANJA – vložimo nazaj v
NARAVO in NJENE ŽELJE! Morda nas bo to vodilo do naslednjega poglavja
ČLOVEŠTVA? SVETA ne smemo samo gledati, temveč ga moramo tudi
S P R E M I N J A T I ! NA BOLJE ! ! !
Pridruži se mojemu (našemu) razmišljanju. SKUPAJ bomo šli še – DLJE! Še vedno –
SMO! In kaj se obeta nam, tej NOMADSKI VRSTI, če ji prisluhnemo?
Nič, le vrnila nam bo LJUBEZEN!
Se spomnite, bil je petek, 13. marca 2020, ko smo odhajali iz šole, so naše poteze na
obrazu govorile, da tokrat ne . . . na počitnice!
Govorimo o času globalne okupacije KORONAVIRUSA!
Temeljna vrlina, ki jo hvalimo pri sodobnem človeku v takšnih trenutkih, je –
prilagodljivost! In prav te nam ne primanjkuje: učenci, učitelji, starši, babice in dedki
smo stopili SKUPAJ. Nastalo je UČENJE na DALJAVO. V ospredje so stopile nove
tehnologije s pozitivnim predznakom. Prednost dela na daljavo se vidi v povečani
ustvarjalnosti tako učiteljev kot učencev. Prvi teden smo še iskali rešitve, vendar smo si
priskočili na pomoč z idejami in poučevanje je hitro steklo brez večjih zapletov. Če
trenutno stanje ne bo trajalo predolgo, ima lahko pozitivne učinke na načine šolanja.
Večje vpeljevanje IKT-tehnologije bi lahko bila ena od pozitivnih posledic učenja na
daljavo. Pri vas, učenci, opažamo tudi večjo odgovornost in samostojnost pri učnem
delu.
Vi dajete pečat novemu času sedanjosti in prihodnosti!
PRIHODNOSTI? Da, pred nami so novi IZZIVI!
Čas je zahteven in od nas vseh zahteva preudarno, skrbno in premišljeno ravnanje.
Prepričana sem, da je ČAS tudi priložnost za nove izzive – prevzemanje odgovornosti,
varnega ravnanja in razumevanje situacije, ki je za vse nova in drugačna.
4

